En jaksa kaivella aikaisempia juttuja, vaikka joku niitä toivookin, mutta vaihdettuani elisan saunalahteen, mikä lienee kuitenkin sama yhtiö, niin nyt on alkanut pätkiä.
Viattoman Spider-pasianssin aikaan minulle tuli jotain herjaa, että laajennus ei onnistu? Siis mikä laajennus?
Olen kyllä huomannut pelissä, että kortit eivät aina mene, mihin pitäisi ja pitää vain osata napsautella niitä, mutta onko siihen syy, että samanaikaisesti minulla on auki kone nettin?
Niin, tuo laajennus? pelästyin, että koneeni on aivan tiltissä, koska sinne ilmestyi pääkallon kuvia jostain virheestä?
Voihan se olla, että koneen myyjien taholta on jonkun kauppaketjun rekisteri ilmoittanut, että mummo käyttää liian vanhaa konetta???
En vain haluaisi vaihtaa, koska "läheisteni", joita en viitsi nimetä, tytär, poika lapsi, tai lapsenlapsi kokemuksilla on koneet menneet "tiltiin" ja aina on pitänyt uusia hankkia.
Siis, onko minulla jotenkin liian vähän kapasiteettiä, jota myyjä yrittää ilmoittaa, että hanki lisää, muuten ei koneesi toimi?
Miksi se pääsi pasiansiini? Miksi kuitenkin nyt kone toimii?
Mikä mättää koneessani?
12
123
Vastaukset
- ...
Sulla kone solmussa, hanki kotinörtti putsaamaan ja laittamaan se kuntoon. Ihan ite olet sen sotkenut.
Se on vähän hankalaa ATK.n kanssa, jos ei perehdy asiaan. Eikä kaikki halua perehtyä asiaan syvällisemmin, käyttämistä varten koneita hankitaan, niillä tehdään asioita, vaikka nyt sitten pelataan pasianssia tai suunnitellaan avaruusraketteja.
Ei kauppiaassa tai koneessa ole mitään vikaa, sä vaan et hallitse sitä asiaa ollenkaan, tarvitset konsultin, elikkäs tk- tuen.
=DW= - 9+17
Laajennus viittaa selaimeen.
Mitä käytät?? - ulalla kaikesta täst
Kone ei ole enää solmussa nyt, mutta toista oli silloin kun aloittelin. Nykyisin melkein riittää, että koneen sulkee ja aloittaa alusta.
Aloittaessani minulla oli onneksi tukihenkilönä erään tunnetun yhtiön tietotaito, josta opin paljon, mutta dementia iskee ja yhtiökin on jäänyt eläköitymiseni vuoksi unholaan.
Silloisessa yhtiössä (oliko 2000 luvun alussa, ehkä aikaisemmin) oli todellakin minulle uutta kaikki.Siellä opin netin käytön, jolla sitten pelleilinkin hakien kaikenmaailman "viihdykkeitä" työkavereille..
No, aika aikaa kutakin, kun yritin hallita kotikonettani. Onnistuinhan saamaan sen niin tilttiin, että vein sen ko. yhtiöön ja kas´vain, ensin oli kaikki poistettu ja ladattu uudestaan? Siis uudestaan? jotenkin älyän, että minun pitäisi tuo itsekkin älytä, mutta ei mene vielläkään jakeluun.
Olet ainakin kerran oikeassa siinä, että en hallitse konettani ja en jaksa syventyä noihin ohjeisiin, enkä itsekkyyteni vuoksi halua kuulla nuorisoni ohjeita, koska sietä tulee aina kommenti, kuinka tyhmä sinä oletkaan??
Kuinkas sitä sanotaankaan, että tyhmästä päästä koko ruumis kärsii? No, ei todellakaan mennyt niin, kuten ei erään kirjoituksessa, tuo "heikki ja erkki", jota yritin "piirileikkiin", mutta hyvin totisesti hän yhtyi siihen ja toisteli sitä kuin mantraa. - Ei mikään nero
Vista oli ihan kauhea. Koko ajan oli ongelmia. Naapurin nörtti asensi vanhan XP.n ,siihen loppui ongelmat.
- henrjii
Firefox 7.selain tahtoo pätkiä
- virva-tuulia***
sitroen kirjoitti:
Ei pätki minulla.
Eikä minullakaan
- norttinörtti
"...minulle tuli jotain herjaa, että laajennus ei onnistu? Siis mikä laajennus?"
Siis, mikä ohjelma ilmoitti ?
Yleensä virheilmoituksen yhteydessä on ilmoitus mikä ohjelma ilmoitti.
"...koska sinne ilmestyi pääkallon kuvia jostain virheestä?"
Siis, minne ilmestyi ?
Jos viet kursorin pääkallon päälle, tuleeko jotain tietoa ?
Jos klikkaat pääkalloa hiiren kakkosella, saatko mitään tietoa ?
"Miksi kuitenkin nyt kone toimii?"
Kyseessä ei ollut mitään kovin vakavaa. - Putkivalo
Jotkut ohjelmat käyttävät laajennuksia joita pitää päivittää aika ajoin. Se saattaa olla syy pätkimiseenkin, selain ei pysty lataamaan kunnolla. Riippuu vähän mitä ja millä sivustolla pelasit, mutta adoben flashplayer on yksi joka pelisivut käyttävät, toinen on windows mediaplayer, tai Java.
Googlaamalla nuo nimet pääset sivuille mistä voit ladata uusimmat versiot. Kokeile vaikka yksi kerrallaan. Jos sulla on toimiva virussuoja, se on turvallista. Ja varmuuden vuoksi voit ajaa koneen virusskannerilla heti perään. - ulalla kaikesta täst
Hävettää tyhmyyteni, siksi en ole selventänyt ongelmaani. Toivottavasti ei pääkallot ilmesty uudestaan kun Hallowen lähestyy. Eihän noita nyt ole näkynyt, mutta silloin ne ilmestyi kaikkien mainostenkin päälle. Oliko sittenkin joku mainoskikka??
Mikä kone, mikä selain, mikä virusturva, putsaus ja päivitys??
Seitsemän vuotta vanha marketin kone Fujitse Siemens ja ilmeisesti Windows ohjelma. Loistavasti toimi, kun oli kallis ADSL-liittymä, mutta sitten keksin nämä halvat nettitikut ja pienimmän nopeuden. Ei voi kuunnella musiikkia koneelta suoraan ja samalla hävisi kyllä CD-soittomahdollisuus. Printterikin (Epson) lakkasi toimimasta.
Totta mooses ymmärrän, että minussa on vikaa, vikaa, vikaa, mutta joskus olen onnistunut pikku ongelmia ratkomaan vain kokeilemalla ja tekemään taas suuria näillä kokeiluilla. Muuttelen siis asetuksia, ymmärtämättä, mitä ne merkitsee ja edellisen koneeni "osasinkin" tyhjentää kokonaan, johon sitten ladattiin ohjelmat takaisin.
Olen vuosia sitten kertonut, kun sain Ericssonin hienon puhelimen. Sieltäkin löysin kivoja asennuksia ja se lakkasi toimimasta, joten siitä tuli sananmukaisesti ontuva..., ei vaan korjauskelvoton yksilö. Näin jälkeenpäin ajatellen siinä voi olakkin joku uuden myynti yritys, mutta en tarvinnut mokomia, jotka noin helposti sekoaa.
Mutta tämä nyky tilanne. Luulin jo keksineeni ratkaisun, kun osasin tyhjentää historiikin käymilläni sivuilla, mutta olisiko vielä joku, mikä pitäisi tyhjentää koneelta? Haluaisin löytää sen mahdollisuuden, missä voin tyhjentää historiikin, mutta en tietenkään koko koneen ohjelmistoa ja samalla sivulla oli myös valinta, minkä haluan "etusivuksi".
Sitäpaitsi ihmettelen.......no, ihmettelen yksin ja häpeissäni. - Hellu.
Asennuta XP. Työ kestää tunnin.
- ulalla kaikesta täst
No, moi Hellu
Asennuta??, siis kellä hellu? Mielestäni minulla on jo tuo. Ainakin uusia päivityksiä pyydetään, jotka aina suoritan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343514- 113078
- 1382739
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742605- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61268Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501043Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870