Juu eli tossa ois auton hankinta edessä ja hiukan tehokkaampi bensakone hakusessa, on vaan valinnan vaikeutta.
tälläsiä malleja katellu:
volvo s80 2.5t -07
volvo v50 t5 -06
skoda octavia rs -07
opel insignia 1.6t -10
bmw 5 -sarjalaistakin katellut mut sulkenen pois vaihtoehdoista....?
vw passat joko 2.0fsi sportline tai 3.2 v6
onko ehottaa jotain listaan jatkeeks?
kertokaapas kokemuksia ko. autoista niin osaan vähän karsia autoja pois.
tarkotus olis tossa käyä koeajaa tuota ooppelia lähi päivinä miltä se tuntuu ja kulkee.
mut anyway kokemuksia kiitos...
tehokkaampi perheauto kertokaapas
13
389
Vastaukset 13
- ffdsfd
itse en noista huolisi kuin bemarin.. koeaja kaikki niin tulee erot paremmin esille..
- Velozette
Kyllä ovat kaikki kunnon pelejä ja valovuosia edellä jotain vinosilmien tekeleitä.Parhaasta päästä on kuitenkin Bemarin 5 ja 7 -sarjaiset.
- totuus.
MIKSI perheauton pitää olla tehokas..lapsellista
- Viisaan valinta
olis tossa
http://www.toyota.fi/cars/new_cars/avensis/index.tmex?WT.mc_id=Search_Ko...- fgsda
luokkansa huonoin testissä kuin testissä
- gcutfutf
fgsda kirjoitti:
luokkansa huonoin testissä kuin testissä
Testeistä kannattaa lukea muutakin kuin loppupisteet.
- XT07
Mitä Anjovis tekee tehokkaiden autojen listalla?
- Sehän vaatiikin
luonteenlujuutta jos tojossa meinaa kärsiä. Mutta onneksi mainos antaa oikein ymmärtää.
- L
Kyllä tosiaan tarviit jotain jatketta. Pelle.
- 250kmh
vectra v6turbo - siinä paljon voimaa pienellä rahalla !
- jkutkekt
Aivan turha lista kun ei sisällä yhtään Mersua.
- fjdklfjdakljfdlkajfl
Chrysler Voyager 3.3L V6
- gbd
Nissan Bluebird turboooo!!! Saat montaa paril tonnil..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410