Luomu kevytmaito on ihan parasta maitoa mitä kaupoissa on saatavilla. Antti Heikkilä on ainoa hyvä lääkäri tässä maassa ja ainoastaan hänen puheita ravinnosta kuuntelen. Hän on kerran sanonut televisiossa kolmosen studio 55 ohjelmassa maidosta sellaista asiaa, että esim. rasvaton maito on oikeasti ruskean väristä litkua ja jotta sitä pystyy joten kuten juomaan, niin se on värjätty valkoisen väriseksi. Siinä teille kaikille ihmisille tietoa jotka juotte rasvatonta maitoa, Eli oikeasti se onkin vain pelkkää kuravettä jota juotte. Itse en sitä joisi tippaakaan. Hänen kirjoista löytyy lisää tietoa ja niitä olen itsekin lukenut.
En ymmärrä ollenkaan, että ravintosuosituksissa tuputetaan käyttään jotain rasvatonta maitoa joka oikeasti on kuravettä. Ei varmana voi olla terveellistä jonkun kuraveden juominen eikä taatusti auta painonpudotuksessa.
Suosin luomu kevytmaitoa
7
316
Vastaukset
- huoh.
Täysin järjetöntä höpötystä. Lypsäpä kerran elämässäsi lehmä, niin näet että maito on valkoista, ja kun siitä poistetaan rasva, joka on kellertävää, niin jäljelle jäävä rasvaton maito on edelleen valkoista.
Juo minun puolestani vaikka voisulaa, omahan on verisuonistosi. - Luomunainen
No margariiniko on sitten hyvää veri suonille, niin varmaan joo. Se on pelkää lisäaine moskaa.
- 4+5
Kuvitteletko että rasvattomassa maidossa on margariinia?
- Luomunainen
4+5 kirjoitti:
Kuvitteletko että rasvattomassa maidossa on margariinia?
En todellakaan kuvittele, että rasvattomassa maidossa on margariinia. Tuo huoh. kirjoittaja sanoi minulle, että juo minun puolestani vaikka voisulaa, omapahan on verisuonistosi, niin siihen vastasin sitten että margariiniko on sitten hyvää verisuonille.
- no joo...
Tuohon nyt en osaa sanoa mitään, onko se oikeasti jotain ruskeaa litkua. Mutta pahaa se ainakin on, maistuu lähinnä valkoiselta vedeltä. Ja samaa koske muitakin kevyitä maitotuotteita: aurajuustoa, salaatti- yms.juustoja, tavallisia juustoja muutamia poikkeuksia lukuunottamatta...maku kopioitu suoraan kumihanskasta.
- terveydenpuolesta
margariiniahan ei ole mikään pakko käyttää esimerkiksi avocado paljon vihanneksia leivät kanssa ja hyvää on! käyttäkää öljyjä sellaisenaan salaateissa ja voita nyt voi mielestäni joskus harvoin käyttää esimerkiksi kalaa paistettaessa (toki uunikala ja kirkaslieminen kalakeitto on parempia vaihtoehtoja).
ja maito ei ole mitenkään oleellista ihmisen terveydelle, ilmankin pärjää. hyviä korvikkeita ovat esim. kauratuotteet siis vaikka ihan oatlyn kaurajuoma johon on lisätty kalsiumia ja d-vitamiinia. hyvää myslin kanssa ja mannapuurosta tulee ihanan makuista kun laittaa puolet vettä ja puolet tuota kaurajuomaa.
punainen liha kannattaa jättää ruokavaliosta kokonaan pois. ja arvatkaa mikä on myös tosi hyvää? ruisjauhoista, vedestä ja puolukoista valmistettu puuro joka jäähdytetään ja vatkataan. sen kanssa soijamaitoa. ihana aamiainen.
- Huomattu on
Lasillinen rasvaista maitoa on pop, koska sen jälkeen ei tee mieli ahmia herkkuja tai muuta epäterveellisempää
Pysyy näet kylläisenä.. se on ihq tunne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155