Tota, niin, että...
Minkä työehtosopimuksen mukaan palkka makuuneissa ja filmtowneissa määräytyy? PAM:in sivuilta ei löytynyt mitään.
Ja paljonko tuo palkka on? Eikä nyt mitään "vuonna 2005 se oli jotain viis euroa"-vastauksia, vaan jos saisi tarkan, tämän vuoden tiedon.
Kiitos.
TYÖ VIDEOVUOKRAAMOISSA
3
387
Vastaukset
- mamuuuuu88888
https://www.pam.fi/fi/tyo2/tessit/Tyehtosopimukset/MAKUUNI tes 2010-2012.pdf
Makuunin tessi tossa. Sieltä näkee palkkauksen. Filmtownista en tiedä. - yäkmakuuni
PAM irtisanoi tuon Makuunin työehtosopimuksen elokuussa, koska Makuuni ei suostunut nostamaan palkkoja. Sitä pidetään kuitenkin yhä suuntaa antavana ohjeistuksena, vaikka tietenkään Makuunin ei ole siis pakko noudattaa jos paha paikka tulee. :) Lähtöpalkka on tällä hetkellä 7,3 euroa, joka nousee kolmen vuoden jälkeen 7,51:een euroon. Iltalisä on klo 20-01.00 0,77 euroa tunnilta, lauantaisin iltalisää saa klo 18 alkaen. Sunnuntaina saa tuplapalkan.
Filkkarin palkkauksesta en tiedä tällä hetkellä, mutta käydessäni siellä 2010 kesällä työhaastattelussa, sanoivat että lähtöpalkka on 7,2 e. En usko et on ainakaan hirveästi siitä noussut, mutta kaipa siellä aika samoissa luvuissa liikutaan kun Makuunissakin. - ööäääii
verrattavissa johki mäkkärin harjottelija-palkkaan vissiin. no kumpaakaan lafkaan en menis, noilla liksoilla... ei sillä perhettä elätetä jos tuntejakin on viikossa vaan 15 yms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059