Samalla viivalla (12. luku)

Sudden Depth

Pyry levitti kosteusvoidetta runsaanpuoleisesti Mikon reiälle ja alkoi tämän jälkeen sormettaa Mikkoa kahdella sormella. Mikko piti silmiään kiinni ja huokaili. ''Miltä tuntuu?'' Pyry kysyi arasti. ''Ihan vitun hyvälle.'' Vähän ajan päästä Pyry arveli hetken koittaneen: ''Sä alat olemaan jo ihan valmista kauraa. Mennäänks asiaan?'' ''Joo.'' Asetellessaan itseään - ja Mikkoa - sopivaan asentoon Pyry vapisi pelosta. Hän tunsi itsensä kömpelöksi ja oli epävarmempi kuin koskaan. ''Sa-sano sit heti, jos sattuu'', Pyry mumisi. Mikko ei vastannut mitään.

Pyry nosti Mikon jalat harteilleensa ja työnsi elimensä hitaasti Mikon sisään. Mikko voihkaisi. ''Sattuuks?'' ''No joo, vähän'', Mikko vastasi ilme vääristyneenä. Työnnettyään sentin verran lisää Pyry katsoi Mikkoa uudestaan. ''Mikko, tuntuuks tää pahalta?'' Mikko ei vastannut taaskaan mitään, mutta ulvahti parin sekunnin päästä Pyryn yrittäessä työntää vielä syvemmälle. Pyry veti kalunsa pois Mikon sisältä.

''Pyry, älä!'' ''En mä voi tehdä tätä sulle!'' ''Miten niin et?'' ''Sua sattuu! Mä nään sen!'' ''Mutta kun mä haluan...'' Mikko oli itkun partaalla. ''Mä tiiän, että sä haluut. Niin mäkin haluaisin. Mutta mä oon niin herkkä, että mä en voi nauttia tästä, kun sä et voi. Sun kipu satuttaa mua.'' Mikko katsoi Pyryä syvälle silmiin ja jäi miettimään hänen viimeistä lausettaan. ''Sun kipu satuttaa mua'', kaikui Mikon päässä. ''Satuttaa mua...''

Pyry keskeytti hänen ajatuksensa: ''Mikko?'' ''Öö, joo. Siis, tota... Mä-'' ''Ei me voida, jos sua sattuu.'' ''Pyry, pliis. Yritetään vielä.'' ''Sä sanot sitten heti, jos sattuu'', Pyry sanoi vakavalla äänellä painottaen heti-sanaa. ''Joo, mä sanon.''
Pyry puristi tuubista lisää voidetta ja hieroi sitä Mikon aukolle. Hän työnsi kyrpänsä Mikon sisään ja eteni sentti sentiltä syvemmälle. Pyry oli lähellä horjahtaa, kun hänen elimensä upposi yhtäkkiä niin pitkälle kuin se meni. Pyryn lantio kosketti Mikon pakaroita. ''Mä oon sun sisällä, Mikko'', Pyry kähisi kiimassa ja kumartui osittain makaamaan Mikon päälle. ''Niin ootki... Näytä mulle, kuinka paljon sä mua rakastat'', Mikko haastoi.

Pyry aloitti hitaat työnnöt, joista jokaisen kohdalla Mikko voihkaisi. ''Eihän sua nyt satu?'' ''Ei yhtään... Tää on ihanaa.'' Pyry ja Mikko suutelivat himokkaasti samalla, kun Pyryn elin liikkui sujuvasti Mikon suolessa ja hinkkasi nautinnollisesti Mikon eturauhasta. Mikko tunsikin hyvin pian olevansa lähellä orgasmia. ''Pyry, mä laukeen kohta.'' ''Ethän!'' ''Ei oo koskaan tuntunu näin hyvälle...''

Parin sekunnin kuluttua Mikon orgasmi iski kuin vedenpaisumus. Hän ulisi nautinnosta, kun hänen kalustaan pulppusi sykäys sykäykseltä lisää siemennestettä hänen vatsalleen. Pyry kiihottui äärimmilleen Mikon nautinnon huipusta. Viimeinen pisara oli se, kun Mikon suoli alkoi supistella Pyryn elimen ympärillä laukaisten hänet orgasmiin. Pyry päästi vaimennetun karjaisun sperman levitessä ympäri Mikon suolta. Pyry lysähti Mikon päälle, joka oli jo itse aivan poikki. Mikko nosti Pyryn pään ylös ja suuteli häntä kerran, mutta hartaasti.

Mikko ei olisi voinut olla onnellisempi. Rakastelu Pyryn kanssa oli viimeinen pisara heidän rakkauden kulhoonsa, joka täyttyi viimein ja merkitsi viimeisenkin tekemättömän tehtävän tehdyksi. Mikolla oli Pyry ja Juuso, eikä hän olisi voinut pyytää yhtään enempää. Hän tiesi, että hän tulisi aina olemaan molempien kanssa - ilon ja surun hetkellä - samalla viivalla.

1

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sudden Depth

      Mikon, Pyryn ja Juuson seikkailut olivat tällä erää tässä. Jätän tarinan kirjoittamisen tähän, koska kaikki merkittävät asiat ovat jo tapahtuneet.

      Sain tämän valmiiksi yllättävän nopeasti, sillä sainkin uutta inspiraatiota tämän viimeistelemiseen. Ensimmäiseksi tarinaksi ihan kelvollinen, mutta olisihan tämä voinut olla paljon parempikin.

      Seuraava tarina alkaa ensi kuussa, joten stay tuned, my fellows. You're about to get some more... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe