Syön gestinyl merkkisiä e-pillereitä, liuskassa on 21 pilleriä. Minulla on torstaina menossa viimeinen liuskan pilleri, ja perjantaina alkaisi 7päivän tauko. Haluaisin kuitenkin siirtää menkkoja muutamalla päivällä. Olen aina siirtämisen tarpeessa siirtänyt niin että syönyt koko toisen liuskan putkeen. Mutta voiko niitä siirtää myös niin että syön vaan viikonlopun ajan ja jätän liuskan kesken ja pidän taun. Toinen ystäväni väittää että niin ei saa tehdä, ja toinen sanoo että niin saa tehdä. Eli onnistuuko siirtäminen vain syöden putkeen koko liuskan, vai voiko niin tehdä, että jatkan perjantaina syömistä, sekä la-su? ja pidän tauon niin että liuska jää kesken?
Kuukautisten siirto e-pillereillä
5
1336
Vastaukset
- uj
Tämä on se tilanne, kun luetaan pakkausselosteesta, kuinka toimitaan.
Selosteessa sanotaan kuta kuinkin näin.
"Kuukautisia voidaan siirtää niin pitkälle kuin halutaan, mutta kuitenkin enintään toisen pakkauksen loppumiseen saakka."
Kiinnitä huomiosi sanaan ENINTÄÄN. Mitä tästä voi päätellä? - Tyhmä?
Ei vaan lue mun pakkausselosteessa noin(: ja olen ennenkin nähnyt täällä suomi24 sivulla keskusteluja tästä aiheesta, ja toiset väittää että pystyy tekemään niin, ja toiset sanoo että ei. Eli mitä siitä voi päätellä? :) ei mitään.
- Tyhmäkö?
Oikeeta tietoo kaipaileeeeeeen!!
- käsittämätöntä
Oikeeta? Etkö sinä todellakaan osaa lukea? Tuossa edellä on jo asia kerrottu.
- ruskotus
Onko sulla IKINÄ tullut jotain outoja sivuoireita kun olet syönyt 2 laattaa putkeen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 188907
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440