Marraskuussa Belorizonte/Sal

Matkakuume62

Moikka!

Tässä pariskunta lähdössä Santa Marialle.
Nettiä selattu ja todettu saari löhölomakohteeksi (mainiota).

Kylällä siis asutaan ja kaikenlaisia matkavinkkejä vastaanotetaan (hyvää ruokaa, iltarientoja, snorklausta ... )
Onko saarella huomioitava jotain tavallisesta etelänmatkasta poikkeavaa ?

Käsiä siis pestään ja taskuvarkaita varotaan, samaten humalaisia turisteja.

Lomaa odotellessa :-)

7

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KV

      Itse lähdössä ko. hotelliin 5.12. Olisi kiva jos kertoisitte kokemuksia jos palaatte ennen sitä:)

      Hintataso, missä kannattaa syödä, hotellin altaat, hotellin ruuan/juomien taso, ranta-aerobic jne jne.

      Kiitos etukäteen:)!

    • onneksi jo suomessa

      Olin kyseisessä hotelissa.Ensinmäisenä päivänä hävisi rahat taskusta.Kolmantena iski raju ripuli ja kuusivuotias lapseni vietiin paikalliseen sairaalaan omg. joten oikein hyvää lomaa vaan teille.

    • sal_and_boa

      Aivan mahtava paikka, mutta mahatautiriski on suuri, paljon kovempi kuin esim thaimaassa. Kannattaa hakea resepti ja ottaa vatsatauti antibiootit suomesta mukaan. aallot on isoja mutta mukava niissä on leikkiä jos ei pelkää.

      Kalat on uteliaita ainakin riu hotellin edustalla, sämpylä mukaan niin kyllä värikkäitä kaloja riittää ja kirkkaassa vedessä pärjää pelkillä uimalaseilla.

    • IrmaH

      Hei
      Työkaverini oli vuosi sitten puolisonsa kanssa ko paikassa. Kehui paikkaa ja ruokaa aivan mahtaviksi. Heillä oli täysihoito, eli ruokailut samassa hotellissa. Kumpikaan ei sairastunut mihinkään vatsatautiin, vaikka söivät jäätelöistä lähtien kaikkea mitä pöydässä oli. Totta kai varovainen pitää olla. Nyt itse olen kaverini kanssa lähdössä samaan paikkaan. Ja aivan innolla odotan lomaa. Vatsatautiin varustaudun pienellä pullolla konjakkia. Ruokalusikallinen aamuisin tyhjään vatsaan. . . Jos otat enempi, niin lääkkeen teho häviää ja mahatauti iskee.

    • matkaaja

      Kiitos vastauksista, huomenna lähdetään

    • matkaaja

      Taas kotona!

      Jos nyt lähtisin ottaisin ehkä all inclusiven, kylällä ruoka aika tyyristä. Kaikki muu kuin kala tuodaan laivalla kauempaa.

      Belorizonte oli hyvällä paikalla lähellä kylää ja rannassa.
      Hiekkarantaa ja aaltoja eli ei (pikku)lapsiystävällinen.

      Euro on käypää valuuttaa, luottokortit toimii huonosti jos ollenkaan.

      Kylällä hyvää ruokaa mm. Odjo d´Aqua ja Americano (oikeasti ainoa kapverdeläinen) ja rannassa Atlantic (hummeria).

      Ei paljoa ostosmahdollisuuksia ja saaren näkee päivässä.

      Lämpöä riitti ja suurimman osan ajasta puolipilvistä/ohutta yläpilveä.
      Tuulisena päivänä altaalla tuolit vähissä.

      Matkamuistoina puukäsitöitä, eipä paljoa innosta
      Lähtiessä lentokentällä kallis tax free ja pitkät jonot.

      Hyvä rentoutumislomapaikka, lähtisin uudelleen

      • Kohta lähdössä

        Kiitos kommentistasi! Olen lähdössä teini-ikäisteni kanssa rantalomalle - ja uskon että tulen sitä saamaan:-))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe