Nintendo 3DS netti!!! TÄRKEETÄ!!!

Nintendotar

Äääh, siis kysyisin tuosta 3DS:n netistä... Esim. toimiiko siinä mokkula? Pitääkö netin olla AINA langaton? Mitä suosittelette?

Vastauksia toivotaan!! :0

18

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tymetys

      Hittoako täällä märsyät. Kuuklaamalla löydät vastauksen heti. Taitaa huoltajasi pukea ja syöttääkin sinut vielä, vaikka ikää on jo hurjat 11 vuotta. Saakelin uusavuton.

      • Katti Sergei

        Mikä Vittu sua sitten vaivaa?
        Etkö osaa auttaa, mitä järkee sitten tulla kommentoimaan kaikkea?!
        Hanki elämä!


    • Nintendotar

      Anteeksi nyt vain, mutta olen googlannut miljoona kertaa!! En saanut varmaa vastausta!!

      • jultsu98

        Nintendo 3DS:sä Pitää olla aina langaton netti tai Ninendo WiFi Connector (tai mikä tahansa Wlan verkon luontilaite). Ja mitään langallisia yhdistyskeinoja ei olekaan.


      • Nintendotar
        jultsu98 kirjoitti:

        Nintendo 3DS:sä Pitää olla aina langaton netti tai Ninendo WiFi Connector (tai mikä tahansa Wlan verkon luontilaite). Ja mitään langallisia yhdistyskeinoja ei olekaan.

        Okei, kiitti! :3 Sentään joku antaa hyvää palautetta...


    • paras bodari

      homo

      • 2. parhain bodari

        jep se onki, 10 vuotias varmaan, ja pitää kysellä netissä tälläsiä turhia. mee imeen isäs


      • spämmäys.com
        2. parhain bodari kirjoitti:

        jep se onki, 10 vuotias varmaan, ja pitää kysellä netissä tälläsiä turhia. mee imeen isäs

        e3.gr
        egregreibierib,erbiar
        grgiraehbreihb
        ethgth
        rth
        tr
        h
        t
        h
        t
        ht
        h
        th
        t
        h
        t
        h
        t
        h
        t
        h
        t
        h
        t
        h
        h

        th
        t
        h
        t
        h
        t
        ht
        h
        t
        ht

        ht

        ht
        h
        t
        h

        ht
        htht

        ht
        h
        t
        th
        t
        h
        t
        ht
        ht
        hth
        t
        h
        th
        ht


      • Katti Sergei
        2. parhain bodari kirjoitti:

        jep se onki, 10 vuotias varmaan, ja pitää kysellä netissä tälläsiä turhia. mee imeen isäs

        Ime munaas transu, ite varmaan oletki joku 24v. ja viel pelaat nintendoa!?


    • ---

      Vanha kysymys mutta ei voi mitään, etköhän ole jo saanu oikean vastauksenkin.

      Ei toimi mokkula.
      Netti pyörii vain wlanin kautta, eli langattoman netin kautta.
      Käy vaikka joissain kahviloissa tai vastaavissa, missä wlan toimii. Jos ei kotona langatonta ole.

    • (:

      Bodari

    • Blondi!

      Kuinka edes voin saada nettiyhteyden?? Joku kertokaa??

    • tietämätön

      mäkää en tiiä auttakaa

    • tuutuu1

      minäpä olenkin 25 ja pelaan pokemonia! :D sepäs onkin aivan mahtava peli

    • Anonyymi

      3DS pääsee nettiin mokkulalla jos lataat ja asennat koneelle "MyPyblicWiFi" ohjelman. Sen avulla pystyt yhdistämään 3DSn koneeseen, oli mokkulaa tai ei. Hidas se on kuin etana, mutta toimiipa kuitenkin.

      • Anonyymi

        Itse kokeilin, ei toiminut? Sen sijaan DNA mokkula heitti toimimasta, ei muka voinut yhdistää nettiin kun ohjelma oli koneella (en ollut vielä koskenut koko mypublicwifiin/MPW:een) Kun yritin avata MPW:n niin ei suostunut aukeamaan, mutta heti kun poistin ohjelman niin kone pääsi jälleen yhdistämään samalla sekunnilla nettiin. Onko jotain erityistä mitä pitäisi ottaa huomioon ohjelman käytössä jotta netti pysyy myös koneella vai onko yksinkertaisesti vain niin ettei homma toimi?


    • Itse käytän mokkulan kanssa Ninendo 3ds:ää netissä. Ratkaisu on reititin, jonka hinta on jokusen kympin edullisimmillaan. Itselläni on 3g -reititin, johon olen liittänyt mokkulan, ja sitten olen laittanut Nintendon nettiasetukset oikein, niin johan toimii. Älkää unohtako suojata salasanalla verkkoyhteyttänne.

    • Pokepoju

      Jos Internet browser herjaa että proxy juttu failaa, kato SYSTEM SETTINGS: INTERNET SETTINGS: CONNECTION SETTINGS: sul pitäis olla nettis tiedot siel mee niihi esim mulla Connection 1: Change settings: Proxy settings jos tiedoi9ssa lukee (YLHÄÄLLÄ) Proxy: Don't use, laita alla NO. paina OK, mee takas browserii ja settings: PROXY SETTINGS: dont use proxy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe