Megane

Re-mega

Jos on meganen tarvetta, nyt olisi myytävänä sellainen. Vuosimalli on 2001
1.6 koneella kilometrejä on 93000km täydellinen huoltokirja merkkiliikkeessä.
Löytyy kesä ja talvi renkaat, yksi omistaja ja hinta on tietysti edullinen.
Jos kiinnostaa laita e-mail osoite, niin otan yhteyttä.

4

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gi-gane

Noin 3,5- tonnin peli. Käytöarvoa enemmän. Jos se olisi Corolla niin arvoa olisi enemmän kuin tuplasti vaikka japanialainen on huonompi kaikessa muussa paitsi vikojen määrässä.

• Re-mega

Juu näin olen katsellut, itse myyn kyllä alle 3 tonnin. Tässä nyt vikoja ei ole ollut, tai siis on normaaleja kulumia, mutta ne on korjattu määräaikaisissa huolloissa.
      Kyllä kai kaikissa autoissa niitä vikoja on, mutta suurin syy autojen vikoihin löytyy sieltä omistajapuolelta. Siis siksi kun niitä autoja ei huolleta, liekkö säästösyistä vai miksi.

• Re-mega

No ny tää rapea ranskalainen levis, ku tästä meni takaa vääntöjouset poikki ja perse meni alas. Ei tällä ny voi enää ajaa, ku pyörät ottaa lokariin kiinni. Sammaan aikkaan tuli koneeseen joku häikkä, ku käy vain kolomella pytyllä. Tai puola männä. Eli tän kotteron sais hintaan 350 euroa, jos jota kuta kiinnostaa.
      Laittekee s-postia os [email protected]

• rellusti12

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2136
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      48
      1742
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1546
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1286
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1044
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      998
    7. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      47
      946
    8. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      895
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      773
    Aihe