Hei kaikki yhteisasumisesta kiinnostuneet!

Eero T.

Kaksi yhteisöllisesti asumisesta kiinnostunutta nuorta aikuista (26 v mies ja 30v nainen) etsii samanhenkistä, rauhallista ja toiset huomioon ottavaa ihmistä, joka arvostaa kustannussäästöjen lisäksi kimppakämpän yhteisöllisyyttä.

Tarkoituksenamme on etsiä mukava koti Helsingistä, ei aivan ytimestä, mutta hyvien kulkuyhteyksien ääreltä ja meren läheisyydestä. Ollaan katseltu kämppiä mm. alueilta Kulosaari, Herttoniemi, Laajasalo, Jollas, Marjaniemi ja Lauttasaari.

Haemme ensisijaisesti rivitalo- tai omakotitaloa (haaveissa oma piha ja kenties sauna), mutta kerrostalokin isolla parvekkeella on mahdollinen. Asunnossa tulisi olla jokaiselle omaa tilaa ja rauhaa, mutta myös mahdollisuus miellyttävään yhteiselämiseen. Vielä ehdit vaikuttaa asunnon valintaan! Vuokra tulisi olemaan 500-650e/kk/henki.

Meistä tietoa sen verran, että ollaan opiskelukavereita, nyt molemmat media-alalla töissä. Sydäntä lähellä mm. liikunta, meditaatio, taide, lähiruokapiirit, yhteisöllisyys ja kaikin puolin hyvä elämä. Olisi mukava jos oman rauhan lisäksi arvostat myös yhteisiä hetkiä silloin tällöin. Emme kaipaa opiskelijasolun henkeä, jossa tapellaan aina tiskivuoroista vaan ihmisiä joita ajatus mukavammin asumisesta porukassa kiinnostaa ja jotka ovat valmiita siihen hieman panostamaan.

Etsitään kimpassa parempi koti!

Ota yhteyttä!

Eero Tiainen
040-7011457
[email protected]

2

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimppakämppä

26.8.2011 klo 15.00 mennessä saatiin yksi tarjous (liitteenä n:o 2 /
      § 157) ja se oli jätetyistä tarjouksista korkein, 89.000 euroa. Kiinteistö
      on tarkoituksenmukaista myydä ao. kauppahinnalla, koska kiinteistöllä
      si-jaitseva talo on kunnan tarpeisiin / toiminnoille epäkäytännöllinen, rakennus on vanha ja se vaatii remontointia. Taloon teetettiin kuntotarkastus 10.5.2011. Talo myydään siinä kunnossa kuin se tällä hetkellä on.

Kokonainen pienkerrostalo em hinnalla,

• tipitiiititti

Vieläkö etsitte joukkoonne mukaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1185
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1062
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      787
    Aihe