Kissan pissi haisee WC:ssä

Naapurin täti

Meidän vessamme kerrostalossa ovat varmaan vierekkäin, koska meidän puolelle on ruvennut tulemaan silloin tällöin kissanpissan hajua.
Naapurin vuokralaistytöllä on kissa.
Etenkin tänä viikonloppuna on haju ollut ihan kamalan voimakas.
Kaipa minun on mentävä hänelle valittamaan, tai pistänkö vain viestin kirjeluukusta.
Sen taidankin tehdä.

8

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komposti-posti

Vai niin :> eikös ne HAJUT kulje siinä tapauksessa molempiin
      suuntiin? Minnes ne teidän puolen pissa- ja kakkilöyhkät menee?

Funtsaa sitä ihan itekses.....

• luhkea lehmä

kyllä tuo kissanpissa harvakseltaan putsattuna antaa melkoiset käryt.

Voihan sitä nätistikin sanoa asiasta. Miksi pitää olla heti agressiivinen? Joku pilleri ensin jos sitten rentoutuisi?

• naapurinvalittaja

Aloita valittaminen rappukäytävän ilmoitustaululle. Siitä muutkin mahdollisesti hajusta kärsivät liittyvät valittajarintamaan mukaan ja valitus tehoaa paremmin!

• hmmm...

Itsellä nuorena oli kissa vaikka yksin asuin. Jos kissanhiekkaláatikko vessassa niin voihan se käry tosiaan ilmastointikanavia pitkin kulkea naapuriin. Kissan hiekka imee hajut muutaman päivän mutta sen jälkeen leviää lemu. Mitäs jos et kuitenkaan julkisesti ottaisi asian esiin vaan menisit ihan suoraan keskustelemaan hänen kanssaan että ehkä kissanhiekka olisi syytä vaihtaa hieman useammin kun haju tunkeaa teille...saattaa ongelma silläkin ratkaista.

• Naapurin täti

Niinpä, kirjoitin viestilapun ja pistin kirjeluukusta naapuriin.
        Samana iltana haju jo hävisikin, mutta nyt on tullut uudestaan.
        Kävin juuri vessassa ja täytyi yöpaitaa pitää nenän edessä sen aikaa, kun siellä viivyin ja nyt kun istuin tähän koneen ääreen, tuntuu kuin se haju olisi jo täälläkin.
        Matkaa vessaan on kymmenisen metriä.

Olisikohan kissan omistaja poissa kotoa?
        En haluaisi häiritä tyttöstä, sillä kun kerran näin hänet kissansa kanssa tuossa rapussa ja ihastelin, että onko hänellä kissa, niin tyttönen vastasi vain joo ja meni kovaa vauhtia kissakorinsa kanssa asuntoonsa - ei ollut halukas juttelemaan.

• täpä

Ei koskaan pidä laittaa mitään lappuja tai mennä ovikelloa soittamaan.
      Kerros/rivitaloissa täytyy/pitää ilmoittaa isännöitsijälle asiasta.

Koska,sitä ei tiedä minkänlainen ihminen on vastassa,voi käydä niin,että saat loppuelämäksesi kiusaajan,jos et sitten halua muuuttaa.

• astman saanut 20 vee

On olemassa sanonta. "sakissa tai yksin, aina haisee"......Pikkasen ihmettelen
      tuota naapurin tädin haisu-ongelmaa? Vessa on paikka, jossa saletisti HAISEE, kun siellä itsekin käy. Fakta homma!

Onko kaikki se löyhkä juuri naapuriin kissanpissan hajua vai voisiko monella muullakin SAMAN ilmastointiputken varrella asuvilla olla samaa häikkää?

Kun kusenhaju tiivistyy, se on melkonen ammoniakkipommi. Vanhoissa kerrostaloissa ilmastointi toimii miten sattuu. Meilläkin kanavat putsattiin, vasta kun
      isännöitsijälle valitettiin urakalla. Tuli alan kundit härveleineen, sanoivat huh huh ja
      jyystivät putket auki. Nyt pelittää imuri ja ilma vaihtuu.

• paha haju

Jos se kissa on käynyt salaa pissaamassa teidän vessaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe