Nintendo 3DS netti!!! TÄRKEETÄ!!!

Nintendotar

Äääh, siis kysyisin tuosta 3DS:n netistä... Esim. toimiiko siinä mokkula? Pitääkö netin olla AINA langaton? Mitä suosittelette?

Vastauksia toivotaan!! :0

18

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tymetys

      Hittoako täällä märsyät. Kuuklaamalla löydät vastauksen heti. Taitaa huoltajasi pukea ja syöttääkin sinut vielä, vaikka ikää on jo hurjat 11 vuotta. Saakelin uusavuton.

      • Katti Sergei

        Mikä Vittu sua sitten vaivaa?
        Etkö osaa auttaa, mitä järkee sitten tulla kommentoimaan kaikkea?!
        Hanki elämä!


    • Nintendotar

      Anteeksi nyt vain, mutta olen googlannut miljoona kertaa!! En saanut varmaa vastausta!!

      • jultsu98

        Nintendo 3DS:sä Pitää olla aina langaton netti tai Ninendo WiFi Connector (tai mikä tahansa Wlan verkon luontilaite). Ja mitään langallisia yhdistyskeinoja ei olekaan.


      • Nintendotar
        jultsu98 kirjoitti:

        Nintendo 3DS:sä Pitää olla aina langaton netti tai Ninendo WiFi Connector (tai mikä tahansa Wlan verkon luontilaite). Ja mitään langallisia yhdistyskeinoja ei olekaan.

        Okei, kiitti! :3 Sentään joku antaa hyvää palautetta...


    • paras bodari

      homo

      • 2. parhain bodari

        jep se onki, 10 vuotias varmaan, ja pitää kysellä netissä tälläsiä turhia. mee imeen isäs


      • spämmäys.com
        2. parhain bodari kirjoitti:

        jep se onki, 10 vuotias varmaan, ja pitää kysellä netissä tälläsiä turhia. mee imeen isäs

        e3.gr
        egregreibierib,erbiar
        grgiraehbreihb
        ethgth
        rth
        tr
        h
        t
        h
        t
        ht
        h
        th
        t
        h
        t
        h
        t
        h
        t
        h
        t
        h
        t
        h
        h

        th
        t
        h
        t
        h
        t
        ht
        h
        t
        ht

        ht

        ht
        h
        t
        h

        ht
        htht

        ht
        h
        t
        th
        t
        h
        t
        ht
        ht
        hth
        t
        h
        th
        ht


      • Katti Sergei
        2. parhain bodari kirjoitti:

        jep se onki, 10 vuotias varmaan, ja pitää kysellä netissä tälläsiä turhia. mee imeen isäs

        Ime munaas transu, ite varmaan oletki joku 24v. ja viel pelaat nintendoa!?


    • ---

      Vanha kysymys mutta ei voi mitään, etköhän ole jo saanu oikean vastauksenkin.

      Ei toimi mokkula.
      Netti pyörii vain wlanin kautta, eli langattoman netin kautta.
      Käy vaikka joissain kahviloissa tai vastaavissa, missä wlan toimii. Jos ei kotona langatonta ole.

    • (:

      Bodari

    • Blondi!

      Kuinka edes voin saada nettiyhteyden?? Joku kertokaa??

    • tietämätön

      mäkää en tiiä auttakaa

    • tuutuu1

      minäpä olenkin 25 ja pelaan pokemonia! :D sepäs onkin aivan mahtava peli

    • Anonyymi

      3DS pääsee nettiin mokkulalla jos lataat ja asennat koneelle "MyPyblicWiFi" ohjelman. Sen avulla pystyt yhdistämään 3DSn koneeseen, oli mokkulaa tai ei. Hidas se on kuin etana, mutta toimiipa kuitenkin.

      • Anonyymi

        Itse kokeilin, ei toiminut? Sen sijaan DNA mokkula heitti toimimasta, ei muka voinut yhdistää nettiin kun ohjelma oli koneella (en ollut vielä koskenut koko mypublicwifiin/MPW:een) Kun yritin avata MPW:n niin ei suostunut aukeamaan, mutta heti kun poistin ohjelman niin kone pääsi jälleen yhdistämään samalla sekunnilla nettiin. Onko jotain erityistä mitä pitäisi ottaa huomioon ohjelman käytössä jotta netti pysyy myös koneella vai onko yksinkertaisesti vain niin ettei homma toimi?


    • Itse käytän mokkulan kanssa Ninendo 3ds:ää netissä. Ratkaisu on reititin, jonka hinta on jokusen kympin edullisimmillaan. Itselläni on 3g -reititin, johon olen liittänyt mokkulan, ja sitten olen laittanut Nintendon nettiasetukset oikein, niin johan toimii. Älkää unohtako suojata salasanalla verkkoyhteyttänne.

    • Pokepoju

      Jos Internet browser herjaa että proxy juttu failaa, kato SYSTEM SETTINGS: INTERNET SETTINGS: CONNECTION SETTINGS: sul pitäis olla nettis tiedot siel mee niihi esim mulla Connection 1: Change settings: Proxy settings jos tiedoi9ssa lukee (YLHÄÄLLÄ) Proxy: Don't use, laita alla NO. paina OK, mee takas browserii ja settings: PROXY SETTINGS: dont use proxy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe