Olen aloittamassa tv-tason rakentamista. Mikä olisi tason optimaalinen korkeus kun töllö on kooltaan 37" ja katseluetäisyys normi sohvalta noin 2 metriä?
TV-tason korkeus
3
646
Vastaukset
- ...........
Onko edessä rahi, jolla pidät jalkoja, tai sohvapöytä? Muutenhan se saa olla hyvinkin matala, koska katsominen on mukavinta hieman alaviistoon.
- reilu 50
Minä taas en tykkää nykyisistä tv-tasoista.Ovat tosi matalia.Hankin vanhemman siistin tason joka on 50cm korkea.Ei haittais vaikka olisi korkeampikin.
lähes lattia tasolla telkkari pölyyntyy myös herkemmin .
Ei mikään hyvä asia katsoa telkkaria pää alaspäin.- ...............
Eihän sitä pää alaspäin kukaan katsokaan, mutta silmille on "rennompaa", jos katsetta ei tarvitse kohottaa tv-tä katsoessa. Jokainen voi kokeilla itse katsoa eri korkeuksille tv:n katselupaikastaan vain katsetta (ei päätä) nostamalla ja laskemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1401484
- 981430
- 781361
- 1191219
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992