Vanhojen kaiveleminen

En tunne itseäni

Ongelmani on oma mustasukkaisuus vanhasta asiasta, josta en pääse eroon.
Vuosi sitten jäi mieheni kiinni salasuhteesta, joka oli kestänyt jo pitkään. Erottiin.
Jonkun ajan päästä tuli hänelle ero myös tästä naisesta.
Pikkuhiljaa aloitettiin taas tapaaminen, ja nyt on tilanne se, että seurustellaan.

Minä en kuitenkaan ole päässyt yli hänen pettämisestään. Asiat menevät muuten hyvin, mutta silloin tällöin kaikki tuskat ja tunteet pääsevät valloilleen. Kyselen häneltä tapahtumia, ja hän auliisti kertoo. Hyvä näin, koska muuten mielikuvitukseni saisi vallan.

Ymmärrän toki, että vanhoja ei pitäisi muistella, sillä olemmehan taas yhdessä...mutta kuitenkin...
Mitä minun pitäisi tehdä ? Pystyykö kukaan selittämään, miksi toimin näin ? Itse koen olevani tunteiden kanssa aivan sekaisin. Rakastamme toisiamme, silti en pysty antamaan anteeksi enkä lopettamaan vihaa. Olen todella eksyksissä...

4

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotan onnea

      Ei ole muuta kuin keskustelu, keskustelu ja keskustelu, sekä luottamuksen rakentaminen päivä päivältä, kuukausi kuukaudelta ja vuosi vuodelta. Kun luottamuksen talo on romahtanut, sen pystyy rakentamaan takaisin vain tikku tikulta.

      Mutta jos miehesi rakastaa sinua, hän ymmärtää tämän. Ja vastaa kärsivällisesti kysymyksiisi vaikka sadannen kerran uudestaan, asettuu sinun pahan tunteesi rinnalle. Toivon että hän on arvoisesi.

      Puhun kokemuksesta. Minun tikkutaloni on edennyt harjakaisiin.

    • hhuohhhh

      Kerran pettäää, pettäää toistekkin.

    • Sillä siit pääsee

      Jätä se paska!

    • katariinan 007

      Vaikea tapaus, ollut samassa tilanteessa ja siitä on jo neljä vuota ei ole vieläkään ollut yhtäkään päivää tten ole ajatellut tapahtumaa. Puhuttu on asiasta enemmän kuin 10 kertaa ja silti se ei jätä minun ajatuksiani, luulisin että pitäisi hakea ammatti auttajan apua. Vaan tuntuu samalla että onko siitä sitten mitään apua kuitenkaan,
      Luotto on kadonnut ikuisiksi ajoiksi ja pelkään ettei se tule takaisin koskaan. Silti olemme yhdessäja yritämme . hae sinä apua ammatti auttajalta ja kerro jos pääsit piinasta Lykkyä tykö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe