Pari vuotta sitten brittiläinen historioitsija Mei Trow väitti selvittäneensä Viiltäjä-Jackin henkilöllisyyden.Trown mukaan Viiltäjä-Jack oli Whitechapelin ruumishuoneella työskennellyt Robert Mann.Mann eli köyhyydessä ja hän oli mielisairas,mikä sopii Viiltäjä-Jackista tehtyyn profilointiin.Työpaikaltaan ruumishuoneelta Mann olisi varastanut murhaamiseen käyttämänsä teurastus -tai amputointiveitsen.Ruumishuoneen työntekijänä Mannilla täytyi olla myös anatomian tuntemusta.Palaset loksahtavat hyvin paikoilleen.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009100610375435_ul.shtml
Mielestäni tämä uusi teoria on järkeenkäypä ja uskottava.Trow sanoi käyttäneensä selvityksen tekemiseen aikaa kaksi vuotta.Robert Mann saattoi todellakin olla Viiltäjä-Jack,mutta Trow kuitenkin muistuttaa,että kyseessä on vain teoria eikä mitään pystytä enää todistamaan 100% varmasti.
Mitä mieltä olette tuosta teoriasta? Itse olen sitä mieltä,että Viiltäjä-Jackin henkilöllisyyttä on mahdoton selvittää,koska todennäköisiä tekijäehdokkaita on aivan liikaa.Rikoshistorian suurin mysteeri jää ikuisesti avoimeksi...
Viiltäjä-Jackin henkilöllisyys
totuus selville
2
170
Vastaukset 2
- Walesilainen tekijä
jonka ase lydetty, sekä aihetodisteita.
- totuus selville
Se teoria sir John Williamsista on hakuammuntaa."Veitsi paljastaa -teoria" kusee pahemman kerran.Ei ole uskottava teoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520