Renaultilla on Megane farmarit Trend ja Groove malleina jonkinlaisessa tarjouksessa, varsinkin Groove 130 heppaisena kiinnostaa ja hinta on parinkymmenen tonnin nurkilla.
Kertokaa onko näistä kokemuksia.
Kiitoksia etukäteen!
MEGANE-tarjoukset
3
617
Vastaukset
- Meganoman
Hae seuraavalla osoitteella: www.renaultkeskustelu.net/foorumi, niin sieltä saat
varmasti parhaiten tietoa/ kokemuksia Megane Sport Tourer mallista.
Etumoottoriset osiossa on oma keskustelupalsta Megane III:selle.
Itsellä ollut vähän vajaat vuoden päivät Megane ST 1.6. Tyytyväisiä on oltu. Hyvä auto ajaa, ja vikoja ollut 0kpl. Ei kai neljän vuoden takuuta ja vielä kohtuuhintaisin huoltokuluin myönnetä, jos ei laatu ole saatu kohdalleen.
Voisin hyvin ostaa Grooven, jos juuri nyt lähtisin uuden auton kaupoille. Se olisi jopa kaikkein todennäköisin vaihtoehto. Trend ei tarjoa aivan yhtä paljon autoa eurolla.- vvt-i
Samaa mieltä - 1.4T olisi erittäin todennäköinen valinta autoksi tällä hetkellä. Muotoilu, hinta ja tekniset ominaisuudet hyvin balanssissa.
Mutta ajetaan nyt Corolla 2.0 D4D:llä vielä hetki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051