Hei...
Apua kaivattaisiin!
Tuttavaperhe joutuu luopumaan rotukoirastaan ajanpuuteen vuoksi ja olemme valmiita /innoissamme antamaan tälle hurmurille uuden kodin.
Nyt mietimmekin mikä olisi sopiva hinta Englanninbulldogille.
Ikä 4 vuotta
Paperit löytyy
koira on allerginen eli ei käy astutukseen. (eikä nähdä sille tarvettakaan)
Meille sillä ei ole merkitystä,että kaveri on rotukoira, kun tulee olmaan perhen lemmikki ja tarkoitus ei ole teettää pentuja eikä käydä näyttelyissä.
Emme silti halua,että entiset omistajat joutuvat ilmaiseksi luopumaan perheenjäsenestä ja sopivasta hinnasta ei ole aavistustakaan.
Olemme kysyneet heidän mielipidettä,mutta tuli vastapalloa, että mitä olette valmiita maksamaan... Lupasimme miettiä asiaa, ajattelin,että netistä löytyisi vastaavia myynti-ilmoituksia, mutta ei ole osunut silmään. Help :D
Jotakin hintahaitaria olisi kiva saada.
4 vuotiaan koiran hinta
8
407
Vastaukset
- Koirafanipala123
No esimerkki...
Koira maksoi aluksi 1200 ja myytte sen 600 - 950 eurolla. - MitäIhmettä!!
What?!!?!?! ^^
- ggggggggg
Oikea hintahan on se minkä siitä joku maksaa. Englanninbuldoggi on sairas rotu, ja eläinlääkärikulut luultavasti korkeahkot. Tekisin tarjouksen max. 300 €. Siis teette ison palveluksen entisille omistajille ottamalla heidän koiransa, he saavat edelleenkin tavata vanhaa kaveria, eikä tarvitse kantaa huolta mihin se päätyi.
- bullerz
Noin 500 euroa olisi mielestäni sopiva kipuraha myydä tutulle. Jos entiset omistajat eivät halua rahaa niin mitäpä sitä maksamaan. Kaikki bulldogit ei ole sairaita, itsellä 5-vuotias tyttö eikä koskaan ole tarvinnut käydä eläinlääkärissä kuin rokotuksissa. ;)
- lisää sairauksii iän
Ton ikänen ja valmiiksi sairas, hinta max 200-300e !
- plillipla
Ei missään tapauksessa enempää kuin 200-300 euroa. Koira on kuitenkin jo "vanha" ja monesti täällä ihmiset eivät ymmärrä että kodinvaihtajakoirien rahallinen arvo ei todellakaan ole edes lähelläkään puolta alkuperäisestä ostohinnasta, maksimissaankin saattaisi olla 1/4.
- Joobax
Itse en maksaisi koirasta välttämättä mitään, mutta ostaisin koiran välineet mukaan käypään kauppahintaan. Jäljelläoleva ruoka, remmit, lelut, sängyt, mitä turrella sitten onkaan. 100-200e maksaisin maksimissaan riippuen tavaroista. Teen kuitenkin suuren palveluksen, kun otan koiran hyvään ja lopulliseen kotiin, ja entiset omistajat saisivat nähdä koiraa ja ottaa vaikka välillä hoitoon, jos siltä tuntuu.
Jos itse joutuisin luopumaan koirasta, olisin kiitollinen tuollaisesta järjestelystä, enkä kaipaisi rahaa. Hyvä koti on korvaamaton. Rahaa tuohon koiraan on palanut tonneja, joten parin sadan korvaus on muutoinkin naurettava. Ystävältä tai tutulta en pyytäisi mitään. Tuntemattomalta pyytäisin, jotta voisin varmistaa, ettei ihan kiertolaiseksi joudu. - sixrott
Koira on kuitenkin jo 4 v. elikkä voidaan sanoa että ehkä jo pilattu ? ; ) Koiraa ei voidea käyttää jalostukseen.Onko koira näyttely tasoinen,?Koiralla on allegia mikä vaatii jo jotain erityistoimenpiteitä ! Max 200 euroa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391