Hei. Tiedustelisin onko työnantaja velvoitettu maksamaan pakollisen kertausharjoituksen ajalta palkkaa normaalin palkan ja palvelusajalta saatavan päivärahan välisen erotuksen? Eli onko tämä lakisääteistä? Vaikuttaako asiaan, mikäli työnantaja on ns. "villi", liittoon kuulumaton työnantaja?
Kiitos vastauksesta etukäteen.
Palkanmaksu kertausharjoitusten ajalta
Happinessisanoption
3
11343
Vastaukset
- 1974 pois
Kyllä on, kertausharjoituksilta maksetaan reserviläispalkkaa muistaakseni sotilasarvon mukaan, sitten maksetaan armeijan päiväraha joka on veroton.Tuon ressupalkan ja duunipalkan erotuksen maksaa työnantajasi.
- kers
Katso http:///www.puolustusvoimat.fi palkka on jossain 60€ korvilla/pv veroton päiväraha
- tesssi
Ei ole, useampi ta kuitenkin maksaa keskituntiansion mukaan vähennettynä valtiolta tulevalla korvauksella kertaajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481