6 päivän vapaat

sylinterimies

ei taida eillä köyhillä sellasii olla
huomenna pietariin ja rahaa palaa sitä kyllä riittää

18

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuoromestari

Siun 6 päivän vapailla on jo nimi:se on 6 päivän pullo vapaat, 6 päivää viinaa naamaan, ja sitten kun pitäisi töihin lähtee, niin joko haet sairauslomaa, yrität vaihtaa työvuoroasi toisen kanssa, keksien vaikka mitä syitä:olen nyt jäänyt "jonnekkin",autosta akku loppu,en nyt pääse töihin,tee miulle velka-löysi,niin teen sen heti takaisin kun pyydät, ja vaikka siulla rahaa on ja sitä palaa, mut olet edelleen pelkkä sylinterimies,joka käypi pietarissa!!!!

• +-+-+-=0

kiitti siulle vuoromestari, olen itse kokenut saman,mutta nuo kolme kutosta tarkottaa pirun/paholaisen numeroo,666.

Tässä nyt ootan ku mieheni tulee yö vuorosta.

• Hahhaahaa..

Pitäkää vapaata. Kohta ootte ikuisella vapaalla, kun tehtaat siirtyy Kiinaan ja muualla ulkomaille.

• rullantappaja

Taas on pulpperi jumissa. Kuka heitti sinne vuoromestarin potkulaudan?

• Iso-Enska

Ei se ollut potkulauta.
        Ne oli sen vuoromestarin eväsleivät, jotka se oli tonkinu marketin roskiksesta, kun rahat meni Pietariin.

• temari,..,

Taitaa ne fyrkat olla vähissä kun pietariin asti vain pääset? Olet häpeäksi työväenluokalle!!

• 1

500 päivää putkee ois vappaata. Ei kehtois millää...

• Antero Hukka

Teitä paperimiehiä on kustu silmään.Kun lopettaa yövuoron aamulla,niin ei se päivä ole mikään vapaapäivä,vaan lepopäivä.Teillä on oikeasti 5 vapaata öitten jälkeen.

• vapaat,

asiaa

• rahamies

itse nukun yövuoron töissä ni jaksan hyvin virkeenä aamusta vapaille. :) eli kyl se on 6 vapaata!

• jipiiii muhinaa

6 päivän vapaat= 6 sexledigt ; )))

• voi heeeh

kuka täysjärkinen pietarissa käy,ihan ilmainen pietari tuos imatrankoskella

• el papel

Onhan siinä tasan 6 vuorokautta vapaata, Antero Hukkanen.

• Antero Hukka

Mielestäni vapaapäivä on sellainen jolloin ei tehdä tuntiakaan työtä työpaikalla.Paperimiesten vapaalogiikan mukaan ensimmäiseen yövuoroon mennessä sekin päivä on vapaapäivä.Siinähän on työaikaa vain 2 tuntia.Teillä mitään 6:n päivän vapaita ole,vaan viiden.

• time out
        Antero Hukka kirjoitti:

Mielestäni vapaapäivä on sellainen jolloin ei tehdä tuntiakaan työtä työpaikalla.Paperimiesten vapaalogiikan mukaan ensimmäiseen yövuoroon mennessä sekin päivä on vapaapäivä.Siinähän on työaikaa vain 2 tuntia.Teillä mitään 6:n päivän vapaita ole,vaan viiden.

Kuules Antero.
        Tuon logiikan mukaan paperimiehillä olisi silloin 365 päivää vuodessa vapaata.

• moshna..

Sylinterimies ei olekkaan mikään työmies, vaan luuseri.
      Et osaisikaan muuta työtä tehdä.
      Mene sinä vain läskimahoinesi sinne Pietariin venäläisiä naisia etsimään.
      Suomalaista kunnon naista et varmasti saisikaan itsellesi.
      Venäläinen rahan ahne nainen varmasti lähtee mukaasi kun vähän kep... siis seteleitäsi heilutat.
      Tuskinpa näet edes sitä keppiäsi sieltä läskimahasi alta...

• rullanhalkaisija

''moshna''.

Mikäs sinua noin katkeroittaa? Oletko epäonnistunut?

• 7-oikein

Minä olen lotto voittaja ja menen töihin kun huvittaa ja pidän vapaata niin pitkään kun huvittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe