Sydän itkee, mutta auttaa kun luen näitä tarinoita...Ne ovat vaan NIIN surullisia. Kenenkään itsetunto ja elämänilo ei kestä suhteessa, jossa toinen ei halua seksiä. Minä en ehtinyt edes kärsiä tilanteesta kuin jonkun kuukauden ja sekin otti koville. Tuntee olevansa joku helvatun friikki vaikka baarissa noita panolle kinuavia on aina riittänyt. Mutta kun se ihminen jota rakastat, ei halua...:( Onneksi pääsin suhteesta, nyt voin alkaa etsiä uutta ja parempaa. Kunhan ensin olen korjannut sydämeni.
Erosin!!
Sydänsuruissariutuva
2
335
Vastaukset
- minkäikäisiä
olitte? Tiedätkö syytä, miksi ei halunnut?
- Voi eieieieieie
Hei? Et ole tosissasi? Vain muutaman kuukauden olit puutteessa? Mitä teit korjataksesi asian?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03570- 433151
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562887Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342768- 162688
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452560- 442200
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262065- 421965
- 451749