"En se olla saa" lauloi Jari uusimmalta levyltään mutta KYLLÄ hän kuitenkin se VOITTAJA on. Tuo jotain 43 % äänestystulos oli kyllä komea voitto johon en itsekään olisi uskonut :)
Jari voitti Syksyn Sävelen!
9
347
Vastaukset
- Huijausta
Tuolla oli tusina parempia biisejä ja sitten joku jartsa muka saanut eniten ääniä.. höpöhöpö
- j o o o
Kyllä Jartsa voitti ja se kappale oli paras. Kaija Koo laulaa kuin vanha se ja samalla tavalla kaikki laulunsa joten kiva että tämä voitti
http://www.iltasanomat.fi/viihde/jari-sillanpaa-vei-voiton--syksyn-savelessa-/art-1288424385152.html - Allani pärjäsi
Olihan siellä varmaan "tusina parempia biisejä" SINUN mielestäsi, harmi vaan että äänestäjiä taisi olla muitakin kuin sinä.
- Onnea Jari
Kyllä Jari oli paras ,eihän näistä muista voi puhua edes samanapäiväna , kyllä ne niin tasapakkua mölinää oli .,
- Surkea oli
Joo....Sillanpää voitti, homo voitti...
- Let the good times..
Voitto meni ehdottomasti oikeaan osoitteeseen. Olkoonkin ettei tämä ollut suinkaan parasta mahdollista Jarilta, mutta biisissä oli sellaista vanhahtavuutta ja raikas tulkinta. Se oli tehty juuri oikeaan paikkaan. Muutoin vain huolettaa tämä suomi-musiikin nykytila kun miettii näitäkin kaikkia tasapaksuja lauluja jotka tässä kilpailussa olivat mukana. Valitettavan vaisu comeback Syksyn Sävel -kilpailulta, ei voi muuta sanoa :/
- J.S.
Pelkkää paskaa.
- k auste
jari on tosi mahtava, hyvä biisi!
- miki-66
Sillanpää voisi ottaa ohjelmistoonsa Sleepy Sleepersin semmosen legendaarisen biisin kun: "On niin hikikin!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459