Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Migracapista, on kuulema migreenipotilaan kehittämä tuote, jäähdyttävä päähine joka peittää silmätkin. Ajattelin tilata sellaisen migreeniyhdistyksen kautta. Varmasti kaikki migreenipotilaat itseni tavoin ovat jo viritelleet omia kylmähauteitakin mutta tuo vaikuttaisi aika kätevältä käyttää.
Migracapista kokemuksia
mssawo
2
921
Vastaukset
- myssypää
Mulla on tuo myssy. Tosi hyvä keksintö. Enpä tiedä enää mitä tekis ilman sitä. Minä tilasin suoraan Labtexiltä.
- keivnjfu
Mulla on semmoinen pelkkä kypärä, en muista nimeä, jonka tilasin muutama vuosi sitten yhdistyksen kautta. Se mahdollistaa mulle "normaalikäytön" lisäksi saunomisen. Laitan sen päälle
myssyn ja pyyhkeen ( ettei saunan kuumuus sitä heti lämmitä) ja voin olla noin 20 minuutia 70-asteisessa saunassa. Parempi sekin, kuin ei saunaa ollenkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813