älkää ladatko BETA päivitystä sillä se voi aiheuttaa vakavia vaurioita nettitikulle ja yhteydelle. jos on pakko kuitenkin ladata niin tehkää se ALIVERKOSSA sillä palvelimet eivät kestä normaalissa verkossa ladattua päivitystä.
beta päivityksen vaarat
päivin öin
3
160
Vastaukset
- lataan jos haluan
mikä sinä olet minua neuvomaan että saanko ladata päivityksen vai en ja että missä verkossa se kuuluu ladata. lataan sen vaikka hämähäkin verkossa jos niin haluan.
- minä latasin
päivityksen muutama viikko sitten ja mitään ongelmia ei ole tullut ja paluunopeus nousi joten ei niitä ongelmia kaikille tule ja muutenkin tämä BETA pelottelu on mielestäni turhaa sillä aina niihin päivityksiin liittyy riskejä.
- -------
http://www.youtube.com/watch?v=3coeHX05OGM
jos mustan ryssän joisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195