Kuinka suurella todella näköisyydellä lapsen isä voi olla yhen illan hairahdus?
Olin oman mieheni kanssa sängyssä kahteen eri otteeseen ja en nyt tarkalleen muista milloin hän laukesi sisälle että olikohan just ovulaatiopäivänä vai sitä edellisenä viikonloppuna,mutta kuitenkin menin tekemään elämäni pahimman virheen ja menin sänkyyn entisen "rakastajan" kans samoihin aikoihin eli ovulaation aikoihin,mutta hän ei koskaan lauennut ollenkaan vaan akti loppui kesken kaiken.
Kuinka suurella todennäköisyydellä lapsi ei ole mieheni? Olen pohtinut tätä pitkän aikaa. Varhaisultrassa sikiö vastasi viikkoja menkkujen mukaan. Tämä on aivan järkyttävän kauhea tilanne ja yöunetkin menettänyt ajatuksen takia.
Eikä kiitos mitään saarnauksia siitä että olen pettänyt asian opin kantapään kautta,mutta vauvan tulevaisuus tässä pelottaa kuiten eniten,että ku en ole tämän hairahduksen kanssa ollut sen viikonlopun jälkeen tekemisissä. Enkä enää ikinä petä!
kipeästi apua kaipaava
360
13109
Vastaukset
- kahdenihananäöiti
Hei!
Kaikille sattuu virheitä. Ole ihan huoleti vain. Jos voit elää hairahduksesi kanssa niin älä edes kerro miehellesi. Sitten kun vauva syntyy voit tehdä dna-testin. Tässä kohtaa miehesi on jo kiintynyt vauvaan oli testi mikä hyvänsä tai sitten jäät vauvan kanssa kaksin ja ehkä voit saada rakastajastasi miehen.
En ole ollut ikinä tuollaisessa tilanteessa, mutta mielesatäni paras vauvalle on hätäillä vasta kun asia on täysin varma. On ikävää jos teille tulee ero ja vauva onkin miehesi.
On myös tietysti olemassa se vaihtoehto että kerrot miehellesi asiat niinkuin ovat ja odotatte yhdessä dna tuloksia tuli ero tai ei...
Kovasti onnea raskaudestasi!
Tv 2xäiti
PS.Älä syyllistä itseäsi liikaa. Ole vain onnellinen. Me kaikki vanhemmat teemme virheitä, niin isoja ja pieniä ja ne kasvattaa aina paremmaksi vanhemmaksi.- 544554
"PS.Älä syyllistä itseäsi liikaa. Ole vain onnellinen. "
Nii-in kuule. Nykyisin kun ei ole muodikasta tuntea syyllisyyttä vaikka tekisi kuinka väärin, siitähän voisi tulla vaikka paha mieli itselle. Tärkeintä on olla onnellinen, vaikka kädet kyynärpäitä myöten veressä, sanoi entinen sosiopaatti. - huanhauanjuan!!!!!!!
Ihan kamala teko ,mitä pelkäät jos rakastajasi ei lauennut sissään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! katsotko miestäsi silmiin??????????????????????
- huhhuh.....
Olis kyl tosi törkeetä olla kertomatta, jos menee useamman kerran pettämään. Joku kerran kännipano, jota katuu myöhemmin hirveesti ja joka jää yhdeksi kerraksi, niin sitä ei ehkä tarvitse kertoa, mut se, että nussii ent. rakastajaa useamman kerran ja pamahtaa vielä paksuks... Kyllä tollasesta pitää kertoo. Ap:n pitäis antaa miehelleen mahdollisuus löytää luotettava kumppani, joka rakastaa. Ap ei selvästi sellainen ole miehelleen.
- Jopa on ohje
On siinä naisella ohje: "pistä viaton mies elättämään toisen vekaraa". Oikea moraalin mallioppilas.
- Huutomerkki!
huanhauanjuan!!!!!!! kirjoitti:
Ihan kamala teko ,mitä pelkäät jos rakastajasi ei lauennut sissään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! katsotko miestäsi silmiin??????????????????????
mitä pelkäät jos rakastajasi ei lauennut sissään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä? Oliko ikää 12v? Kyllä niitä siittiöitä tulee ulos aiemminkin kuin varsinaisessa laukeamisvaiheessa.
Mutta kai tuo nyt on todennäköisempää, että muksu on ihan oman miehen. Kylmäpäinen ei kyllä edes miettisi, unohtaisi vaan pettämisen ja jatkaisi kuten lapsi olisi oman miehen vaikka ei olisikaan. Ellei nyt sitten ole jotain todella merkittävää ulkonäköeroa, mistä tyhmempikin tunnistaisi exän vauvaksi. - 2lapsenäiti45
544554 kirjoitti:
Nii-in kuule. Nykyisin kun ei ole muodikasta tuntea syyllisyyttä vaikka tekisi kuinka väärin, siitähän voisi tulla vaikka paha mieli itselle. Tärkeintä on olla onnellinen, vaikka kädet kyynärpäitä myöten veressä, sanoi entinen sosiopaatti.Olipa todella tyhmä viesti 544554!
Itse en todellakaan näe, että on kyse muodista, jos puhutaan syyllisyyden tuntemisesta tai onnellisuudesta. Asia on kuule niin, että liikaa itseään syyllistämällä; sairastuu mielenterveydellisesti ja se ei ole mukavaa eikä mitenkään suositeltavaa kenellekkään. Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin, että itse uskoisin että on hyvin todennäköistä, että lapsi on miehesi, mutta on varmasti pieni mahdollisuus, että se voi olla myös miehen, jonka kanssa petit. Todella vaikea ottaa kantaa, mutta jos olet nuori tai vaikka iäkkäämpin, niin jos kyse on ensimmäisestä lapsesta, niin itse ainakin tilassasi tekisin lapsen ja sitten vaikka selvittäisin asian dna:lla mikäli siltä tuntuu, niin jos haluaa päättää suhteen, jos toinen tai kumpikin sitä haluaa, jos lapsi on "hairahduksen" tai toinen vaihtoehto on, että et vain puhu etkä kerro kenellekkään ja "kaikki" pitävät lasta yhteisenä lapsenanne. .
.
.
.
.
.
.
Ikäväähän tuollainen on, siitä samaa mieltä,
mutta en uskaltanut sanoa tuota ääneen niin kuin sinä, vaikka annankin plussan.544554 kirjoitti:
Nii-in kuule. Nykyisin kun ei ole muodikasta tuntea syyllisyyttä vaikka tekisi kuinka väärin, siitähän voisi tulla vaikka paha mieli itselle. Tärkeintä on olla onnellinen, vaikka kädet kyynärpäitä myöten veressä, sanoi entinen sosiopaatti.Isällä on oikeus tietää totuus.
Julmaa.- Pukkiko kaalimaassa?
Mitäs ne miehet sitten on kun kyntävät joka vaossa? Pitäis kattoo peiliin ennen kun alkaa tuolla lailla nimittelemään.
- Oletko tosiaan
huanhauanjuan!!!!!!! kirjoitti:
noin kokematon? Ilmankos teille pennuille ja tyhmille vanhemmillekin noita vahinkoja sattuu vähän väliä.
- mapa5
Voi,voi, yöunetkin menny!Olisit miettiny etukäteen!
- tyttönen_.
Huoraaminen ja pettäminen ovat kaksi eri asiaa. Ap on pettänyt, ei huorannut, mutta yksinkertaisesti nämä pähkinä-aivoiset miehet ei tajua näinkään yksinkertaista asiaa, vaan on huorittelemassa jokaista epämiellyttävää naista.
- KÄYTÄ EHKÄISYÄ
AIOTKO SIIS MAKSATTAA HUORUUTESI MIEHELLÄSI ?
HÄPEÄ NAINEN - joka leikkiin ryhtyy
"Kaikille sattuu virheitä. Ole ihan huoleti vain. Jos voit elää hairahduksesi kanssa niin älä edes kerro miehellesi."
Voi luoja mitä "armopalaa" tarjotaan tehdyn hairahduksen puolesta. Kaikille sattuu varmasti virheitä elämän varrella - se myönnettäköön, mutta KAIKKI EIVÄT PETÄ PUOLISOAAN.
Tietenkään tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta kysymys kuuluukin: Miksi ihmiset nykypäivänä pettävät puolisoitaan? Onko yhden illan hairahdus sen arvoista, että sillä voi pilata oman elämänsä? Et varmaankaan ole ainoa, etkä viimeinen joka tähän sortuu, mutta kannattaisko miettiä ensin millaiseen "jännitysnäytelmään" ryhtyy.
Turhaan sitä ei ole papin edessä luvattu rakastaa niin myötä- kuin vastamäessäkin...
Ei mulla muuta... - _totuus_
544554 kirjoitti:
Nii-in kuule. Nykyisin kun ei ole muodikasta tuntea syyllisyyttä vaikka tekisi kuinka väärin, siitähän voisi tulla vaikka paha mieli itselle. Tärkeintä on olla onnellinen, vaikka kädet kyynärpäitä myöten veressä, sanoi entinen sosiopaatti.Ap:lle vaan tiedoksi, ettei suomalaisten keskustelupalstoille kannata laittaa mitään tuollaista, mitä nämä meidän heikkohermoiset katkerat eivät kestäisi. Eli yleisesti ´´paheksuttavia´´ asioita. Sillä mitään muuta ei saa näillä palstoilla kuulla jos on tehnyt jotain väärää, kuin että on huora jonka pitäisi tuntea syyllisyyttä koko elämänsä ajan ja päätyä itsemurhaan.
Oot ehkä tehnyt väärin ap, mutta oot silti tärkeä ihminen, jonka ei tarvi alentua kuuntelemaan suomi24-tyyppien ala-arvoista roskaa. Täällä ihmiset purkavat vain omaa paskaa elämäänsä ja turhautuneisuuttaan.
Häpeä tälle kansalle. Muutan täältä pois heti ku pääsen. Ootte oksettavia ahdasmielisiä paheksuvia ukkoja ja akkoja. - huara
2lapsenäiti45 kirjoitti:
Olipa todella tyhmä viesti 544554!
Itse en todellakaan näe, että on kyse muodista, jos puhutaan syyllisyyden tuntemisesta tai onnellisuudesta. Asia on kuule niin, että liikaa itseään syyllistämällä; sairastuu mielenterveydellisesti ja se ei ole mukavaa eikä mitenkään suositeltavaa kenellekkään. Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin, että itse uskoisin että on hyvin todennäköistä, että lapsi on miehesi, mutta on varmasti pieni mahdollisuus, että se voi olla myös miehen, jonka kanssa petit. Todella vaikea ottaa kantaa, mutta jos olet nuori tai vaikka iäkkäämpin, niin jos kyse on ensimmäisestä lapsesta, niin itse ainakin tilassasi tekisin lapsen ja sitten vaikka selvittäisin asian dna:lla mikäli siltä tuntuu, niin jos haluaa päättää suhteen, jos toinen tai kumpikin sitä haluaa, jos lapsi on "hairahduksen" tai toinen vaihtoehto on, että et vain puhu etkä kerro kenellekkään ja "kaikki" pitävät lasta yhteisenä lapsenanne.sarkasmia?
- jokainen erehtyy
viivi4 kirjoitti:
Isällä on oikeus tietää totuus.
Julmaa.Ja lapsella kanssa! Ei musta ois kovin kiva jos saisin tietää nytten että omana isänäni pitämä mies ei olisikaan isäni vaan joku muu! Lapsella on oikeus tietää biologinen isä. Näin itse ainankin ajattelen. Harkitse tarkkaan, tsemppiä sulle ja onnea vauvasta, se on aina lahja! :)
- Viivi.
jokainen erehtyy kirjoitti:
Ja lapsella kanssa! Ei musta ois kovin kiva jos saisin tietää nytten että omana isänäni pitämä mies ei olisikaan isäni vaan joku muu! Lapsella on oikeus tietää biologinen isä. Näin itse ainankin ajattelen. Harkitse tarkkaan, tsemppiä sulle ja onnea vauvasta, se on aina lahja! :)
Sun piti varmaan vastata aloittajalle eikä minulle, mutta
näin minustakin. Lapsella on oikeus tietää oikea isänsä.
Lapsesta pitää aina olla onnellinen, totta tuokin.
Toivotan onnea myös hänelle. - L-ady
Joo, mut ei se oo hoker, kun se ei varmaankaan ottanut maksua tuosta panosta :) Mutta törkee muija se on ja mä ainakin keskytäisin koko raskauden jos vaan mahdollista, niin siinä sitä sitten olisi tarpeeksi hyvä rangaistus, että ei tee enää toisten taas samoin! Täytyy naisen olla aika tahkopää, kun ei käytä ehkäisyä, hyi taatana! Tautipesiä tommoset ja sitten tartuttaa vielä puolisonsakin, joka on syytön yäks!
- L-ady
L-ady kirjoitti:
Joo, mut ei se oo hoker, kun se ei varmaankaan ottanut maksua tuosta panosta :) Mutta törkee muija se on ja mä ainakin keskytäisin koko raskauden jos vaan mahdollista, niin siinä sitä sitten olisi tarpeeksi hyvä rangaistus, että ei tee enää toisten taas samoin! Täytyy naisen olla aika tahkopää, kun ei käytä ehkäisyä, hyi taatana! Tautipesiä tommoset ja sitten tartuttaa vielä puolisonsakin, joka on syytön yäks!
Korjaus: KESKEYTTÄISIN, siis.
- ole rehellinen!!!
"PS.Älä syyllistä itseäsi liikaa. Ole vain onnellinen. Me kaikki vanhemmat teemme virheitä, niin isoja ja pieniä ja ne kasvattaa aina paremmaksi vanhemmaksi. "
Voi jumalauta!!Jo on tekstiä.Siis se on ihan tasan silleen että jokaisen tulee kantaa vastuu teoistaan.Ja kerran menee pettämään niiin sitten myös kantaa vastuun ja kertoo rehellisesti että näin tein.Tuollainen saatanan valehtelu ja kieroilu on sitten niin halveksittavaa.PETTÄMINEN EI OLE MIKÄÄN PIKKUVIRHE!!!!
Ja mitä sitten kun se ei olekkaan.Se mies odottaa mahdollisesti innolla koko 9kk:tta että tulee isäksi.Sitten kun tehdään DNA-testi niin HEIIII,ET SÄ OOKKAA!!
Miehenä kokisin tulleeni monella asteella tulleeni huijatuksi ja petetyksi.Ensinnäkin itse tekona saa jo pasmat sekasin niiin sitten siihen pitäisi vielä sotkea mahdollisesti toinen isä kandidaattikin.
Nyt ei muuta kuin tunnustat tekosi ja voit koittaa vakuutella miehelle että olet ottanut opiksi.
Tosin,tämä on mielestäni moraalikysymys.Henkilön jonka moraali antaa kerran tapahtua niin tapahtuu se toistekkin,vaikka sitten kymmenen vuoden päästä. - L-ady
2lapsenäiti45 kirjoitti:
Itse en todellakaan näe, että on kyse muodista, jos puhutaan syyllisyyden tuntemisesta tai onnellisuudesta. Asia on kuule niin, että liikaa itseään syyllistämällä; sairastuu mielenterveydellisesti ja se ei ole mukavaa eikä mitenkään suositeltavaa kenellekkään. Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin, että itse uskoisin että on hyvin todennäköistä, että lapsi on miehesi, mutta on varmasti pieni mahdollisuus, että se voi olla myös miehen, jonka kanssa petit. Todella vaikea ottaa kantaa, mutta jos olet nuori tai vaikka iäkkäämpin, niin jos kyse on ensimmäisestä lapsesta, niin itse ainakin tilassasi tekisin lapsen ja sitten vaikka selvittäisin asian dna:lla mikäli siltä tuntuu, niin jos haluaa päättää suhteen, jos toinen tai kumpikin sitä haluaa, jos lapsi on "hairahduksen" tai toinen vaihtoehto on, että et vain puhu etkä kerro kenellekkään ja "kaikki" pitävät lasta yhteisenä lapsenanne.No HUH;HUH! Kauheita ihmisiä!
- L-ady
L-ady kirjoitti:
No HUH;HUH! Kauheita ihmisiä!
Huhhuhhit oli tarkoitettu tälle: 2lapsenäiti45
- ljhjchcljh
Pukkiko kaalimaassa? kirjoitti:
Mitäs ne miehet sitten on kun kyntävät joka vaossa? Pitäis kattoo peiliin ennen kun alkaa tuolla lailla nimittelemään.
Naisen tehtävä on estää raskaus ja estää sukupuolitautien leviäminen. Ts. vaatia kumppanilta kondomia.
Miehen tehtävänä ei ole estää raskautta vaan ainoastaan estää sukupuolitautien leviäminen. Ts. vaatia kumppanilta kondomia.
Aloittaja on itse nainut ilman ehkäisyä, siitä on ihan turha syyttää miestä. - 12+9
Pukkiko kaalimaassa? kirjoitti:
Oikeassa olet, eikun. Niin niin, puhehan tässä oli miehistä jotka panevat naista jonka portit aukeaa, kunhan on vain sopiva päivä. Aivan. Ei siinä, että nainen pettää aviomiestään ja jälkikäteen miettii, onko lapsi kenen.
Aloittataja voi mennä itseensä ja ehkä kertoa miehelleen asiasta. Jos lapsi onkin tämän "rakastajan" niin sitten sovitte miten menettelette. En voi luvata hyvää tulevaisuutta, koska pettäjä on aina pettäjä. Oli miten "erikoistilanne" tahansa. - 6+18
tyttönen_. kirjoitti:
Huoraaminen ja pettäminen ovat kaksi eri asiaa. Ap on pettänyt, ei huorannut, mutta yksinkertaisesti nämä pähkinä-aivoiset miehet ei tajua näinkään yksinkertaista asiaa, vaan on huorittelemassa jokaista epämiellyttävää naista.
Silti naiset tälläkin palstalla kirkuu jokaista miestä pettäjäksi...
- Molla3maija
Ihana vastaus sulta "kahdenihananäiti"...lapsi on aina lahja...nauti vaan täysillä raskaudestasi!!!
- 21
ljhjchcljh kirjoitti:
Naisen tehtävä on estää raskaus ja estää sukupuolitautien leviäminen. Ts. vaatia kumppanilta kondomia.
Miehen tehtävänä ei ole estää raskautta vaan ainoastaan estää sukupuolitautien leviäminen. Ts. vaatia kumppanilta kondomia.
Aloittaja on itse nainut ilman ehkäisyä, siitä on ihan turha syyttää miestä.Eipä aloittaja syyttänytkään miestä. Molemmat osapuolet ovat yhtälailla vastuussa sukupuolesta riippumatta.
- vinettoN
L-ady kirjoitti:
ja se kohdussa kasvava alkio siis on syntipukki ja menettää henkensä vai?
- Raamtun sanaa
tyttönen_. kirjoitti:
Raamatussa sanotaan että älä tee huorin! Eikä siinä sanota että se tarkoittaisi panemista rahan ansaitsemis tarkoituksessa, vaan sillä tarkoitetaan että ei petetä kumppania. Huoria ovat sekä miehet että naiset jotka pettävät!
Älkää siis yrittäkö sievistellä, pettäjät ovat huoria ja sillä sipuli! - fdgsdhgs
vinettoN kirjoitti:
ja se kohdussa kasvava alkio siis on syntipukki ja menettää henkensä vai?
Just samaa mieltä oon.ei tämä kohdussa kasvava lapsi ole syypää tähän.alottajalle sanoisin, että kerro miehellesi tämä asia.on todella raskasta kantaa tällaista koko raskauden ajan, muutenkin raskaus myllertää mieltä. ja yritä kaikesta huolimatta olla onnellinen siitä, että kannat kohdussasi omaa pientä lasta.ajattele niin, että jos pistetään viisi vuotta eteenpäin, et ehkä mieti enää koko asiaa, vaan olet onnellinen lapsen äiti!
Voimia!:) - jdgjeporgjeorijgo
saatanan kieroilevat petturi paskaämmät, vai pitäisi miehen "kiintyä'" toisen miehen siittämään vauvaan??!!!
Toivottavasti saat turpaasi, olet sen ansainnut, PETTURI!!! - Nainen 45
21 kirjoitti:
Eipä aloittaja syyttänytkään miestä. Molemmat osapuolet ovat yhtälailla vastuussa sukupuolesta riippumatta.
Minusta on parasta kun et kerro miehellesi mitään, vaan annat hänen olla siinä uskossa että lapsi on hänen. Sanot vaikka että pillerit tms. pettivät (jos niitä käytät) ja vauva on nyt tulossa. Hän varmasti tykästyy vauvaan ja kasvattaa sen kuin omansa.
Tiedän vastaavan tapauksen lähipiiristä, lapsi on jo murrosikäinen ja isänsä (ei sen biologisen) kanssa on erittäin läheinen. Mitä ei tiedä, se ei satuta. - LOLITABonita
L-ady kirjoitti:
Olen samaa mieltä L-adyn kanssa..
Aika ilkee temppu miehelle tehty, oli se pettämisen syy mikä tahansa,
aikuinen ja fiksu ihminen ei tee niin. Jos ei rakasta toista,niin miksi olla yhdessä jos on niin heikko ettei pysy housut jalassa.. Eikö ensin kannata hoitaa parisuhde loppuun niin ei satu tollasia kömmähdyksiä ja nyt vielä koko sotkun keskellä on viaton lapsi. Tosiaan niitä suojia voi käyttää, eikä vaan raskauden välttämiseen vaan myös ne taudit ja muut.
Minusta on hurjaa neuvoa tätä neitiä pitämään lapsi ja elää valheissa. jossain vaiheessa kaikki tulee esille, valheista jää aina kiinni ennenpitkään.
Mutta ymmärrän että teet niin koska nähtävästi sullei ole ollut tarpeeksi selkärankaa tuon pettämisen suhteen,joten ei voi odottaa että olisit rehellinen itselles ja miehelles tuosta lapsesta. :/ On todella juonikasta ja ilkeää antaa toisen luulla että lapsi on varmasti hänen, miettikää jokainen omalle kohdalleen, kyllä varmasti haluaisi tietää mikä oikeasti homman nimi on.
Valheissa ei voi kasvattaa lapsia, eikä ylläpitää suhteita.
Kokemusta on!
Anna lapsen syntyä mutta rehellisesti,älä sekoita hänenkin elämää valheilla, sun uskottomuudesta ei tulisi lapsen kärsiä tai miehesi. - Yhteinen ongelma
ljhjchcljh kirjoitti:
Aloittaja on itse nainut ilman ehkäisyä, siitä on ihan turha syyttää miestä.Hmm,mutta et kai sentään möyrinnyt.Hmm,muta-altaassa?Siinä sitä oliskin ilman dna-testiäkin.Hmm,sulla selittelemistä.
- näin paras
L-ady kirjoitti:
Korjaus: KESKEYTTÄISIN, siis.
Niin minäkin tekisin abortin ja viisastuisin että jos petät niin käytä ehkäisyä
- U R WHITETRASH
Nainen 45 kirjoitti:
Minusta on parasta kun et kerro miehellesi mitään, vaan annat hänen olla siinä uskossa että lapsi on hänen. Sanot vaikka että pillerit tms. pettivät (jos niitä käytät) ja vauva on nyt tulossa. Hän varmasti tykästyy vauvaan ja kasvattaa sen kuin omansa.
Tiedän vastaavan tapauksen lähipiiristä, lapsi on jo murrosikäinen ja isänsä (ei sen biologisen) kanssa on erittäin läheinen. Mitä ei tiedä, se ei satuta.tyypillistä naisen "moraalia"..
- Sitä ei ole?
2lapsenäiti45 kirjoitti:
Itse en todellakaan näe, että on kyse muodista, jos puhutaan syyllisyyden tuntemisesta tai onnellisuudesta. Asia on kuule niin, että liikaa itseään syyllistämällä; sairastuu mielenterveydellisesti ja se ei ole mukavaa eikä mitenkään suositeltavaa kenellekkään. Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin, että itse uskoisin että on hyvin todennäköistä, että lapsi on miehesi, mutta on varmasti pieni mahdollisuus, että se voi olla myös miehen, jonka kanssa petit. Todella vaikea ottaa kantaa, mutta jos olet nuori tai vaikka iäkkäämpin, niin jos kyse on ensimmäisestä lapsesta, niin itse ainakin tilassasi tekisin lapsen ja sitten vaikka selvittäisin asian dna:lla mikäli siltä tuntuu, niin jos haluaa päättää suhteen, jos toinen tai kumpikin sitä haluaa, jos lapsi on "hairahduksen" tai toinen vaihtoehto on, että et vain puhu etkä kerro kenellekkään ja "kaikki" pitävät lasta yhteisenä lapsenanne.Moraalisi?
- Tämä selkeää!
"PS.Älä syyllistä itseäsi liikaa. Ole vain onnellinen. Me kaikki vanhemmat teemme virheitä, niin isoja ja pieniä ja ne kasvattaa aina paremmaksi vanhemmaksi"
Vittu mitä houretta! Tuollainen virhe olisi se viimeinen virhe. - ss- unterscharrfuhre
"ehkä voit saada rakastajastasi miehen"
Siis mitä ihmettä.. tuohan on suorastaan rikollista!! kukaan ei ajattele oman miehen tunteita tai välitä kuinka hän kärsii!!? miksi edes päästätte suustanne tuollaista!!! AP on tehnyt suuren luokan rikoksen tässä!! Kerro miehelle asiat ja hän saa ottaa eron sinusta ja alkaa toipumaan pikkuhiljaa tuosta katastrofista. Tuskin hän tuloksia jää odottamaan.. sinut pitäis välittömästi hänen jättää!! - anitas896875
L-ady kirjoitti:
no ei sitten ole huora, lumppu on oikea sana
- ei koskaan pettänyt
U R WHITETRASH kirjoitti:
tyypillistä naisen "moraalia"..
Jos lapsi on sen kanssapettäjäsi, totuus paljastuu ennemmin tai myöhemmin, viimeistään silloin, kun tutkitaan perinnöllistä sairautta tai etsitään elimenluovuttajaa nykyiselle miehellesi tai sinulle. Meinaatko ihan vakavissasi yrittää salata mokasi loppuelämäsi ajan? Usko pois, tunnustaminen kannattaa, jos todella kadut tekoasi. Voi olla, että miehesi jättää sinut, mutta kyllähän sinä tavallaan sen ansaitsetkin. Älä tuhoa lapsesikin tulevaa elämää salaamalla häneltä tiedon hänen isästään.
- Skidiappahiba
tyttönen_. kirjoitti:
Joo, mutta tollaisille naisille on nimitys ja se on l.utka. H.uora on eri asia, se on maksullinen, mutta lutka on lutka!
- peräpreparaatti
2lapsenäiti45 kirjoitti:
Itse en todellakaan näe, että on kyse muodista, jos puhutaan syyllisyyden tuntemisesta tai onnellisuudesta. Asia on kuule niin, että liikaa itseään syyllistämällä; sairastuu mielenterveydellisesti ja se ei ole mukavaa eikä mitenkään suositeltavaa kenellekkään. Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin, että itse uskoisin että on hyvin todennäköistä, että lapsi on miehesi, mutta on varmasti pieni mahdollisuus, että se voi olla myös miehen, jonka kanssa petit. Todella vaikea ottaa kantaa, mutta jos olet nuori tai vaikka iäkkäämpin, niin jos kyse on ensimmäisestä lapsesta, niin itse ainakin tilassasi tekisin lapsen ja sitten vaikka selvittäisin asian dna:lla mikäli siltä tuntuu, niin jos haluaa päättää suhteen, jos toinen tai kumpikin sitä haluaa, jos lapsi on "hairahduksen" tai toinen vaihtoehto on, että et vain puhu etkä kerro kenellekkään ja "kaikki" pitävät lasta yhteisenä lapsenanne.joo taas tuli hyvä diagnoosi taitaa olla oikein ammattilainen,joo elä kerro vaan maksatat vieraan muksun!
Toivottavasti sun lapset ei opi tällaisia p*skoja tapoja mutta minkäs teet jos vanhemmat ovat tuollaisia.
Jes, valheella peitetään valheet ja sitten vielä ihmetellään minkä takia tässä maailmassa muuttuu meno koko ajan hurjemmaksi.
Valehtele lapselle kuka on isä ja valehtele miehelle että tämä on sinun lapsesi vaikka asiasta ei varmuutta ole.
EI JUMAL***A mitä sakkia...- Mikko-sika
Sitä saa mitä tilaa.
- Kisu7893
justxy kirjoitti:
Toivottavasti sun lapset ei opi tällaisia p*skoja tapoja mutta minkäs teet jos vanhemmat ovat tuollaisia.
Jes, valheella peitetään valheet ja sitten vielä ihmetellään minkä takia tässä maailmassa muuttuu meno koko ajan hurjemmaksi.
Valehtele lapselle kuka on isä ja valehtele miehelle että tämä on sinun lapsesi vaikka asiasta ei varmuutta ole.
EI JUMAL***A mitä sakkia...Aivan samaa mielta....
- 565656
_totuus_ kirjoitti:
Ap:lle vaan tiedoksi, ettei suomalaisten keskustelupalstoille kannata laittaa mitään tuollaista, mitä nämä meidän heikkohermoiset katkerat eivät kestäisi. Eli yleisesti ´´paheksuttavia´´ asioita. Sillä mitään muuta ei saa näillä palstoilla kuulla jos on tehnyt jotain väärää, kuin että on huora jonka pitäisi tuntea syyllisyyttä koko elämänsä ajan ja päätyä itsemurhaan.
Oot ehkä tehnyt väärin ap, mutta oot silti tärkeä ihminen, jonka ei tarvi alentua kuuntelemaan suomi24-tyyppien ala-arvoista roskaa. Täällä ihmiset purkavat vain omaa paskaa elämäänsä ja turhautuneisuuttaan.
Häpeä tälle kansalle. Muutan täältä pois heti ku pääsen. Ootte oksettavia ahdasmielisiä paheksuvia ukkoja ja akkoja.Häpeä tälle kansalle. Muutan täältä pois heti ku pääsen. Ootte oksettavia ahdasmielisiä paheksuvia ukkoja ja akkoja. "
Sinulle ikävä news flash: tällaisia ne kansat ovat kaikkialla: keskimäärin liian oksettavia sinun kaltaisille epäkeskimääräisille, oksetusta muista ihmisistä saaville moralismin inhoajille, jotka eivät vain tajua olevansa itsekin moralisteja. Eli parempi vaan käydä vaikka niissä S&M-pippaloissa, tai mikä sun epäahdasmielinen juttu nyt onkin, saamassa vertaistukea muilta epäahdasmielisiltä ja epäpaheksuvilta epäukoilta ja epäakoilta. - m-lr
2lapsenäiti45 kirjoitti:
Itse en todellakaan näe, että on kyse muodista, jos puhutaan syyllisyyden tuntemisesta tai onnellisuudesta. Asia on kuule niin, että liikaa itseään syyllistämällä; sairastuu mielenterveydellisesti ja se ei ole mukavaa eikä mitenkään suositeltavaa kenellekkään. Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin, että itse uskoisin että on hyvin todennäköistä, että lapsi on miehesi, mutta on varmasti pieni mahdollisuus, että se voi olla myös miehen, jonka kanssa petit. Todella vaikea ottaa kantaa, mutta jos olet nuori tai vaikka iäkkäämpin, niin jos kyse on ensimmäisestä lapsesta, niin itse ainakin tilassasi tekisin lapsen ja sitten vaikka selvittäisin asian dna:lla mikäli siltä tuntuu, niin jos haluaa päättää suhteen, jos toinen tai kumpikin sitä haluaa, jos lapsi on "hairahduksen" tai toinen vaihtoehto on, että et vain puhu etkä kerro kenellekkään ja "kaikki" pitävät lasta yhteisenä lapsenanne.Ihminen jolla on omatunto kohdallaan, kokee syyllisyyttä kun on tehnyt väärin. Ja, se on tervettä syyllisyyttä. Katuu ja tunnustaa puolisolleen anteeksi pyytäen. Mitä sitten seuraa, riippuu puolisosta. Mutta, missään tapauksessa en tappaisi lastani. Siitä seuraisi paljon suurempi syyllisyys kuin pettämisestä.
- älykääpiö?
ljhjchcljh kirjoitti:
Aloittaja on itse nainut ilman ehkäisyä, siitä on ihan turha syyttää miestä.kyllä se on kuule ihan yhtä lailla miehen asia hoitaa ehkäisy! turha valittaa jos nainen tulee raksaaksi, etkä oo vaatinut kumia. ja turha olettaa automaattisesti, että nainen syö pillereitä!!! kasva aikuiseksi ja kanna vastuus!
- peräpera98
Nainen 45 kirjoitti:
Tiedän vastaavan tapauksen lähipiiristä, lapsi on jo murrosikäinen ja isänsä (ei sen biologisen) kanssa on erittäin läheinen. Mitä ei tiedä, se ei satuta.ei jumalauta kuka ihminen voi olla noin sydämetön?mikä ihmisiä vaivaa?mihin tämä maailma on menossa????tottakai pitää kertoa miehelle ja selvittää lapsen isä konstilla millä hyvänsä ei perkele mitä porukkaa huhhuh...en tiedä mitä sanois ehkä parempi että ei tämä alottaja pidä koko lasta tuskin on kypsä hoitamaan lasta jos ei pysty pitää edes itsestään huolta!ja en muuten oo mikään kiihko uskovainen vaan ihan normaali nuori mies
- siipirikko890:lle
oli sulla ovulaatio tai ei, voit tulla raskaaksi. voit tulla raskaaksi vaikka kuukautisten aikaan. ja sillä, onko toinen päästänyt sisään vai ei, ei ole merkitystä. tai onko toinen tullut täysin loppuun asti. sillä koko yhdynnän aikana mies periaatteessa erittää, tulee ns. pieniä siemensyöksyjä vai miksi niitä kutsutaan... eli aina harrastettaessa suojaamatonta seksiä on riski tulla raskaaksi, päästi toinen sisään tai ei.
- ...
ei koskaan pettänyt kirjoitti:
Jos lapsi on sen kanssapettäjäsi, totuus paljastuu ennemmin tai myöhemmin, viimeistään silloin, kun tutkitaan perinnöllistä sairautta tai etsitään elimenluovuttajaa nykyiselle miehellesi tai sinulle. Meinaatko ihan vakavissasi yrittää salata mokasi loppuelämäsi ajan? Usko pois, tunnustaminen kannattaa, jos todella kadut tekoasi. Voi olla, että miehesi jättää sinut, mutta kyllähän sinä tavallaan sen ansaitsetkin. Älä tuhoa lapsesikin tulevaa elämää salaamalla häneltä tiedon hänen isästään.
sukurutsan vaarakin on olemassa jos ei tiedetä biologisia vanhempia.
- EI MUITA
Nainen 45 kirjoitti:
Tiedän vastaavan tapauksen lähipiiristä, lapsi on jo murrosikäinen ja isänsä (ei sen biologisen) kanssa on erittäin läheinen. Mitä ei tiedä, se ei satuta.VALHEITA ole ohjeeksi antaa?
Kenenköhän lapsia teillä isäntä rakastaa? - subitus1+
Nainen 45 kirjoitti:
Tiedän vastaavan tapauksen lähipiiristä, lapsi on jo murrosikäinen ja isänsä (ei sen biologisen) kanssa on erittäin läheinen. Mitä ei tiedä, se ei satuta.tekee miehestä todellisen aisankannattajan :D
- Hyvä juttu
_totuus_ kirjoitti:
Ap:lle vaan tiedoksi, ettei suomalaisten keskustelupalstoille kannata laittaa mitään tuollaista, mitä nämä meidän heikkohermoiset katkerat eivät kestäisi. Eli yleisesti ´´paheksuttavia´´ asioita. Sillä mitään muuta ei saa näillä palstoilla kuulla jos on tehnyt jotain väärää, kuin että on huora jonka pitäisi tuntea syyllisyyttä koko elämänsä ajan ja päätyä itsemurhaan.
Häpeä tälle kansalle. Muutan täältä pois heti ku pääsen. Ootte oksettavia ahdasmielisiä paheksuvia ukkoja ja akkoja.aines ja moraalitaso ei ainakaan heikkene muutostanne. Onnea matkaan.
Käsitykseni mukaan maasta saa poistua kun luvat ovat kunnossa, eli mikä pitelee, vai odotatteko kenties sosiaalitoimiston sponsoroivan matkanne? - -.....-
Nainen 45 kirjoitti:
Tiedän vastaavan tapauksen lähipiiristä, lapsi on jo murrosikäinen ja isänsä (ei sen biologisen) kanssa on erittäin läheinen. Mitä ei tiedä, se ei satuta.No huh huh...jos ja kun totuus joskus valkenee lapselle ja miehelle joka luulee olevansa lapsen isä on se varmasti aivan järkyttävä shokki...asia on parempi paljastaa hyvissä ajoin kun että se tulisi ilmi tuossa vaiheessa kun lapsi on jo murrosiässä tai ei koskaan...ei ole tuo lapsikaan varmasti kovin ylpeä äidistään joka on ensinnäkin jakanut rasiaansa ympäriinsä ja toisekseen salannut omalta lapselta tämän oikean isän...
Ja jos tämä lapsi on miehen joka luulee olevansa isä "ainut lapsi" on se suorastaan järkyttävää...kyllä lähes jokainen haluaa saada jossakin elämänsä vaiheessa oman biologisen lapsen... - Syypää
2lapsenäiti45 kirjoitti:
Itse en todellakaan näe, että on kyse muodista, jos puhutaan syyllisyyden tuntemisesta tai onnellisuudesta. Asia on kuule niin, että liikaa itseään syyllistämällä; sairastuu mielenterveydellisesti ja se ei ole mukavaa eikä mitenkään suositeltavaa kenellekkään. Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin, että itse uskoisin että on hyvin todennäköistä, että lapsi on miehesi, mutta on varmasti pieni mahdollisuus, että se voi olla myös miehen, jonka kanssa petit. Todella vaikea ottaa kantaa, mutta jos olet nuori tai vaikka iäkkäämpin, niin jos kyse on ensimmäisestä lapsesta, niin itse ainakin tilassasi tekisin lapsen ja sitten vaikka selvittäisin asian dna:lla mikäli siltä tuntuu, niin jos haluaa päättää suhteen, jos toinen tai kumpikin sitä haluaa, jos lapsi on "hairahduksen" tai toinen vaihtoehto on, että et vain puhu etkä kerro kenellekkään ja "kaikki" pitävät lasta yhteisenä lapsenanne.Et tainnut tajuta mistään mitään?
Jos on tehnyt tarkoituksella väärin, siitä pitäisi seurata syyllisyydentunto ja katumus ja toimenpiteitä. Ei syyllisyys tarkoita sitä, että sillä pitäisi koko elämänsä pilata, pöhkö!
- siipirikko890
se on kyllä totta,mutta jotenkin vaan tuntuu kun menin asiasta kertomaan kaverille,joka nyt puukotti kauniisti selkään asialla ja kertoi miehelle..
Toiselle ystävälle kerroin ja se sanoi suoraan,ettei siitä isästä ole epäilystäkään ettei olisi mieheni kun kuitenkin toisen kans ei menty loppuun saakka ja tähän mennessä ole tullut kertaakaan raskaaksi vaikka ei ole ollut muuta ehkäisyä kuin varmat päivät.. ja oman miehen kanssa tuli vähän liian huolimattomasti noiden varmojen päivien suhteen,että jotenkin tiesin tulevani raskaaksi,vaikka en sitä nyt niin innolla odottanut :)
Se rakastaja seurustelee jo toisen kanssa ja ei todellakaan ole mikään paras vaihtoehto vauvalle isäksi,kun kuitenkin hänen elämä ei ole mitään hienointa (rötöksiä,ehdonalaista, huumeiden käyttöä yms.) enkä halua sotkea lasta semmoiseen elämään missään vaiheessa..
Helposti tuon hairahduksen kanssa pystyn elämään,koska mieheni tunnusti itse että hänellä on avioton lapsi jossain meidän seurustelun ajoilta,joka kalvaa minua hirveästi..- TPTT
Onneksi kaverisi oli fiksu ja kertoi miehellesi. Eikö hänellä ole mielestäsi oikeus tietää tilanteesta ja sun petoksesta?
- tyyt
"se on kyllä totta,mutta jotenkin vaan tuntuu kun menin asiasta kertomaan kaverille,joka nyt puukotti kauniisti selkään asialla ja kertoi miehelle.."
Puukotti selkään? Voi sinua raukkaa, sääliksi ihan käy. Sinähän et onneksi ole ketään puukottanut selkään, vai miten se nyt olikaan. - pyypivossa
TPTT kirjoitti:
Onneksi kaverisi oli fiksu ja kertoi miehellesi. Eikö hänellä ole mielestäsi oikeus tietää tilanteesta ja sun petoksesta?
Just! Kylän ämmien asiahan se ilmoitella pariskunnalle miten heillä menee! Eiköhän ystävä olisi voinut yhtään fiksummin toimia? Sinun mielestäsi hän oli fiksu!
Fiksu olisi kertonut kantansa aiheesta sille jolta sen kuuli ja sitten taivutellut tai toivonut pettäjän hoitavan asian miehensä kanssa kahden juttelemalla. Katsos, ei tuommoista asiaa ole kenenkään kovin helppoa mennä puolisolleen esittämään vaikka tahtoisikin. Ei sitä totuutta töksäytetä milloin ja missä tahansa. Rohkeuttakin pitää kerätä sitten kun on päättänyt kertoa. Muutama päivä varmasti menee sulatellessa, rohkeutta kerätessä ja vähemmän tramaattisia sanakäänteitä puntaroidessa.
Mikään fiksu tuommoinen huutelijakaveri ei ole - ei kumpaakaan puolisoa kohtaan. PYH! Mikä hyöty, ja kenelle?????? - Kuinka joku voi
olla ylipäätään noin tyhmä että seurustelee tai on joskus seurustellut rikollisen ja narkkarin kanssa. Eikö sinulla ole minkäänlaisia kriteereitä, kenen annat itseäsi paneskella. H U O R A H A N sinä olet vaikka miten katuisit.
- helpottaako tää?
Mä elin 4v yhdessä suhteessa, kertaakaan en ollut pettänyt enkä KOSKAAN käyttänyt ehkäisyä, enkä koskaan tullut paksuksi. noh mä erosin äijästä, koska mä halusin elää, olin nuori, minut oli päästävä lentämään. mies oli mun ensimmäinen jolle mä menetin. Noh sinkkuna elämä oli luksusta, pyörin baareissa ja kavereita riitti ja sekoilu alkoi.. Tapasin yhtä hyvännäköstä miestä, oli mua 3v vanhempi. mä huolettomasti menin senkaa ilman ehkäsyä sänkyyn!
Mies oli söpö, mutta HUONO sängyssä, aloin tapailla yhtä toista, jolla oli iso ego ja itsevarmempi tyyppi ainakin omijen sanojen mukaan. Seksi oli HUONO! enkä saanut orgasmia.. NOh menin takaisin exälle ja seksi oli MAHTAVAA. minä pelinaisena aloin pyörittää näitä äijiä mun sormen ympärillä. Meni 2kk menkoja ei näkynyt missään ja niin mä tulin PAKSUKSI. olin aivoton nuorinainen ja meinasin sekoa. Mä päätin kertoa heille kaikille että odotan teille lasta ja tietenkin ne kaikki Sekosivat! ainoastaan mun ex-mies oli valmis kantaa vastuunsa. MUTTA mä tiesin et 4v yritystä takana, joten otin sitä pois pelistä ja myönsi et oon ollut toisen kanssa. noh se haukkui huoraksi ja lähti menee!
Mä rupesin laskea päiviä ja viikkoja ja kuukausia mitä olen milloinkin tehnyt ja kenen kanssa.. mä päädyin siihen tulokseen et lapsi on se hyvännäkösen miehen niin mä otin iso egonen mies pois pelistä. Komistus oli unelma mies mutta kova pelaaja! en nähnyt meijän tulevaisuutta yhdessä, eikä muutakaan.
NOLOINTA: kun lapsi syntyi me mentiin tunnistaa lasta ja YKSI KAKS mies halusi DNA testin, mä pissasin housuihin ja tärisin. Mutta ONNEKSI SE OLI POSITIIVINEN! jos jotain olen oppinut niin olla avaamatta haarojani, mua surettaa sen verran että täydellinen isä mun lapsille olisi ollut ex-mieheni, mutta jotain meijän geeneissa ei tärpänyt 4v :(
noh siinä oli tarinani neitsyydestä ja 3miehen sekoilua.. se jäi siihen enkä ole enää ollut kenenkaa kanssa sängyssä muksun jälkeen.- Tämä selkeää!
Kaltaisesi on HORO!
- siipirikko890
No joo aika railakas nuoruus kyllä kieltämättä,nii se meni mullakin alussa ku oli välirikkoja ja mies halus mennä ja olla ja jotenkin sitten päädyin suhteeseen tämän toisen kans tuos viime talvena ja sitä jatku muutaman kuukauden,enkä kyllä tullu kertaakaan tänä aikana raskaaksi vaikka ei mitään ehkäisyä käytetty ja nyt sitten hairahdin uusiksi ja nyt menettänyt yöunet ja itkenyt ja miettinyt entä jos se ei ole nykyiseni? Ystävät yrittävät vakuuttaa mua siitä ettei se kenenkään muun voi olla kun hänen. Kuitenkin ku laukes sisälle samaisena viikonloppuna.
Nyt vaan mietin sitä että onko siinä nyt mitään mahdollista kuitenkaan tulla ns. Touhutipoista raskaaksi tälle hairahdukselle,kuitenkin ku oon varma sitiä ettei se oo koskaan tullu sisälle.. Mulla pää hajoaa kirjaimellisesti tämän miettimisen kans.. - helpottaako tää?
Sen näkee vasta kun muksu syntyy, mutta toivotaan nyt kovasti että se on sun miehen, jos kerran on ainoa joka on sisälle lauhkenut.
Mä oli 80%varmaa et se on komistuksen lapsi, mutten koskaan sulkenut sitä mahista että se vois olla se iso egosen tai ehkä ihmeitäkin tapahtuu ja vois olla ex-miehen lapsi.
Miehet eivät onneks tunteneet toinen oisiaan ja mä aika hyvin salasin asian.
Minä sinuna en kertois omalle miehelleni.- MIES-75
Onneks nykyään on DNA-testit
- tyllelö
Heissuli vei..
Oletko miten pitkällä nyt?
Sen voi tehä testin koska hedelmöytys on tapahtunut.
Meeppäs tohon linkkiin ja tiedät koska hedelmöytys tapahtui, siitä tiedät kumman se on.
http://www.vau.fi/Laskurit/raskauslaskuri/- Vaikka..
tietäisi tarkalleen, milloin hedelmöitys on tapahtunut, ei se tarkoita sitä, että yhdyntä olisi tapahtunut samana päivänä.
- mercy on me
hei Siipirikko 890.
Tuntuu kuin itse kirjoittaisi tuota tekstiäsi. Tiedän ahdistuksen tunteen. Itse en ole kertonut tilanteestani kellekkään. Nyt kerron ensimmäistä kertaa. Mieheni kanssa meillä on ollut vaikea suhde, mutta lujittunut joka alamäen jälkeen. Rakastan häntä enemmän kuin mitään. Kuitenkin hairahduin sänkyyn entisen ihastuksen kanssa, johon en enään ollut ihastunut silloin. Hänkään ei lauennut sisälleni.
Onnekseni itsekkin uskon olevani aika varmasti miehelleni raskaana, sillä hän lauksesi sisälleni raskaaksi tuloni aikaan monta kertaa. Mutta silti siihen aikavälille mahtuu myös hairahdukseni. Kun kysyin tarkkaa hedelmöittymispäivää rv12, aika ei ihan onneksi osunut hairahdukseeni, mutta arviohan voi heittää noin viikolla (ja kyse on päivistä). Nyt rv.23, näyttää vielä paremmalta, mutta silti mahdollisen heittoarvion mukaan lukien, pelottaa..
Ja touhutipoista voi tulla raskaaksi. Sinkkuna ja 17-vuotiaana minulla oli seksisuhde lukiokaveriini, joka ei koskaan lauennut sisälleni, mutta raskaaksi tulin. Tämä päättyi kuitenkin keskeytykseen.
Itsekkin olen ajatellut etten enään koskaan harrasta seksiä. Miten pystyin tekemään näin. Nytkun hommaamme lastentarvikkeita, on aivan kamala olo. Kun mieheni silittää vatsaani ja juttelee masulleni, en voisi olla ristiriitaisemmassa tunteessa. Jotenkin sisälläni on pieni ääni joka sanoo että lapsi on mieheni. Tämä on ensi kertaa kuin meiltä on puuttunut ehkäisy, joten en voi verrata olisinko aijemmin tullut raskaaksi jos emme olisi käyttäneet ehkäisyä.
Voimia. Ja jaksetaan uskoa että hyvin kaikki kääntyy vielä. Ja toivotaan että saamme anteeksi nämä tekomme ja opimme tästä jotain. Toivon itse että tämä piina minkä kanssa olen elänyt riittäisi rangaistukseksi minulle. Se on ollut kova. Minä en uskalla kertoa ystävilleni tai kenellekkään asiasta. En perheelleni, en kellekkään. Mieheni tietää ja sukulaisemme, ei asiaa pysty salaamaan pitkään.- Mercy on me
Korjaan vielä viimeistä lausettani. Miehi ja sukulaisemme tietävät ja ovat onnellisia siis raskaudestani..
- MITÄ ÄÄLIÖITÄ ?
EETTEKÖ TE TONTUT OLE LUKENEET BIOLOGIAA...
LAUKEAMINEN EI MERKITSE MITÄÄN....
JOS PILI ON SISÄLLÄ VOI AIAVAN HYVIN SIITTIÖT IRROTA - Lapsen äiti.
Mercy on me kirjoitti:
Korjaan vielä viimeistä lausettani. Miehi ja sukulaisemme tietävät ja ovat onnellisia siis raskaudestani..
Törkeä petos.
MITÄ ÄÄLIÖITÄ ? kirjoitti:
JOS PILI ON SISÄLLÄ VOI AIAVAN HYVIN SIITTIÖT IRROTALaukeaminen kylläkin merkitsee jotain ja touhutipasta raskaaksi tuleminen on yhtä todennäköistä kuin lottovoitto.
Olen lukenut biologiaa ja minulla on myös käytännön kokemusta.
Ääliö en ole.- ääliöitä riittää
ketusyatti kirjoitti:
Laukeaminen kylläkin merkitsee jotain ja touhutipasta raskaaksi tuleminen on yhtä todennäköistä kuin lottovoitto.
Ääliö en ole.no et ole lukenut tarpeeksi
- just..
MITÄ ÄÄLIÖITÄ ? kirjoitti:
JOS PILI ON SISÄLLÄ VOI AIAVAN HYVIN SIITTIÖT IRROTAHöpöhöpö, HYVIN epätodennäköistä.
- nainen27...
ketusyatti kirjoitti:
Laukeaminen kylläkin merkitsee jotain ja touhutipasta raskaaksi tuleminen on yhtä todennäköistä kuin lottovoitto.
Ääliö en ole.Olen tullut raskaaksi touhutipasta! Eli ei se ihan mahdotonta ole. Lapsi on nyt 2 vuotias.
- lutka
Harmi ettei äiti halunnut aborttia kun sinua odotti
- siipirikko890
rv 12 menossa, asiaa hankaloittaa se toisaalta että hedelmöitysajankohta on just n. 3 päivää ennen hairahdusta ja miehen kans siin on korkeintaan vuorokausi. jälkimmäiseen kertaan. ja kaks kertaa kyllä silloin muistaakseni sen kans touhuttiinkin.
Ystävällä oli vähän samankaltainen tilanne,että meni ja pett eksänsä kanssa nykyistään,mutta jotenkin ihmeen kummalla se lapsi oli hänen nykyisensä.
Uskalla toivoa mitään muuta tässä vaiheessa kun sitä että jos se ei ole mieheni nii luoja kuulisi avunpyyntöni ja keskeyttäisi luonnollisin keinoin raskauteni. Uskova ole tosiaan,mutta tämän asian kohdalla olen jopa rukoillut. Tiedän ettei mieheni voisi antaa ikinä anteeksi sitä, että lapsi olisikin toisen.
Mutta vaikuttaa kyllä aika hullunkuriselta ajatus että tämä olisi hairahdukseni,koska en ole kertaakaan tullut hänelle raskaaksi aiemmin vaikka ei olla suojausta käytetty ollenkaan ja välillä on tullut sisälle hedelmällisinä päivinä. Että onko sitten hänessä vikaa tai meillä ei vaan yksinkertaisesti geenit osu yhteen hairahduksen kans.
Minulle kuitenkin varmat päivät on olleet aina varmoja eikä koskaan ole tullut raskaaksi touhutipoista. Ehkäisy pillerit kuitenkin jätettiin pois jo helmikuussa 2009
Tämä on kuin jotain painajaista. Olen miettinyt sitäkin että dna. testit ennen syntymää saisi otettua,mutta kun niitä ei suomessa tehdä varmaankaan? Saisin itelleni mielenrauhan kun tietäisin kumman tämä tulokas on.- 432432423
"Uskalla toivoa mitään muuta tässä vaiheessa kun sitä että jos se ei ole mieheni nii luoja kuulisi avunpyyntöni ja keskeyttäisi luonnollisin keinoin raskauteni. Uskova ole tosiaan,mutta tämän asian kohdalla olen jopa rukoillut. "
Joo, Luojalla ei varmaan ole parempaakaan tekemistä kuin korjailla jonkun pissiksen sekoilun jälkiä tappamalla viaton sikiö. Mutta voithan pyytää samaa asiaa vaikka pääsiäispupulta. Jos hän vaikka olisi innokkaampi auttamaan pissistä tappohommissa. - 4:n äippä
Jos sinulla on säännöllinen kierto, munasolu irtoaa suunnilleen kierron puolivälissä. Munasolu on hedelmöitymiskykyinein vuorokauden irtoamisestaan mutta siittiöt voivat elää naisen sisällä suotuisissa olosuhteissa jopa viikon. Eli jos tämä hairahdus on tapahtunut yli vuorokauden munasolun irtoamisen jälkeen ja yhdynnät miehesi kanssa ennen sitä, kyllä kaikkein suurimmalla todennköisyydellä lapsi on miehesi. Mutta jos kiertosi ei ole säännöllinen, munasolu voi irrota kierron missä vaiheessa tahansa, nuo mainitsemani asiat pätevät siinäkin tapauksessa. Muuten en ota kantaa; mielestäni pettäminen on väärin mutta joskus asioiden antaa vaan tapahtua seurauksista välittämättä ja silloin on vaan sitten otettava vastuu teoistaan, kävi miten kävi.
- Älä vaivaa päätäsi..
Mä kyllä uskon että lapsi on sun oman miehen , näiden kertomusten perusteella. Itse en kyllä miehelleni tästä tilanteesta kertoisi, se vaan saattaa pilata kaiken. Sanot miehellesi vaan että haluat ottaa testit varmuuden vuoksi niin ei jälkeenpäin tarvi ainakkan katua ettei testejä ole tehty jos vaikka jostai juoruista tai riidoista johtuen asia mietityttäisi.... miksei kun sen kerta ilmaiseksi saa, niin mitä sen tekeminen sitten haittaisikaan ja jos tulos sattuisi olemaan väärä, olet selityksen valkaa vasta tuolloin!
- Älä vaivaa päätäsi..
Tarkoitan ilmaista dna-testausta johon saa lähetteen lastenvalvojalta isyydentunnustus käynnillä. Nii ja onhan niitä netissä myynnissä joitain kotitestejäkin, kannattaa googlettaa.
- TÄSSÄ....
Älä vaivaa päätäsi.. kirjoitti:
Tarkoitan ilmaista dna-testausta johon saa lähetteen lastenvalvojalta isyydentunnustus käynnillä. Nii ja onhan niitä netissä myynnissä joitain kotitestejäkin, kannattaa googlettaa.
- SIKAFEMINISMI
NAISET PITÄISI PAKOTTAA MAKSAMAAN VÄÄRIN PERUSTEIN MAKSETUT RUOKKOMAKSUT TAKAISIN JO ILMENEE ETTÄ ON HUORANNUT TOISEN MIEHN KANSSA JA ON TIENNYT ETTÄ LAPSI EI OLE VÄLTTÄMÄTTÄ OLLUT MAKSAJAN
LAINMUUTOSTA TARVITAAN - Järkyttävää juttua.
SIKAFEMINISMI kirjoitti:
NAISET PITÄISI PAKOTTAA MAKSAMAAN VÄÄRIN PERUSTEIN MAKSETUT RUOKKOMAKSUT TAKAISIN JO ILMENEE ETTÄ ON HUORANNUT TOISEN MIEHN KANSSA JA ON TIENNYT ETTÄ LAPSI EI OLE VÄLTTÄMÄTTÄ OLLUT MAKSAJAN
LAINMUUTOSTA TARVITAANKaikki naiset eivät ole tuollaisia, muta tiedä sitten nykyajan pissiksistä minkälainen moraali heillä on.
- siipirikko890
Kiitos, totta mun pelko on ihan aiheetonta,mutta taas toisaalta aiheellista sinänsä,että opimpa sen ettei kannata mennä enää pettämään missään vaiheessa vaikka kuinka parisuhteessa menisi huonosti.
Tuntuu vaan nii kurjalta ajatella että tämä meni ja kertoi asiasta miehelleni ja nyt yrittää häntä vakuutella asiasta kenen lapsi todellisuudessa on,koska minusta se on todella pieni mahdollisuus ettei olisi mieheni. Kun oli kuitenkin kerrasta kyse ja loppuun asti koskaan menty.- Poissulje taudit
Ettekö pelkää tauteja? Kerroit joissain aikaisemmasa viestissä, että ex-miehesi on käyttänyt huumeita, eikö? Hänellähän voi olla pahimmassa tapauksessa vaikka C-hepatiitti, mikäli on joskus hairahtanut kokeilemaan suonensisäisiä huumeita. Kaikki eivät kerro / tunnusta, vaikka olisivat käyttäneet myös suonensisäisiä, koska siihen suhtaudutaan negatiivisesti, joten ei kannata sokeasti luottaa miehen sanaan.
Koska olet raskaana, niin sinun pitäisi oman, miehesi ja ennen kaikkea tulevan lapsesi terveyden vuoksi selvittää pikemmin ainakin hepatiitti C ja miksei HIV:nkin tulokset. Narkomaanit ja myös satunnaiset käyttäjät saattavat kuulua riskiryhmään ja on sen vuoksi äärimmäisen tärkeää poissulkea vaarallisten tartuntatutautien mahdollisuus naisen ollessa raskaana. Saattaa sinusta tuntua ehkä panikoinnilta ja saatat uskoa, että tunnet ex-miehesi eikä hänellä mitään tauteja ole ja käytöstä on sitä paitsi aikaa, mutta koska sinusta on tulossa äiti, niin kehotan sinua sairaanhoitajana menemään testeihin ja keskustemaan asiasta neuvolassa. Olisin omasta mielestäni myös eettisesti väärin, jos et tunnusta miehellesi (mikäli siis olet ollut riskiryhmään, eli huumeiden käyttöä harrastaneen henkilön kanssa suojaamatomassa sukupuoliyhteydessä), mutta sinun päätökseesi en kuitenkaan voi vaikuttaa. Toimi viisasti ja varmista, että taudit ovat poissuoljettu vaihtoehto.
Jos suhteessa menee huonosti, niin suosittelen ihan jokaiselle lukijalle e-pillereiden tai jonkun muun ehkäisyn käyttöä. Lapsi ei välttämättä korjaa suhdetta, vaan saattaa myös mutkistaa monia asioita. - Oraakkeli87878
Poissulje taudit kirjoitti:
Ettekö pelkää tauteja? Kerroit joissain aikaisemmasa viestissä, että ex-miehesi on käyttänyt huumeita, eikö? Hänellähän voi olla pahimmassa tapauksessa vaikka C-hepatiitti, mikäli on joskus hairahtanut kokeilemaan suonensisäisiä huumeita. Kaikki eivät kerro / tunnusta, vaikka olisivat käyttäneet myös suonensisäisiä, koska siihen suhtaudutaan negatiivisesti, joten ei kannata sokeasti luottaa miehen sanaan.
Koska olet raskaana, niin sinun pitäisi oman, miehesi ja ennen kaikkea tulevan lapsesi terveyden vuoksi selvittää pikemmin ainakin hepatiitti C ja miksei HIV:nkin tulokset. Narkomaanit ja myös satunnaiset käyttäjät saattavat kuulua riskiryhmään ja on sen vuoksi äärimmäisen tärkeää poissulkea vaarallisten tartuntatutautien mahdollisuus naisen ollessa raskaana. Saattaa sinusta tuntua ehkä panikoinnilta ja saatat uskoa, että tunnet ex-miehesi eikä hänellä mitään tauteja ole ja käytöstä on sitä paitsi aikaa, mutta koska sinusta on tulossa äiti, niin kehotan sinua sairaanhoitajana menemään testeihin ja keskustemaan asiasta neuvolassa. Olisin omasta mielestäni myös eettisesti väärin, jos et tunnusta miehellesi (mikäli siis olet ollut riskiryhmään, eli huumeiden käyttöä harrastaneen henkilön kanssa suojaamatomassa sukupuoliyhteydessä), mutta sinun päätökseesi en kuitenkaan voi vaikuttaa. Toimi viisasti ja varmista, että taudit ovat poissuoljettu vaihtoehto.
Jos suhteessa menee huonosti, niin suosittelen ihan jokaiselle lukijalle e-pillereiden tai jonkun muun ehkäisyn käyttöä. Lapsi ei välttämättä korjaa suhdetta, vaan saattaa myös mutkistaa monia asioita.Hyvä pointti!
Entäs jos sait hoidoltasi HIVin ja tartutat sen sekä lapseesi että mieheesi? Tai entäs jos lapsesi syntyy vammaisena ja miehesi uhraa kaikkensa tukeakseen tät erityislasta joka on sinun itsekkään, omanapaisen käytöksesi hedelmä, hävettäisikö?
Olet muista ihmisistä piittaamaton pelkuri kun et suostu tunnustamaan omia mokiasi ja vastaamaan seurauksista. Voit ehkä kätkeä ruman naamasi muilta ihmisiltä mutta jos sinulla on omatunto, niin joudut itse elämään itsesi kanssa.
Joka päivä.
Luulet varmaan, että suurin ongelma on se mitä muut sinusta ajattelevat (narsisteille se on) mutta joskus saatat huomata, että se mitä itse ajattelet itsestäsi on kaikkein kauheinta. Tulet koko ajan tarvitsemaan ulkoisia vakuutteluja sille, että olet hyvä ihminen koska et tunne niin sisimmässäsi.
Tuhlaat rahaa näyttääksesi kauniilta koska tiedät olevasi ruma. Huono omatunto syö sinut sisältä päin. Se tuhoaa sinut. - niin niin niin
Poissulje taudit kirjoitti:
Jos suhteessa menee huonosti, niin suosittelen ihan jokaiselle lukijalle e-pillereiden tai jonkun muun ehkäisyn käyttöä. Lapsi ei välttämättä korjaa suhdetta, vaan saattaa myös mutkistaa monia asioita.Lottamarihan se täällä.. vauhdissa paasaamassa..kun nykyinen mies sitä ja tätä silloin ennen vanhaan.........................
- Hei vielä :)
No mutta nyt teidän välillä ei ainakaan ole salaisuuksia, mikä on hyvä juttu. Ja nyt miehesikin varmasti ymmärtää että dna:testi on kuitenkin hyvä tehdä vaikka on tosi pieni mahdollisuus että hän ei olisi isä. Keskustelkaa asia kunnolla läpi, niin siihen ei tarvitse palata enään myöhempään vaan voitte alkaa keskittyä parisuhteenne hoitamiseen sekä odotukseen. Voimia :)
- Varsinainen lutka
Miten kukaan mies enää tuollaista huoraa kelpuuttaa? Häpeäksi kaikille.
- En ymmärrä tuota....
Toivottavasti olet raskaana toiselle miehelle ja jäät kiinni siitä! Olkoon lapsesi toisen ja elämässäsi ikuinen muisto tuosta....
- Dr-Öetger
"mutta hän ei koskaan lauennut ollenkaan vaan akti loppui kesken kaiken."
Jos kerran noin, niin hairahduksesi ei ole lapsesi isä. - p
kannattaisiko kaiken varalta tehdä abortti!
- justnäin
Huora.
- hähä.
Nainen on.
Muista laittaa jatkossa Hähä! :D [TM] niin muut ei pääse käyttämään tuotemerkkiäsi.
Hähä! :D
- Lapset pois!
Tässä tuntuu nyt olevan pääasia se että kenen lapsi on ja pettämisestä kiinnijääminen. Omituista! Minusta pitäisi miettiä miksi petätte toisianne. Teihin kumpaankaan ei ole luottamista. Sovitte toisillenne oikein hyvin mutta ette ansaitse lapsia koska ette pysty huolehtimaan edes itsestänne ja olemaan vastuullisia aikuisia jotka sitoutuvat toisiinsa 100%:sti.
- ...
No jos sillä miehelläkin on suhteen aikana alulle pantu lapsi jossain pyörimässä, niin pettää sekin silloin.
- voi voi
Aika paljon tuntuvat tosiaan naiset(kin) pettävän vaikka aina huudellaan, että miehet ne on niitä pettäjäsikoja! Itse en sentään hirteen vetäisi kuten "ukko30v" mutta vähän kyllähän tuo on iso merkki jostain jos ei pysty housuja pitään jalassa muiden miesten kanssa. Kannataisko yrittää olla sinkkuna jos haluat paneskella ympäriinsä? Tai sitten reilupeli molemmille ns. avoin suhde. Tuosta sinun touhuhan on aika oksettavaa.
Kova moraali on kyllä tämänkin palstan naisilla. Ollaan muka suhteessa, silti juostaan ja naidaan kaikkia mikä liikkuu, tullaan raskaaksi ja ihan pokalla väitetään, että lapsi on oman miehen.
Pitänee alkaa vähän tarkemmin seurata tuon omankin emännän kulkemisia kun näitä juttuja lukee! :D
Mutta itse asiaan: hyvä että nasahti ja saisit jonkun elämänopetuksen tästä. - mitässss
hävettää jälleen olla nainen..
- 7585i7578
"Eikä kiitos mitään saarnauksia"
Turha toivo.
"Enkä enää ikinä petä! "
Heh heh.- KARJALANPIIRAKKA
Juopon kyyneleet ja huoran lupaukset ovat hanurista, niihin ei kukaan luota, mutta paha juttu tässä on se, että miehesi ei vielä tiedä, mutta jonain päivänä kun riitelette ja se sattuu paljastumaan niinkuin asioilla on yleensä tapana paljastua ja jos on paha mies niin se voi käydä sun hengen päälle.
Rikoshistoriasta voit lukea näitä tuhansia.Jos minä olisin sun sijassas niin menisin hakemaan nyt Jeesukselta apua niin paha paikka sulla nyt on ja tämä ei ole saarna.
TOIVOTTAVASTI TÄMÄ KIRJOITUKSESI ON PROVO! Niitähän nämä palstat on täynnä.
- voivtu sua
sinuna tekisin abortin ja tunnustasin, ellei teillä ole ennestään lapsia? Huora olet, joskaan et ainoa tässäkään maassa, vaan moni mies elättää käenpoikaa pesässään.
- ulpukka67
Ei nyt huorittella toisiaan.Jos yksi osapuoli etsi ulkopuolista tyytytystä niin kyllä täytyy toisella osapuolellakin katto peiliin!!!
Joskus nuorena menin myös sänkyyn toisen kanssa ja rakastelin myös oman aviomiehen kanssa,paksuksi tulin???En voinu tietää kumman lapsi oli.
En kertonut raskaudesta aviopuolisolleen.Hoidin homman abortilla. Heti abortin jälkeen halusin oikeesti vauvaa ja tehti see kyllä aviopuolison kanssa.
Mutta miten kävikään vuotta myöhhemmin??? Rakas mieheni kävi myös vieraissa ja nuori tyttö tuli raskaaksi minun miehelleen! Mies otti eron ja jätti 2poikaa isättä, koska tämä tyttö ei suostunu tekemään abortti.
20 vuotta on mennyt,En kanna kaunaa ex miehelle.Olen erittäin tyytyväinen omaan ratkaisuun.Kokemus opetti paljon, niin hyvää kun huonoa.
Vien oman salaisuuden mukana hautaan.
ÄLÄ SYYTTÄ ITSEÄÄN. TÄSSÄ OLI MINUN TARINA SAMASTA TAPAHTUMASTA. MIETI ,JOS TÄMÄ MINUN RATKAISU KÄVIS MYÖS SINULLEEN.
Tsemppia SIIPIRIKKO-lle - y5445y
ulpukka67 kirjoitti:
Ei nyt huorittella toisiaan.Jos yksi osapuoli etsi ulkopuolista tyytytystä niin kyllä täytyy toisella osapuolellakin katto peiliin!!!
Joskus nuorena menin myös sänkyyn toisen kanssa ja rakastelin myös oman aviomiehen kanssa,paksuksi tulin???En voinu tietää kumman lapsi oli.
En kertonut raskaudesta aviopuolisolleen.Hoidin homman abortilla. Heti abortin jälkeen halusin oikeesti vauvaa ja tehti see kyllä aviopuolison kanssa.
Mutta miten kävikään vuotta myöhhemmin??? Rakas mieheni kävi myös vieraissa ja nuori tyttö tuli raskaaksi minun miehelleen! Mies otti eron ja jätti 2poikaa isättä, koska tämä tyttö ei suostunu tekemään abortti.
20 vuotta on mennyt,En kanna kaunaa ex miehelle.Olen erittäin tyytyväinen omaan ratkaisuun.Kokemus opetti paljon, niin hyvää kun huonoa.
Vien oman salaisuuden mukana hautaan.
ÄLÄ SYYTTÄ ITSEÄÄN. TÄSSÄ OLI MINUN TARINA SAMASTA TAPAHTUMASTA. MIETI ,JOS TÄMÄ MINUN RATKAISU KÄVIS MYÖS SINULLEEN.
Tsemppia SIIPIRIKKO-lle"Ei nyt huorittella toisiaan.Jos yksi osapuoli etsi ulkopuolista tyytytystä niin kyllä täytyy toisella osapuolellakin katto peiliin!!!"
Eli sun logiikalla: jos sun ukko menee vaikka piipahtamaan huorissa kännipäissään, niin sinä katsot peiliin ja löydät syyllisen sieltä? Hei kaikki äijät, nyt elämä risaseksi! Muistakaa: kyllä se vika on siinä petetyssä.
- +-+-+-+-++-++-++-+++
Miehelläsi on oikeus tietää, mitä olet tehnyt.
Jos hän hyväksyy asian, kaikki on kunnossa.
Ellei hyväksy, sinusta tulee yksinhuoltaja ja lapsen isä tapaa lastaan sopimusten mukaan.
Tuntuu siltä, että sinä itse et pääse rauhaan omatuntosi kanssa, ellet ota asiaa puheeksi. Tämä ei tarkoita sitä, ettetkö voisi olla erinomainen äiti lapsellesi. Erinomaista vaimoa sinusta ei enää saa.- ANJA P
TÄMÄ OIKEIN
ON TÖRKEÄÄ PAKOTTAA VÄÄRÄÄ ISÄÄ MAKSAMAAN TOISEN MIEHEN LAPSI 18 VUOTTA
MISSÄ MORAALI
- kaivopuiston resiina
Ei kyllä pidä luottaa siihen, ettei miehesi huomaisi mitään, jos esim lapsella on syntyessä musta iho ja käkkärät mustat hiukset
- Häh Häh!
Ammuuuuuuuh!
- NAVETTA LIEKEISSÄ!!
AMMUUUUUUUHAMMMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
- blom2
Hei!
Nauti nyt vaan ja unohda hairahdus.Pääasia on sisälläsi kasvava lapsi ja silloin äidin pitää pitää hyvää huolta itsestään, niin henkisesti kuin fyysisestikin. lapsi on sataVARMASTI NYKYISEN MIEHESI. Onnellista odotusta, lapsi on kuitenkin lottovoitto! Vastaus: 50% todennäköisyys jos omankin miehen kanssa on sukupuolielämää.
Vauva on aina vauva, ei se päätä kuka sen isä on. Äiti päättää.- pesre
joo ei vauva määrää mutta horot määrää, 10% raskauksista on ns. hairahduksia! ja kaverit maksaa jos ei ole käyty testeissä,ja horot on kuin ei ois tapahtunu mitää!
- Voi.Voi
Noin siinä käy..Kun on antavaa tyyppiä..
- sun rakastajas
siittiöt on ollu silakan mittasii ja ryöminy ittestään sun munasoluus :D
- hohhoijaa...
Nainen saa harrastaa irtosuhteita siinä kuin mieskin. Jos nauttii seksistä, hyvä meininki. Pettäminen sitten pitää ottaa omalle vastuulleen ja kantaa se taakka, jos ei kykene uskollisuuteen. Voi vaikka etsiä miehen, jolle avoin suhde on ihan ok.
MUTTA, mikä ihme siinä on ettei osata käyttää kortsua satunnaisissa suhteissa?- FACT 1
MUTTA NAINEN EI JOUDU MAKSAMAAN VÄÄRÄN MIEHEN LASTA 18 VUOTTA
- Pikkuäitiainailoinen
Älä ole huolissas. Itse olen käyttänyt 15vuotta tuota "keskeytettyä yhdyntää" ehkäisykeinona ja on toiminut. 2 lasta on kuitenkin tullut, aina silloin kun olemme yrittäneet. Ja tulen ilmeisesti aika helposti raskaaksi kun kummallakaan kerralla yrittää ei ole tarvinnut kahta kuukautta kauempaa.
Joten jos se toinen ei tullut sun sisään niin se ei ole lapsesi isä, piste.- pesre
joo vittu siinä on oikea diagnoosi, pistettä perään ja kaikki on ok!
- SPERM LITTLE
VOI h MITÄ ÄÄLIÖITÄ JA MITÄ LAPSELLISIA USKOMUKSIA
- ggugyu
Jos lapsi ei ole miehesi, niin asia luultavasti paljastuu ajan myötä. Ja mitä pidempään asian salaat, sitä suurempi petos se on miehesi silmissä. Minun mielestäni ei ole reilua sille lapsellekaan kiintyä mieheen, joka asian paljastuttua voi jättää sinut ja hänet.
Eikö tilanne kannattisi selvittää miehesi kanssa? Jos hän on lapsesi isä niin te voitte yhdessä nauttia odotuksesta. Jos taas ei, niin on väärin pyytää miestä jäämään rinnallesi. Lapsen biologisella isällä taas olisi oikeus saada tietää jälkeläisestään.- Anneli 1962
Miten niin muka paljastuu ajan myötä? Ei muuten takuulla paljastu, kun unohtaa koko jutun. Isä kiintyy vauvaan ja kaikki on hyvin. Mitään ei tarvitse kertoa ja se on kaikille parempi.
Alkuperäisenä kirjoittajana en ikinä kertoisi - Lehmän piaru haisoo
Anneli 1962 kirjoitti:
Miten niin muka paljastuu ajan myötä? Ei muuten takuulla paljastu, kun unohtaa koko jutun. Isä kiintyy vauvaan ja kaikki on hyvin. Mitään ei tarvitse kertoa ja se on kaikille parempi.
Alkuperäisenä kirjoittajana en ikinä kertoisiKyllä näkyy jos on toisen äijän skidi..
- VOI ÄÄLIÖITÄ
Anneli 1962 kirjoitti:
Alkuperäisenä kirjoittajana en ikinä kertoisiVOI VOI JOS LAPSI TARVITSEEKIN JOSKUS VERENSIIRTOA JA ISÄN VERI EI KELPAAKAAN ?
MITÄ SITTEN....
- Come_to_daddy23
No meikäläinen voi auttaa sinua. Tule luokseni niin tulen sisääsi. Otan sinut edestä ja takaa. Voin jopa vetää sinua turpaan, jos kiihottaa väkivaltainen mies.
- Haukut !!
Sen saa kun pettää. Petturi on petturi! Rääpäle!
- Tietämätön nainen
Voiko peppuseksistä tulla raskaaksi kun puhutte pepun jakamisesta?
- Arska 013
juu, jostainhan ne insinöörit tulee... :p
- Miesope
Tekeekö joku näitä avauksia vitsimielellä vai ovatko nämä totta?
Aviottomia lapsia vähän kenen kanssa vain? Huumekoukussa olevia ex-äijiä, joiden kanssa sitten suojaamatonta seksiä? Missä JÄRKI?
En enää ihmettele sitä, että lapsilla on kouluissa näkyviä ongelmia, jos vanhemmilla ovat pasmat NÄIN sekaisin.- täysin totta
Ei kai kukaan pilailisi näin vakavan asian kanssa. Suomessa syntyy vuosittain kymmeniä tuhansia lapsia, joiden biologinen isä on muu kuin kumppani. Nykyisin näitä jää enemmän kiinni, koska partnerit ovat tummentuneet.
- SUCK BLACK
täysin totta kirjoitti:
Ei kai kukaan pilailisi näin vakavan asian kanssa. Suomessa syntyy vuosittain kymmeniä tuhansia lapsia, joiden biologinen isä on muu kuin kumppani. Nykyisin näitä jää enemmän kiinni, koska partnerit ovat tummentuneet.
JEP SUOMALAISITA NAISISTA ON TULLUT KAMELIKUSKIEN H....OJA
- Hermanni 1234354
Kaikenlaisten "rakastajien"kanssa sinäkin hinkkaat jos ei koskaan laukea.Minä olen jo yli kuuskymppinen mutta tuollaista pettymystä en itselleni kerjäisi. Se siitä.
Mutta meidän kylällä oli aikoinaan sellainen pariskunta jolla oli lähes 10 lasta ja kaikki oli eri isännistä kylillä.Sattuivat vielä aina perimään just isänsä ominaispiirteet ettei kenelläkään ollut epäillyksiä.Kuitenkaan en muista että lapsia olisi koskaan siitä kiusattu eikä se mieskään tietääkseni kurmoottanut vaimoaan koskaan. Tietysti se oli sellainen tuulen heittelemä räkänokka se mies mutta sodassa oli saanut ylikessun natsat kuinenkin,vai oliko sitten muija ansainnu ne kotirinrintamalla kun kaikki samankylän miehethän oli yksissä porukoissa siellä syvärillä. - Joppe3000
Jaha taas yksi suomalainen mies joka kasvattaa omasta pussistaan jonkun toisen hedelmiä.Mitä tässä tapahtuukaan se on ainakin varma että mies ei ikinä mitään totuutta tai isyystestiä tule saamaan.Rahat elatusavun tai vastaavan muodossa taas kyllä varmasti juoksevat hänen pussistaan niinkauan kuin laki sitä vaatii.
Huhhuh tämäkin alkoi suututtamaan vaikka mitään tekemistä minulla ei asian kanssa ole, kiitos suomalaisten miesten puolesta. - Parempi virsta väärä
Entinen koulukaverini harrasti myös rakastajaa aviomiehen rinnalla. Ystävättärein tuli kolmannen kerran raskaaksi, (siis niiden kahden olemassa olevan lapsen lisäksi). Oli selvää, että rakastaja on mahdollinen isä. Mutta ystävättäreni päätti suhteen kylmän viileästi ja synnytti lapsen avioliitossa, pesueen jatkoksi ja perheen pää laillisena isänä.
Perhe pysyi onnellisesti koossa, kunnes hajosi ihan muihin syihin. Lapsi kasvoi aikuiseksi, ja meidän silmissä, jotka tiedämme asian laidan, on selvää, että lapsi on kuin pikkukopio rakastajasta.
Että sellaista. Ei se dna aina ratkaisa.
Mutta pakko sanoa, hyväksynkö? No en.- hih.
Muista laittaa jatkossa Hähä! :D [TM] niin muut ei pääse käyttämään tuotemerkkiäsi.
Hähä! :D
- 20v...30v
Terve kaikki!
Rehellisyys on tässä maailmassa se kauaskantoisin asia, niinkun me kaikki tiedämme... Ollakseen kauaskantoisin, se vaan vaatii tosin (parisuhteessa) kaksi osapuolta:]
Se, ettei pettämistä kerro puolisolleen, ei ole milloinkaan varteen otettava vaihtoehto - kaukana siitä. Totuuden salaaminen voi toimia vähän aikaa tai ehkä jopa vuosia, mutta se ei voi toimia läheskään niin kauan, että lapsi on kasvanut aikuiseksi. (Eikä se yhtälailla voi toimia lapsettomassakaan parisuhteessa!!!)
Jos niin suurta asiaa kuin pettäminen - salaa toiselta, sillä stressaa itseään uskomattoman paljon ja jo pelkästä huonosta omasta tunnosta ja stressistä kärsii AINA enemmän, kuin totuuden sanomisesta suoraan - oli totuuden sanomisen jälkeen lopputulos mikä hyvänsä.
Vain puolin ja toisin rehellisellä yhteiselolla näkee, mitkä ovat todelliset yhteiset mahdollisuudet mihinkäkin. -Kaikki muu on loputonta, turhaa ja loppuun kuluttavaa pakoilua.
Tietty mokansa tunnustaminen täytyy tehdä hyvin pohjustaen, toista kunnioittaen, äärimmäisen hyvässä hengessä jne.
Nykyään pettämisen "hyväksyminen" virheenä muiden joukossa on totaalisesti pielessä; se on mielestäni verrattavissa todella verisiin rikoksiin sen peruuttamattomuuden vuoksi ja sen vuoksi, miten se vahingoittaa kumppanin kykyä luottaa ihmisiin tulevaisuudessa.
Miehenä en tarkoita tätä LAINKAAN vain naisia kohtaan, vaan tämä pätee täysin molemminpuolisesti.
Saarnaksi tämä meni, vaikka ei ollut tarkoitus, nöyrin anteeksipyyntö. tahdon vaan kaikkien ymmärtävän, että
-rehellisyys on mittaamattoman tärkeä ihmisominaisuus (muutenkin, kuin parisuhde-elämässä)
-jotka ovat mokansa tehneet, täytyy totuudenkin tulla ulos, mikäli petetyn kanssa vielä yhdessä ollaan.
-on yksi elämän pääasioista olla itse rehellinen ja löytää rehellinen kumppani, miettiä asiat etukäteen pettämisen suhteen
-tutkittava omaa alkoholikäyttäytymisensä määrien suhteen ja ylipäätäänkin niin, ettei vahinkoja satu senkään takia.
Voikaa hyvin; viettäkää ulkoilun ja pohdiskeluntäyteiset pari viikkoa ja löytäkää itsellenne elinikäinen rakkaus! (voimia aiheen aloittajalle kuin myös kohtalotovereillekin)- 20v...30v
Avaaja, hyppää alas kalliolta, sinä SIKA. Tai nyt lioittelin, koska sika joutuu kuolemaan jouluna ilman syytä.. hähähähä!
- Wiiwisesi
20v...30v kirjoitti:
Avaaja, hyppää alas kalliolta, sinä SIKA. Tai nyt lioittelin, koska sika joutuu kuolemaan jouluna ilman syytä.. hähähähä!
woi Waakneri..
- ....................
Kyllä hävettäisi olla mies näiden kommenttien perusteella. Tilastollisesti miehet pettävät eniten, mutta sehän nähdään tietenkin vain naisten syynä, samaten kuin mahdollinen raskaus, joka tekee naisesta heti ongelmallisen huoran.
Miehen osuus lapsen synnyssä on kuitenkin niin häviävän pieni, että sillä ei pitäisi olla mitään väliä kuka sisääsi on 9kk sitten lauennut. Lopputulos on kuitenkin sama: isähahmo tulee lapsen elämään vasta, kun vauva alkaa tajuamaan olevansa erillinen henkilö äidistään ja pystyy hahmottamaan maailmassa olevan itsensä lisäksi muitakin henkilöitä kuin ensisijainen kiintymyshenkilö. Miesten oikeudet lapseen pitäisikin tulla vain sitä mukaan, miten hän on osallistunut lapsen hoitoon sekä elämään.
Olet kuitenkin pettänyt miestäsi, mikä tietenkin vahingoittaa suhdettanne, mutta jos hän pystyy antamaan sen anteeksi, niin lapsen siittäjällä ei pitäisi olla mitään väliä.- pälli kuu
Siittäjä maksaa elatusmaksut!!!
- nainen -91
Pettäjä on aina pettäjä,jos ei fyysisesti niin henkisesti.
- Taas yksi lisää...
Tässä se taas nähdään kuinka naiset ei ajattele mitään, patukkaa ne haluaa monelta ja sitten kun käy vahinko niin halutaan lapsi pitää. On taas hieno tulevaisuus lapsella. Ja sitten tullaan takas palstalle mariseen kun kukaan ei halua mua ja miksei mua elätetä, ei mun rahat riitä.
- helpottaako tää?
Avaaja hinttari sitten teki jutustaan PÄÄUUTISEN Suomi24:jään. Varmaan antoi koko ylläpitotiimin vetää itsekään 2.seen, kun hänen juttunsa suostuttiin valitsemaan SUOMEN PÄÄUUTI SEKSI.
Tälle kävelevälle spermapankille kettuilu on mukavaaa.
- helpottaako tää?
Avaaja ,kertoisitko kuppainen jakorasia vielä nimesikin, kun HRO laitoit tämän kuvasi kera pääuutiseksi!
Ruma olet kyllä kuin ankan perse. Unohda mitä sanoit, ja lue viestini kun saavut töistä kotia, 1000 litraa speramaa sisässäsi. hahahahahah, - NiinNähtyJuttu...
Sympatiat täältä. Sun miehelle.
- pettynyt ihmisyyteen
Hei ihan oikeesti, jokaisella ihmisellä on oikeus kuulla totuus, jos aisa koskettaa omaa tulevaisuutta jollain tasolla. Ajatelkaa tilanne toisin päin ja myös lapsen kannalta. Jos todella olet vilpitön suhteessasi ja todella rakastat miestäsi, kerrot hänelle totuuden. Mahdollista lastaan hän tuskin koskaan hylkää. Silläkin uhalla, että parisuhde päättyy tai mies lakkaa kunnioittamasta/arvostamasta/rakastamasta/haluamasta sinua, totuus on kerrottava, se on vähintä mitä voit tässä tilanteessa tehdä. Vastuu teoistaan on kannettava, vaikka niitä katuisikin. Tilanne koskee kuitenkin jokaista osapuolta ja parempi hoitaa asia ennen kuin on liian myöhäistä.
P.S. Jos parisuhteessa oltais rehellisiä, avoimia, keksustelutaitoisia, lämpimiä ja rakastavia toisilleen, tällaisia ongelmia ei syntyisi. Painotan KESKUSTELUTAITOA ja LÄMPÖÄ!!!- Panitko isääsikin?
Olet todellinen *****! Ja rakastajasi se vasta surkea torakka on, ei pysty huolehtimaan omasta äpärästään vaan tarvitsee siihen toisen miehen apua. Mikä luuseri! Kaikenlaisia selkärangattomia torakoita sitä kasvaa. Iljettävää ajatella millaisen äpärän saatat tähän maailmaan, valehtelet hänelle koko ikäsi että täysin vieras mies on hänen isänsä. Olet todella ala-arvoinen olento, et ansaitsisi edes elää. Pilasit kaiken eikä lapsesi tule koskaan olemaan "normaalista" perheestä. Toivottavasti häpeät edes loppuelämäsi mitä olet mennyt tekemään. Olet todella epäonnistunut nainen, koskaan ei sinua olisi pitänyt tähän maailmaan synnyttää. Onko äitisi ylpeä kun tyttärestä on kasvanut valehteleva lumppu?
- Luuseripano
Panitko isääsikin? kirjoitti:
Olet todellinen *****! Ja rakastajasi se vasta surkea torakka on, ei pysty huolehtimaan omasta äpärästään vaan tarvitsee siihen toisen miehen apua. Mikä luuseri! Kaikenlaisia selkärangattomia torakoita sitä kasvaa. Iljettävää ajatella millaisen äpärän saatat tähän maailmaan, valehtelet hänelle koko ikäsi että täysin vieras mies on hänen isänsä. Olet todella ala-arvoinen olento, et ansaitsisi edes elää. Pilasit kaiken eikä lapsesi tule koskaan olemaan "normaalista" perheestä. Toivottavasti häpeät edes loppuelämäsi mitä olet mennyt tekemään. Olet todella epäonnistunut nainen, koskaan ei sinua olisi pitänyt tähän maailmaan synnyttää. Onko äitisi ylpeä kun tyttärestä on kasvanut valehteleva lumppu?
Sääliksi käy miestäsi. Joutuu elättämään tuollaisen horon ja jonkun todellisen surkimuksen kakaran, jonkun joka on itse kykenemätön lapsestaan huolehtimaan. Kaksistaan teistä ei olisi edes lasta kasvattamaan, miten surkeaa. Paskahousuja molemmat.
- en haluaeläätäällä
Kaltaistesi ihmisten takia en halua elää tällä planeetalla. et toki ole ainoa vihaamani ihmistyyppi, mutta kyllä kuulut joukkoon. maailma olisi parempi paikka ilman sinua, mutta kunnyt olet siinä niin kehotan sinua tekemään parhaasi, jotta et olisi niin perseestä
- aserfewrwe
Itseppähän olet liemeen itsesi ajanut.
Kärsi portto kärsi.
Jos miehesi on yhtään mies niin lemppaisi sut pihalle oli lapsesi hänen tai rakastajasi...meinaan jos miehesi tietäisi.
Jos näin olet tehnyt niin se ei varmaan ollut eka kerta...eikä todennäköisesti viimeinen - ylilauta
Aloittaja elä sitte välitä. tää linkki kävi ylilaudalla ni huomaa juttujen tason ;)
t. ylilautaHIkky - Hoitaja^^
Jokainen tietää miten vauvoja tehdään, mutta ei välttämättä sitä miten tullaan raskaaksi.
- assburger
Taas lisää todisteita että naiset on vain huoria.
- ....h0r0.
vittuku tietäis kuka oot.. kertoisin samantie sun miehelles.. vittu noi naiset on sikoja.. no kai sen sit huomaa jos lapsi on enemmän ruman äitinsä näkönen nii eiköhä se sit oo sen pettäjä kakara
- Totuuksien_Laukoja_1
Menit tietenkin sänkyyn Kauppatieteen Maisterin kanssa joka haki sinut punaisella Porsche 911 Carrera turbolla..joka oli vielä netidetin adonis..EIKÖ? PALA HELVETISSÄ
- Babylonin portto
Luuletko että kukaan mies huolisi sinua jos tietäisi millainen arvoton lumppu todellisuudessa olet. Koska salaat asian tiedät vain itse että olet todella maailman alintakastia oleva moraaliton surkimus ja täysin arvoton ihmisenä. Jokainen pysyisi kaukana sinusta jos tietäisi millainen horo todellisuudessa olet. Sietämätön ja iljettävä sisäiseltä rumuudeltasi. Et ikinä tule pääsemään eroon teostasi. Ja todellakin joudut helvettiin huoraamisesi ja valheittesi vuoksi.
- jsaklasjklasjklas
Hah haa. Hyvä hyvä.
Itselläni oli kerran tyttöystävä jota rakastin todella paljon. Ollessani työreissussa hän petti minua entisen äijänsä ja lapsensa isän kanssa.
Oli vielä niin ääliö että tunnontuskissaan kertoi sen minulle.
Jumalauta että oli pösilö akka.
Onneksi suhde päättyi, osin sen takia että otin asian aina esille kun tuli vähänkin erimielisyyksiä. En vain pystynyt unohtamaan asiaa vaikka rakastinkin naista.
Parempi näin että erosimme. - Kokemus Tietäää
Se on ihan vaan ja Sun Moka..! Vakehtelete vaan miehelles kyllä se aikaa myöten selville tulee..Ja vanhasta kokemulsesta VARMASTU...!
- samira77
Yön Timpalla suomenkieli hallussa, voi vittu! Khyl on katkeria miehiä, hahaaaaaaaa=)
- Älykääpiöt!
No eihän nämä aloitukset ole muuta kuin palstan seriffien omia tehtailuja. Ettekö jo ole huomanneet miten saman kaavan mukaan nämä menee.
- voi pyhä lehmä!
jos oisit ollut fiksu, olisit käynyt hakemassa katumuspillerin ja sillä selvä. Saa nykyään ilman reseptiä apteekista. Keskeytetty yhdyntähän ei ole ehkäisy, vaikka ette olisikaan romuja torveen asti päästänytkään.
ilmeisesti päätit pitää lapsen, kun huomasit olevasi raskaana. Ei muuta ku ukolle kertoon ja odotteleen mahtavaa tulevaisuutta yksinhuoltajana. Ei mitään kieroiluja tyyliin kyllä se sitte unohtaa ku saa nyytin syliin. Hyi sua jos noin teet! Tuplapetos kerrassaan. MÄ saisin ainaki raivarin ja sä lähöt samantien ovesta ulos maha pystyssä tai ei. Ota vastuu ja ole aikuinen nainen, jos osasit panna toista miestäki, vaikka miten hävettäs. Mitä väliä sillä enää on kenen se kersa on, jos oot toista pannu?!!! Grow up!!! - Jasper Asperger
HUORA :D
- hahahahaaaa
mama`s little baby, papa`s mayby. :DDD
- yhdytää kun ehditään
joo toi on hyvä osu ja uppos
- Glykolarska
Moni kaltaisesi päätyy lopulta oksentamaan veren ja lasolin sekoitusta Kalliolaan tai jollekin muulle selviytymisasemalle.. ja siinä välissä Kassi-Almaksi Steissille
- Kondomi on keksitty
Elämme vuotta 2011 ja aikuiset ihmiset eivät vieläkään osaa käyttää ehkäisyä...
- VastuullinenRatkaisu
Huoralla on paskanen loppu. Kerro ensin miehellesi tilanne, hän sitten päättää jatkaako suhdetta vai ei. Ja heti seuraavaksi abortti, lapsi ansaitsee paremman äidin kuin sinä. Kaikkein tärkeintä on aina lapsen paras, ja tässä tapauksessa on parasta ettet pilaa yhtä vielä syntymätöntä elämää.
- Miksi kertoa?
Hohhoijaa. Miksi kertoa, jos on pettäminen tapahtunut? Turha moralisoida asialla, sillä pettämisen kertoo vain siksi, että itsellä on paha olo. Ja kertominen tarkoittaa sitä, että purkaa omaa pahaa oloaan. Harmi vaan, että purkaa totaalisen väärin ja väärälle ihmiselle. Lujuutta vain ja pidä asia omana tietonasi.
Pettämistä on tapahtunut maailman sivu, eikä se maailmasta lopu. Ihmisen luonto on sellainen. Totta kai tunnontuskat ovat kovat, mutta ei se oikeuta pilaamaan miehenkin maailmaa. On kuitenkin niin, että suurella todennäköisyydellä miehelläsikin on jossain vaiheessa elämää jokin toinen suhde. Voitte toki moralisoida, mutta näistä pystyy puhumaan vasta, kun itse kokenut asioita tarpeeksi paljon. Parikymppisten kommentit voi huoletta jättää omaan arvoonsa. - kadunmies Matti
Noin siinä käy kun vieraan kulli on niin makiaa. Ah, miten iso se olikaan sisälläni.
- pukki paratiisissa
Olisit harrastanut mieluiten ryhmäseksiä,niin se olisi ollut paljon reilumpaa ja nautittavampaa kun ei olisi tarvinnut tehdä salassa vaan miehesi luvalla.
Kyllä varmaan miehesi rakastaa sinua vieläkin seksuaalisesti, jos on oikein kunnon pukki.
- KATOHORO
Tiedoksi teille huorittelijoille, että jos ette sattuneet tietämään mitä sana HUORA käsittää, niin tarkoittaa naista joka myy itseään rahasta. Älykääpiöt. Ihan yhtälailla te huorittelija miehet petätte ku naisetki. Nykyään näköjään kaikki pettää toisiaan joten suosittelen lämpimästi että ette mene naimisiin ettekä hanki lapsia. Piste. Hävyttömiä olette! Siipirikko890 toivotan onnea ja jaksamisia sinulle. Virheitä tehdään KAIKKI. Ja toivottavasti niistä OPITAAN jotain. Olen itse aina ihmetellyt että millä helvetinn oikeudella tänne tullaan tai ylipäätänsä missään ketään huoritellaan. Mitä te sitte ootte olevinanne? Samanlaisia huoria kaikki. Ja sekaan vielä mahtuu näköjään kaikenlaisia naistenhakkaajiakin. Menkää jumalantähden itteenne, ootte niin olevinanne täydellisiä. Mulkerot.
- Parempi kuolleenakin
Huorinteko = huoraaminen. Raamatusta löytyy sana huorinteko, tehdä huorin, huorata. Se on sellainen teko josta joutuu helvettiin eli pettää aviopuolisotaan. Tässä on lisäksi pahin mahdollinen tapahtunut, huorinteosta on pamahdettu paksuksi. Tällaista lasta kutsutaan äpäräksi ja äitiä huoraksi.
- samira77
Parempi kuolleenakin kirjoitti:
Huorinteko = huoraaminen. Raamatusta löytyy sana huorinteko, tehdä huorin, huorata. Se on sellainen teko josta joutuu helvettiin eli pettää aviopuolisotaan. Tässä on lisäksi pahin mahdollinen tapahtunut, huorinteosta on pamahdettu paksuksi. Tällaista lasta kutsutaan äpäräksi ja äitiä huoraksi.
juuri näin.. Tämäkin urpo varmaan elää raamatun sanaa noudattaen, tuskin!
Vai panivat rojut torveen ja nuolaisivat vitut ja lähtivät roiskauttelemaan olipa urosmehiläisen työt.
- Mie vaan
Karman laki - todella suurella todennäköisyydellä
- !!!!!!!!!!!!!!!!!
toivottavasti sait viel taudinki
- realismia
Eikös tuohon pitäisi suhtautua niin että jos lapsen haluaa niin sitten synnyttää ja elää asian kanssa, mutta asiasta pääsee myös tekemällä abortin jos lasta ei halua elämään.
- neggertiivinenkösoli
Toivottavasti se panija ei ollut "negatiivi".
Siinä oliskin selittämistä kerrassaan,kun putkahtaa nega ulos! - tutki, älä arvaa
Heh, onneksi laki on muuttumassa eli isyys voidaan sen jälkeen selvittää myös isän vaatimuksesta äidin voimatta sitä estää.
Siinähän saa sitten täyden varmuuden, ja ruokot sinne minne ne kuuluvat. - Patistaja
Huikea maara kommentteja yksinkertaisesta asiasta.
Parasta on etta puhut miehesi kanssa asian puhki , varmaan tulevan lapsesikin kannalta paras ratkaisu. Asian varmistuttua stressi poistuu ja lapsikin voi paremmin. Teet sen oikean ratkaisun jonka jo nyt tiedat oikeaksi , kippeeta tekee , mutta saattaapi kannattaa.- Surkeaa porukkaa
Jos lapsi ei saa tietää kuka isä todellisuudessa on, voi lapsi saada edes yhden oikean ihmisen mallikseen. Oikea isä kyvytön huolehtimaan jälkikasvustaan... liekö joku vammainen? Ja äiti on mikä on.
- ei näin
>salarakas huumeita käyttävä rikollinen
>miesystävä rehellinen ja naistaan rakastava mies
>miksi en ole yllättynyt
naiset..
ps. nauti yksinhuoltajuudestasi - juupajuuuu
Tee abortti, sano miehellesi ettei lapsen teko sujunut. Sitten yritätte uudestaan jos haluatte lapsen :)
- PRIi
Joo..ensin jaetaan persettä ja sitten itketään! Vittu että pistää tuollaiset vihaksi!! Saatana ku se vaan on niin että lapsi ei voi vanhempiaan valita! Ei ihan ihanne tilanne jos isukkia pitää alkaa arpomaan.Mee ittees!!
- Ihan oikein sulle!!!
Buhahhaaa,kannattaa hiukan miettiä ennen kuin pettää!!!!
Ei tullut ehkäisy,kondomi mieleen???Ties vaikka sait muutakin kaupan päälle..:D - jouvaa
Hei!
Liika murhe ei kannata tässä tilanteessa. Ihmettelen miehiä, jotka nimittävät naisia huoriksi kun he hairahtuva. Mitä ovat hairahtuneet miehet???? Emäsikoja? Oli lapsesi isä kuka hyvänsä kasvata hänestä kunnon kansalainen. Minulla on jo ikää yli 70 joten paljon on nähty. Kukaan ei kuole kun pidät asian rakkaana muistona sydämessäsi.
Jouvaa - HÄ HÄ HÄÄ
voi juma
ekkös sää käsitä että itse olet vastussa ei kukaan muu
onkos se tosiaan noin vaikeata käsittää kun kerran PAKKO on jakaa niin huolehtisit edes kuminkäytöstä viet äijälles viä jotai tauteja
äijä on todella onnellinen kun saa kasvattaa jonkun muun siitosta
mimkälainen pää sulla oikeen on?äiti ei tuu nyt auttaa itse vaan täytyy korjata mitä
kylvää sitä niittää sanotaan
sää mitää muksun tulevaisuutta pelkää vaan sitä miten sua tullaan kohteleen
tulevaisuudessa
ihanvaan tiedoksi eipä taida näyttää ihan seesteiseltä tulevaisuus - Huoraan aina.
Mitä sitten? Kävit panemassa ja sillä siisti. Elämä on. Minäkin nusasin eukon paksuksi ja toisen siinä sivussa. Ei se pipari siitä kulu. tavaraa liotetaan siellä missä hyvältä tuntuu, oli parisuhde tai ei. Ei mua ainakaan haittaa jos ämmä käy jakamassa tavaraansa ja ottaa siitä itelleen elätin, siitä vaan. Mä ainakin painan niin paljon kun kerkiän ikään tai siviilisäätyyn katsomatta, jos toinen on otilla ni eiku hommiin. Kukin tehkööt tavarallansa kuten haluaa. Joo, olen uskollinen ja rakastan sinua lopun elämääni? fuck off.
- Elämää nähnyt
Lapsi on mitä todennäköisimmin oman miehesi, koska, kuten sanoit, vain hänen kanssaan rakastelitte loppuun saakka. Pelkästä rakastelusta ilman miehen laukeamista tuskin lapsia tulee. Joten, älä mieti asiaa enää yhtään. Olet oppinut kantapään kautta, että pettämisestä tulee vain todella huono omatunto. Joten, nyt unohda koko pettämisjuttu ja keskity siihen, että olet raskaana, se on elämän lahjoista suurimpia! Jos kerrot miehellesi, aiheutat vain todella pahan mielen hänelle ja asia pysyy välissänne aina, myös silloin kun lapsi on syntynyt
JAttele niin, että koko pettämistä ei tapahtunut, silloin se unohtuu ja kutistuu olemattomaksi asiaksi. PIan on, kuin sitä ei olisikaan tapahtunut ja se on kaikille osapuolille parasta, ehdottomasti. Satsaa kaikki voimasi suhteeseen miehesi kanssa ja syntyvään lapseen. Ja älä välitä noista tyhmistä huora-puheista sanaakaan. Kaikkea hyvää sinulle, yritä tulla onnelliseksi! - virsu..
mikäs se on kaalaan sohassu, lehmän sarvi sohas, ai että lehmän sarvi taes olla simpauttajan sarvi mikä sohas, ei ei lahmä se oli, heti kun silimä välttää ollaan toesen selässä hyppimässä, nyt akka rekkeen ja lähettään selevittämmään mikä se oikkeensohas, en lähe, lähethän sie kun on pakko..haatana..
- 21v 3lapsen äiti...
Huhhuh, no mitä hyppäsit toiseen sänkyyn! No ei vaiskaa ;) kerro miehellesi REHELLISESTI heti miten kävi. ja puhukaa. ei kannata salailla, tai peitellä ja pelätä virhettä koko raskaus aikaa / koko loppu elämää. asioista kannattaa puhua ja kaikki asiat voi selvittää aina puhumalla, kyll se sun miehes rinnallas pysyy jos se sua rakastaa! ja sinä rakastat sitä!
mutta älä salaile. rohkeutta! Mukavaa raskaus aikaa! ja onnea vauvauutisista! - Nainen 34
Ei tullut mieleen käyttää kondomia "rakastajan" kanssa? "Kiimatipoista" voi tulla joskus raskaaksi, vaikka sisälle ei olisikaan spermaa päästetty. Eli mahdollisuus on kyllä siihen, että oma miehesi ei olisi lapsesi isä.
Nyt pää pystyyn! Toimi kuten olet elänyt. Kerro miehellesi totuus siinä tapauksessa, jos häntä rakastat ja haluat pysyä hänen kanssaan. Nyt on mietintämyssyn paikka!
Jos et pysty kertomaan totuutta, niin eroa ja ota vastuu syntyvästä lapsesta yksin. Ehkä aika parantaa ja palaatte yhteen... - eaihsföa
Jos petät kerran, petät toisenkin kerran. Olet jo nyt pilannut syntymmätömän lapsesi elämän.
- Elä!
Älä tee lapsia tähän maailmaan, jos et pysty edes pitämään itsestäsi ja parisuhteestasi huolta!!!
Etsit taas seuraavaa syytä sisimmissäsi, minkä takia voisit taas pettää miestäsi!! - HAH HAH HAH
Pidä vaan hyvänäsi.. toivottavasti olet tyytyväinen itseesi ja valitsemaasi tiehen..Miehelle voimia jatkaa eteenpäin..
- nainen23v_
Hieman kumma että tuo asia noin kovasti vaivaa, nimittäin jos pettää eli ei sen vertaa välitä omasta suhteestaan niin kai sen pitäisi omalle omalletunnolle olla aivan sama onko se lapsi oman miehen vai ei :)
Mutta vähän biologiaa, jos se rakastaja ei lauennut sisälle (saanko sanoa että huono rakastaja) hän tuskin on lapsen isä. Koko hommahan kuulostaa jääneen aivan kesken kun ei ole mulkku seissyt loppuun asti. Eli lapsen isä on miehesi.
Olet kuitenkin mennyt möläyttelemään asiasta harkitsemattomasti.
Jos petät, niin elä sen asian kanssa. Älä ala huutaa ja möläytellä kun tulee ongelmia, tuollaista voi sattua jos pettää. Sitä paitsi kuulostaa miehesi pettäneen aiemmin kun kerran hänellä on lapsi jossain joka on pantu suhteen aikana alulle, joten mitä väliä tuolla loppujen lopuksi on? Ei niin mitään..
Onko tuo eka raskaus? Minusta tärkeintä miettiä haluatko ITSE äidiksi ollenkaan. - se on elämää
Miehisyyteni ei tuosta tipahda, päin vastoin!
Hienoa että muillekin kelpaa, ja jos muutoin asiat on hienosti.....niin missä ongelma? - eisuomilehmää
Olisko kannattanut miettiä, ennenkuin menit persettäs jakamaan? Sääli miestäsi, varmaahan on, ettei tapasi tule koskaan muuttumaan, tyyillinen suomalaisnainen, kotona elättäjä, päivät kun toinen hankkii elannon perheelle, juostaan kylillä persettä jakamassa.Toivottavasti tajuaa heittää sut ja äpärän pihalle.
Eroa. Anna aviomiehellesi mahdollisuus uskolliseen naiseen. Käetkin munivat toisten pesiin
- Vastaus provoon.
Kannat vastuun omista tekemisistäsi ja lopetat itsekkään ajattelun, sillä itsekäshän sinä olet ollut ajattelematta mitään muuta.
Molemmille miehille kerrot totuuden ja pyydät ne isyyskokeeseen sitten kun lapsi on syntynyt. Myös lapsella on oikeus tietää oikea isänsä.
Turha edes yrittää miettiä miten pääsisit luikertelemaan tilanteesta. Mitä enemmän valehtelet niin sitä suuremmaksi valheet kasvavat. Suurin ongelma ei todellakaan ole sinun yöuniesi menettäminen, nyt on isommat asiat kyseessä. Mieti miltä miehistä mahtaa tuntua tai lapsesta. Väitätkö muka oppineesi jotain jos mietit edelleenkin vain itseäsi.
Kaikilla osapuolilla on oikeus tietää totuus ja sinun on se kerrottava.- Ei kallis tieto
Miehen on helppo ottaa nukkuvalta lapselta näyte: http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/27/products_id/351
Tämä kaikkien on suositeltavaa tehdä vaikkei epäilisikään pettämistä. Joka 5 lapsi ei ole oletetulle isälleen joten jokaisen miehen on varmistuttava asiasta. Naiselle asiasta ei tarvitse edes kertoa.
Rohkeasti vain tuumasta toimeen.
- sytyttää vain alapää
Aika rankkaa tekstiä. Lapsella oikeus isään eli perimätiedot.
Mitäs jos rakastuukin sukulaiseen myöhemmällä iällä.
DNA ja perinnölliset sairaudet esim.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_tautiperintö
Ei ole kyse lottopotista - Shawn Brad
Hei, en tiedä mitä sanoisin. Olen mies ja pettänyt nuoruudessani itsekin ja näin jälkeenpäin asia on minua vaivannut. Mutta enhän tiedä tilannettasi, enkä ole mikään sinua tuomitsemaan. Minusta tärkeintä olisi että voisit antaa itsellesi anteeksi ja hyväksyä mitä on tapahtunut. "miksi surra mennyttä tai pelätä tulevaa" sillä itse loppuelämäsi teet sellaiseksi kuin haluat!!!Voimia. Shawn
- !!!!!!!!!!
Tollasilla lutikoilla ei pitäis olla mitään oikeutta ihmisarvoiseen kohteluun. Eläimet paneskelee ympäriinsä, ihmiset sitoutuu. V*tuttaa niin syvästi sun miehen puolesta!
- V...U
Kerro miehellesi ja entiselle rakastajallesi, miten asiat ovat. Anna heidän päättää, missä mennään. Sinähän olet sen lapsen äiti kuitenkin, oli isä kuka tahansa. Sitten myöehemmin voitte testauttaa DNA:n, jotta oikea isä voi ottaa elätyksestä vastuun.
Jos aviomies haluaa pysyä rinnallasi, asia on OK. Jos ei halua, sitten kasvatat lapsesi yksin. Mitä ihmeellistä nyt siinä on? Eletäänhän vuotta 2011.
Tee niin kuin on kaikille oikein ja saat rauhan. - Uskollinen55
Lumppu olet !
Turha täällä kerjätä myötätuntoa ja leikkiä marttyyria. Horo mikä horo. Tollasii tuhannen mulukun Maijjoja on paljon. HYI !! - Sairasta juttua.
Naistenvihaajan kyhäämä provo perjantai-illan ratoksi.
- nainen23v_
Noh sitäkin kyllä mietin, mutta minulla oli hauskaa joka tapauksessa lukiessani tätä ;)
Eli mitä väliä..
- jehsellasta
Minussa herää vilpitön vahingonilo, jotenkin tuo on vaan niin hauska.
- Omituinen otus
Kaikenlaisia tekaistuja juttuja tänne julkaistaankin oikein headlineen. Omituista!
- http://adf.ly/3T9gj
lukekaapa kuulkaas täältä: http://adf.ly/3T9gj
- älytystä naiselle
laitampaoman tarinani, olen äijä ja tykkään lasketella sisälle ihan huoletta,kun en tykkää kumeista ollenkaan.
olen seurustellut 4 v jonka jälkeen avioiduin tämän naisen kanssa,kaikki asiat on ok ja mallikkaasti kunnossa,mutta sen olen jättänyt sanomatta etten voi tehdä lapsia.
noin kolmantena aviovuotena vaimoni,iloisesti ilmoitti että on tulossa perheenlisäystä, ja tietenkin muodon vuoksi olin olevani iloinen.
en ollut puhunut mitään siitä,että tiedän hänen ja ystävänsä työpaikalta,harjoittamansa seksistä välillä ahkerastikkin. vaimoni tykkää seksistä,jota teemme monta kertaa viikossa.
aikaa meni ja muksu syntyi ajallaan,mutta vaimo ei puhunut yhtään mitään vieraissa käymisestä, no sitten tuli isyys tunnistuksen aika,lastenvalvojan luona ilmoitin että haluan tehdä isyystestin,jolloin vaimoni meni erittäin hiljaiseksi.
sitten vielä näytin paperia jossa on todistus siitä etten voi saada lapsia,arvaattekin kai miten kävi ?? vaimo lähti siltä istumalta ja testi tulosten jälkeen todettiin etten ole lapsen isä.
vaimo teki oikeat johtopäätökset asioista,ja muutti muualle vaatimatta yhtään mitään. ps ei ne puheet mutta ne teot. - tiukkapiponiuho
älytystä naiselle kirjoitti:
laitampaoman tarinani, olen äijä ja tykkään lasketella sisälle ihan huoletta,kun en tykkää kumeista ollenkaan.
olen seurustellut 4 v jonka jälkeen avioiduin tämän naisen kanssa,kaikki asiat on ok ja mallikkaasti kunnossa,mutta sen olen jättänyt sanomatta etten voi tehdä lapsia.
noin kolmantena aviovuotena vaimoni,iloisesti ilmoitti että on tulossa perheenlisäystä, ja tietenkin muodon vuoksi olin olevani iloinen.
en ollut puhunut mitään siitä,että tiedän hänen ja ystävänsä työpaikalta,harjoittamansa seksistä välillä ahkerastikkin. vaimoni tykkää seksistä,jota teemme monta kertaa viikossa.
aikaa meni ja muksu syntyi ajallaan,mutta vaimo ei puhunut yhtään mitään vieraissa käymisestä, no sitten tuli isyys tunnistuksen aika,lastenvalvojan luona ilmoitin että haluan tehdä isyystestin,jolloin vaimoni meni erittäin hiljaiseksi.
sitten vielä näytin paperia jossa on todistus siitä etten voi saada lapsia,arvaattekin kai miten kävi ?? vaimo lähti siltä istumalta ja testi tulosten jälkeen todettiin etten ole lapsen isä.
vaimo teki oikeat johtopäätökset asioista,ja muutti muualle vaatimatta yhtään mitään. ps ei ne puheet mutta ne teot.Muuten ihan hupaisa tarina mutta fantasia paljastui tuossa isyyden tunnustus-kohdassa. Avioliitossa syntynyttä lasta ei tunnusteta, sillä sen katsotaan olevan automaattisesti aviomiehen jälkeläinen. Kuvailemaasi tilannetta ei siis voi olla tapahtunut, pahoitteluni.
Isyyslaki on täysin naurettava, mielestäni jokaisesta syntyvästä lapsesta pitäisi automaattisesti ottaa dna-testi, yhdenkään miehen tässä maailmassa ei pitäisi joutua vasten tahtoaan elättämään toisen miehen jälkikasvua! Kuitenkin joka viides lapsi on jonkun muun kuin isäksi nimetyn siittämä, aika karua niille miehille joille näin on käynyt.
Mainittakoon että olen nainen ja äiti, enkä voi käsittää sitä että miestä viedään kuin pässiä narussa ja lypsetään elatus vieraan tekeleistä. Eläköön aikuiset ihmiset miten tahtovat mutta lapsia ei siihen pidä sotkea, millään tapaa.
- olen viisas
turha väittää ettet ikinä enään petä. jos pettää kerran niin pettää toisenkin kerran , koska ei ole tyytyväinen oman mieheen ja sen kanssa seksin harrastamiseen, joten jos tilaisuus tulee petät varmasti vaikka väität toista.
Onnea vaan perheenlisäyksestä! Tuollaisessa tilanteessa en katsoisi naista hetkeäkään. Jonkinlaista kokemusta omakohtaisestikin tällaisista tilanteista on. Olen säästynyt jossain määrin pettäjänaisilta, mutta ei taida loppua siihenkään vielä olla näköpiirissä.
- tällaisten
tapausten takia en ikipäivänä kelpuuta suomalaista naista.
Ei saatana kuinka alhainen moraali!!!!!!!!
Just joo, ole onnellinen, ei ole väliä kuka isä on.
Täysiä huoria kaikki suomalaiset naiset.
HYI SSAAAATAAAANAAAA!!!!!!!!!!- samira77
No mut onnex sä voit ostaa rahalla rakkautta, hahaaaa vitun rumilus!!!!!!
- Miina I
Lääkäri voi määritellä siittämisajan aika tarkasti. Käänny siis gynekologin puoleen. Itse näin maallikkona pitäisin todennäköisempänä, että lapsi on aviomiehesi.
- onko teidän naisten
mielestä siis ihan sama kuka isä on, jos vain lapsen saa?
Niinkö se menee? Ei siis väliä, vaikka koko kylä
käy panemassa naista, että lapsen saisi?
Jos muijani noin tekisi, hakkaisin hänet pahemman kerran.
Koskaan en ole naista lyönyt, mutta jossain se rajakin kulkee.
Ei tollaisesta asiasta enää keskustelemalla selviä.
Ymmärrän 15-vuotiailla tuollaisen käytöksen, mutta aikuisilla.
Ja tähän lopuksi, moi haleja joo tsemppiä niin saatanasti teille
ja muuta lässynläälärpätilää vitun keskenkasvuiset.- Aikuinen_
Ei ole sama.
-"Hakkaisin naiseni"
-"Ei selvitä keskustelemalla"
-"Tsemppiä saatanasti"
Oma viestisi on viestisi todella keskenkasvuinen.
- Petturikai
Uskon että lapsen isä on miehesi. p.s jos yhtään lohduttaa, täällä on kans yks pettäjä. Petin kerran miestäni ja kadun sitä todella paljon, en kuitenkaan kertonut miehelleni koskaan, 3 vuotta olen tätä salaisuutta sisälläni pitänyt, edes lähimmät ystäväni eivät tiedä.
- hienoja neuvoja
naiset täällä jakelee. "Juu älä missään nimessä kerro miehellesi."
Sillä lailla. Sian moraali ja hain etiikka.
Noilla avuilla suominainen porskuttaa vailla omantunnon tuskia. - voi voi
Sitä sattuu mutta se on kyllä ihan oikeen että saat kärsiä aiheuttamastasi ongelmasta koko lapsen kasvun iän :D Kyllä mäki sua panisin
noin teki naiseni - vaistoin jotain ja tehtiin isyystesti. Lapsi oli silloin 1½kk ja just ennen joulu. Tietääkseni hän on nykyään sen entisen kanssa ja viettää perhe elämää.
Väitän että silloin kun kemiat seksuaalisesti ovat kohdalla niin todennäköisyys tulla raskaaksi on suurin. Jos lasket päiviä niin veikkaan että miehesi ei ole isä. Muista että isyystestiä voi tehdä missä iässä vaan.. milloin haluat että tuleva lapsesi saa selvää..? ja miehesi..? entäs sinä itse?- Mies 33
Ei tuosta kannata olla moksiskaan.
Eikä siitä miehelles kannata puhua yhtään mitään, jos olet likimain samoihin aikoihin "antanut" miehellesikin.
Kyllä se lapsi on yhtä ihana, oli se kumman tahansa alkuun panema.
Jos olet niihin aikoihin pitänyt miestäsi pilluboikotis, on tilanne hieman ongelmallisempi, mutta ei kannata siinäkään tapauksessa puhua siitä miehelles mitään.
Ei me miehet noista "saamis" ajoista niin kirjaa pidä, koska on saanu tai ei.
Ja kun se varsinainen tapahtuma on vasta 9 kk päästä niin ei miehes hoksaa mitään, eikä fonjaa sitä, ett olisit antanu jollekin muullekin.
Anna mennä kaikki ihan hiljaisuudes vaan, kyllä se hyvin menee. - silver.mies
No olet kummiski sanonut jollekin tästä tapahtumasta :) ja voisin lyödä vetoa et se on tän " rakastavan" tuleva lapsi Koska se tietää et annat vaan omat tarpeet tyydytäksesi potut pottuina sanoisin Se on ollu tovin harrastamatta yhdyntää sillon mies voi tehdä sen putkeen pienessä humalassa 2-3 pitämättä taukoa ja kun kolmas kerta koittaa voi sanoa et ei laukea :) ja jos tää " rakastaja" on tuttu entuudestaan niin miten se suu pannaan kun se sen sanoo Sillon olet joko huonossa suhteesa "rakastajan" kanssa tai yh. Et totuus se on oikea ratkasu Jos jossain vois lyödä vetoa niin löisin "rakastajan" puolesta 50€ :)
Herää vaan kysymys että miksi petit miestäsi, mutta ellei mies tiedä niin mies on tyytyväinen :) Mutta suurin kysymys on se ,että pystytkö itse elämään tämän epätietoisuuden kanssa? Äläkä missään nimessä mene kertomaan miehellesi siksi että se keventäisi oloasi ja sitten kaikki jatkuisi kuin ennenkin. Rehellisyys aina on paikallaan mutta en usko että yksikään mies voisi kestää tuollaisen paljaktuksen :(
- hohoijaa123
tuollaisten huorien takia olen päättänyt, että nain vain naisia, mutta en varmasti aloita suhdetta kenenkään kanssa. Ja hyvin on mennyt, nuoret naiset antavat mukavasti eikä tarvitse katsella vanhenevaa eukkoa eikä kuunnella kenenkään ikuista nalkustusta siitä ja tuosta asiasta.
Jos olisin miehesi ja saisin tietää niin kenkää tulisi ja kovaa. Ja jos kuulisin että haluat tehdä dna-testin, niin arvaisin heti ja antaisin saman tien kenkää. Ei tollaiseen eukkoon voi luottaa. Hengari römpsään ja menoksi, eikö se ole tämä kolmansien maiden taktiikka.hyvää jatkoa jos ei oma riitä.
- ilmanpilluu
Missä vaikutat.....Jos vastaanotto on auki, minäkin voisin käydä laukeamassa sisälle kumpaankin päähän.......Unohdat sen sitten ja kaikki on ok.....
- ggh
huora
- eesausko
Tyhmätä päästä kärsii koko keho , vai miten se meni. Nainen on joka paikassa torttuineen.
- narcisso
Kannattanee nyt miettiä, että joko kertoo asiasta miehelle jos ei sitten harkitse raskaudenkeskeytysta. Liian iso asia jättää vaan kertomatta, jos pitää lapsen. Todennäköisyyshän on olemassa, että yhdenillan juttusi on kuitenkin lapsen isä. Äläkä välitä näistä suutaansoittavista apinoista täällä, ihmiset tekevät omat virheensä ja kantavat vastuunsa ja pahan mielenkin itse. Tuomitsijoita aina löytyy, mutta monet unohtaa sen että kaikenlaisia virheitä saattaa sattua vielä omallekin kohdalle, vaikka olisi päättänyt mitä. Ihminen on ihminen ja tekee virehitä. Tsemppiä nyt.
- N -81
Siis miksi muka miehen pitäisi tietää? Ei se mies ole mikään puhdas pulmunen, kun kerran nainen on joutunut, siis joutunut hakemaan seksiä muualta. Miehen ei tarvitse tietää yhtään mitään.
Nyt vain pää kylmänä eteenpäin, eikä mieti turhia juttuja ollenkaan. Elämä jatkuu.
- määmy
Mikäli et olisi raskaana, et olisi huolissasi. Et myöskään tuntisi syyllisyyttä seksisuhteesta rakastajasi kanssa.
Ainut huolesi on, mikäli rakastajasi on tumman ihopigmentin omaava, synnytyksen jölkeen selviää ettei miehesi ole lapsen isä. Ellei miehesi ihopigmentti ole samaa luokkaa.
Miehen ei tarvitse saada siemensyöksyä, jotta nainen tulisi raskaaksi, ykden siittiöä karkumatka riittää.- Synapsis-kundi
Olen Synapsis-kundi ja mun mielestä toi ämmä on yks ihmw huorra. S'oon portto ja lumppu ja lutkä ja kaikkee smmosta.
- k
Hyi saatana. Sä olet kuvottava lutka. Häpeä. Tunnusta miehellesi heti ja vedä sen jälkeen itsesi narun jatkeeksi.
- lapsi on lahja
Älä välitä miten toiset suhtautuu, tuntuu todella pahalta syyttelyt. Eihän kukaan voi tietää syytä miksi ajauduit tähän tilanteeseen. Älä syytä itseäsi meitä on joka lähtöön. Jos joku kuvittelee olevansa niin puhdas ja viaton kaikessa antaa olla. Pahempaakin on maailmassa sattunut.
Odottele lapsen syntymää ilolla. Pieni on viaton, saat nauttia pienestä rakkaasta olipa sen isä kumpi tahansa. Jos päätät kertoa miehellesi ole rehellinen hän varmaan antaa anteeksi, jos ei anna ei ole sen arvoinen.
Ei sulla ole hätää vaikka hoitaisit lapsen yksin onhan pikkuinen ainutlaatuinen ja lahjoista kallein mitä ihminen voi saada.
Kuka kuvittelee olevansa joka suhteessa oikeassa ja tekevänsä oikein kaiken eli ei tee mitään mitä tarvitsisi salata.
Valehtelee ei sellaista ihmistä ole syntynyt, jotenka lopettakaa syyttelyt. Älkää lyötyä lyökö.
Jikainen tekee virheitä, älä syytä itseäsi, olethan jo kärsinyt tarpeeksi. Olipa pieni rakas kumman tahansa pikkuisella on oikeus elämään.
Rukoilen puolestasi, että kaikki menis hyvin.- lapsi on lahja
Sinä joka kehoitat laittamaan tämän kärsineen naisen narun jatkeeksi häpeä. Otatko itse kaikesta vastuun. Lopettakaa syyttely emme yksikään voi tuomita joka kuvittelee olevansa kaikessa oikeassa hävetköön.
- Siipipirkko890
Siipeily on ihan kivaa, mäki jaan persettä yleensä jokaiselle. Joskus täytyy pitää taukoa kun tulee niin täyteen että meinaa tukehtua, huomaa yleensä siitä kun mies laukeaa sisään niin mällit turskahtaa nenästä miehen naamalle...
Jos pystyt elämään näiden hairahdusten kanssa, niin älä missään nimessä kerro vauvan oikeaa isää miehellesi. Mutta voi olla että miehesi alkaa ihmettelemään värivikaisuutta, jos se olikin se somalialainen jolle tulit paksuksi... - .................
mitä tästä opimme? kannattaa hankkia saman näköisiä poikaystäviä :D
- 9+13????????????????
Jaa että miehet EIVÄT muka petä ikinä avio/avopuolisoaan?
Ja se toinen nainen ei ole tullut ikinä raskaaksi?
Mitäs ne sellaiset miehet sitten on jotka ovat tehneet tollaisia asioita??
Pitäisikö nekin hakata ja pieksää henkihieveriin????
Ja polttaa roviolla?
Todella rajua tekstiä miehiltä,vaikkakin asia ON todellakin vakava.
Juuri tuollaisilta keskenkasvuisilta jätkiltä tulee
tollaisia vastauksia,mitä täällä on suuriosa. - hrhjtrwjh
Olen pannu varattuja ilman kumia ja panen jatkossakin. Jos tulee parisuhde niin sen olen päättänyt että jos nainen mulle saa lapsen niin teen salaa lapselle dna-testin kuten joku jo tässäkin ketjussa linkitti. Repikää siitä.
Samanlaisia kuin sinäkin olen joskus tavannut ja heillä ollut miehiä jotka eivät välitä tai edes ymmärrä että lapsi ei voi olla oma. - Anneli...
Hyi kauhee :( Miten tollasia ihmisia voi olla olemassa ? Eiko sulle ja sille paskiaiselle jonka kanssa sa petit, tullut mieleen kayttaa kortsua ?? Eihan se pelkka raskaaksi tulemisen pelko, vaan ne taudit !? etko ikina ole kuullut seksitaudeista...Hyi saatana... Jos olisin sa en varmaan vois elaa tollain.
- sgag
Tämä on todella typerä kysymys. Mistä ihmeestä me sen voisimme tietää? Jos olet nussinut sekä tätä toista miestä että omaasi lähiaikoina, niin todennäköisyys on 50%. Mutta mitä väliä sillä edes on, olet joka tapauksessa pettänyt miestäsi ja ollut uskoton. Et ansaitse jäädä hänen kanssaan, parempi että eroat ja otat asiasta opiksesi.
- Elämä on...
Elämä on usein aika ivallista.
Jonakin kauniina päivänä ennemmin tai myöhemmin tuon asian joudut kohtaamaan. Asia tulee paljastumaan miehellesi tavalla tai toisella.
Ajan kuluessa asiat saavat vain yleensä aivan toisenlaiset mittasuhteet, pelissä on paljon enemmän. Voit tietenkin kuvitella, että pelissä on niin paljon, että asia myöhemmin painetaan villaisella. Mikään ei tule kuitenkaan olemaan kuin ennen.- --
"Asia tulee paljastumaan miehellesi tavalla tai toisella."
Hah!
Ja kuule ei paljastu!
- jopasontapaus
Tuommonen nainen on mielestäni tehnyt Pano rikoksen. Pano rikoksesta joutuu tuomiolle ennemmin tai myöhemmin. Yksi tuttu nainen joutui maksamaan miehelleen 18 vuoden vieraan lapsen elatuksen korkoineen jotain 300 000euroa. Lisäksi olihan se pilannu miehensä elämän. Se kai on joillain naisilla vaan mukavaa kun saa aiheuttaa miehelle henkisiä kärsimyksiä. Mutta sairauttahan on monenlaista naisissa niinkuin on uutisista nähty.
- Jopi M
Ei muuta kuin luu kurkkuun ukolle, jos alkaa urputtaa. Se on minun vaimon menetelmä hairahdusten suhteen ja onnistuu aina.
- ???????
Just just, ei mitään saarnauksia...Katsele peiliin, olisko siellä jokin ongelma.
- uudeltamaalta
minkä tästä opimme,,,nainen pettää aina kun tilaisuus siihen tulee.
- pekkalako
Toivottavasti et antannut liian halvalla.
- pintti...
Toivottavasti olet 100%:n varmuudella paksuna exälle. Ja toisekseen yllätys on se, että tämä on otettu oikein etusivulle johtunee siitä, että hugh grant ja eräs jenkkiteinipoppari oli pasauttanut paksuksi yhden illan hairahduksesta jonkun muijan...Eli yhteenvetona sanoisin että tämä on ylläpidon keksimä tarina jälleen kerran!!!! Täytyyhän tämäkin suoli24-sivusto pitää aktiivisena.
- anti mennä vaa...
Meikä lurauttaa aina sisälle...ei tässä iässä enää reisille tartte laskea. Mukavaa hommaa :)
- heh-heh.......
voi voi
- onnea tulevaisuuteen
Onko sillä väliä oletko paksuna Aarolle vaiko Eerolle? Pidä vaan omana tietonasi...pääasia, että annat oikealle ukollesi aina mahtavat panot.
- sarjaaa..
meikäläinen vetää jotta kohtu ropisee ja 50% kuolee jo lähtiessä ja lopuilta menee taju perillä ja osa tulee 9kk päästä mäjellen ja huutaa missä isi perskeles..
- Pohjanoteeraus.
Ompa harvinaisen surkeasti tekaistu stoori!
- tärppi_tuli
Täällä monenlaista maallikkoa arvuuttelee mahdollisen lapsen isää...mutta olettekos harrastaneet suojaamatonta seksiä ukkosi kanssa ihan normaalisti ja kuinka kauan jne...jos olette kuukausia taikka vuosia vetäneet paljaalla ja nyt vasta repsahduksen jälkeen olet paksuna, niin kallistuisin erittäin paljon tuon toisen ukon voittavalle kannalle.
- nimimerkille
"lapsi on lahja"
Oletko sää saatana ihan tosissas????????????????
Ei tollaista passkaa voi edes leikilläänkään laukoa!!!!!!!!!!!!!!
Tollaset taivaanrannanmaalarit painukeet vittuun. - vaihdetaan aihetta
Ei tarvitse olla matemaatikko eikä raketti-insinööri, jota tajuaa yhtäläisyyden viimeaikoina otsikoiduista julkkiksista juorulehtien palstoilla. Täysin selvä provo ja tämänkin aloituksen on vetäissyt ilmeisesti joku aknenaamainen pizzansyöjä paksuine nakkisormineen paremman tekemisen puutteessa.
- !!!!!!!!!!!!!!!!
paskiainen
- 13+6
Minä laittautuisin nyt kuule oikein nätiksi, siis heti salkkareiden katsomisen jälkeen ja antaisin ukolle kunnon panot. Ja sama sitten joka ilta/yö. Sanot vaan olevasi niin himokkaalla päällä, joka tuntuu vaan jatkuvan ja jatkuvan....
- Tyhmä olit
Olitpas tyhmä.
- 17+2
Tyhmä olit kirjoitti:
Olitpas tyhmä.
Ei se ole tyhmä joka antaa vaan se joka ei ensi yönä saa :) :p
- siipiveikko80
Sitä saa mitä tilaa. Toivotaan että muksu näyttää edes etäisesti mieheltäsi, kun kerran et edes hänelle viitsi kertoa totuutta.
- Vitsi vitsi
Hyvin suurella todennäköisyydellä tämä on höpö höpöä ja pelkkä vitsi koko aloitus. Sekä ällöttävä.
- hyvästi yöunet
Minullakin meni ruokahalu... voiko tässä enää ensi yötä nukkuakaan rauhassa. Tiedä vaikka oma eukkoni olisi tämän ketjun aloittanut. Se kun on viimeaikoina ollut yllättävän kiinnostunut vauvan odotuksesta yms. vaikka erittäin suurella todennäköisyydellä en voi lasta alulle laittaa(aikoinaan lääkärin tutkimuksissa näin minulle sanottiin).
- Kova opetus
Anteeks nyt vaan mutta minä olen niin korkean moraalin vartija että en millään voi käsittää tuollaista huoraamista. Jotain tolkkua odottaisi. Oma on vikas, ja muista että ei ole sen lapsen vika, hän ansaitsee kaiken hyvän ja sen sinä ole pienelle olet koko elämän ajan velkaa. Äläkä unohda tätä!
- sattuuhan tällaista
Onko miehesi toivonut lasta? Minä kertoisin miehelleni ja antaisin hänen päättää, mitä teemme jatkossa. Asia voi paljastua myöhemminkin, vaikka et tunnustaisikaan. Kaikki miehet eivät ole sokeita. Teidän välinne olisivat joka tapauksessa etäisemmät, ellet kerro totuutta. Valheen kanssa on vaikea elää.
- virheitä sattuu
Hei siipirikko!
Itse olin 5vuotta sitten aivan samassa tilanteessa.
Pohdin asioita ja yöunet menivät ja elämä oli sekaisin.
Sitten päätin nostaa kissan pöydälle ajatuksella että tuli mitä tuli niin nyt asiasta kerron.
Olin pohtinut että pärjään lapsen kanssa myös yksin jos mies minut päättää heittää pellolle.
Virheitä sattuu ihan jokaisella,on nää ihmiset jotka ei voi ymmärtää pettämistä mutta elämä on ja jokainen ihminen on erilainen.
Noh siinä kävi sitten niin että asiasta puhuttiin silloisen mieheni kanssa lapsi syntyi hän tunnusti isyyden ja papereissa hän on lapsen isä.
Todellisuudessa emme tiedä vieläkään onko hän lapsen biologinen isä.
Hän kantaa lapsesta vastuun kuten kuka tahansa isä.
koskaan ei sen koomin olla asiasta puhuttu ja näin on hyvä.
Myöhemmin tosin erosimme mutta ihan eri syistä.
Mielestäni miehellä on kuitenkin oikeus tietää asiasta vaikka silläkin uhalla että ero tulee...
itse ajattelin asian niin että jos olisin jättänyt kertomatta niin olisin häikäilettömästi kusettanut miestä.
Hänellä on kuitenkin oikeus tietää ja toisekseen saa aikaa pohtia mitä hän aikoo tehdä ym.
Kovasti voimia sinulle
ja uskon että teetpä minkä tahansa päätöksen niin se on sinulle oikea- Äpärälapsi on sika
Olet lutka ja äijäsi on NÖSSÖ aisuri!
- Olet saasta!!
K Y R P Ä H U O R A
- 3 x äiti-68
Voi hiisi..paha paikka..mieti kumman haluat, miehesi vai lapsen. Useimmiten kaikkea ei voi saada ja en kyllä suosittele loppuelämän valhetaakkaakaan. Elämä ei ole reilua ja aina joku joutuu kärsimään. Sinä tietty olet vastuussa teoistasi, mut parisuhteessa myös toisesta. Miehesi anssaitsee rehellisyyttä. Lapsellekaan en soisi tota tilannetta. Kerro heti ja anna miehellesi oikeus päättää..ja tee sen jälkeen omat ratkaisusi.
- huhhups
Kerronpas vaan yhdestä vastaavasta tapauksesta, jonka todella hyvin tiedän, tapahtui suvussani.
Vuosikymmeniä sitten yksi sukulaismiehini (liikemies) sattui "hairahtumaan" käymään vieraissa ja tyttö ilmoitti, että hän on raskaana hänelle, eikä aijo tehdä aborttia. Tämä "hairahtuja" sanoi, että ok, maksan ja maksoi elatusmaksut kiltisti, mutta isyyttä ei koskaan vahavistettu, kertoi hairahduksestaan myös vaimolleen, joka antoi anteeksi ja hyväksyi (vapaaehtoiset) elatusmaksut, jotka olivat paljon suuremmat, kuin laki olisi edellyttänyt.. Nainen joka oli äiti meni myös naimisiin melko heti tämän raskaaksitulon jälkeen toisen miehen kanssa. Aikaa kului ja poika oli 14- vuotias (vai 15), niin tämän äidin sisko, joka oli joku sosiaaliviranomainen alkoi touhuta, että isyys pitää vahvistaa (ainakin senaikaisen lain mukaan) ennen 15- (vai 16) ikävuotta ja halusi vahvistuksen isyydelle (mahdollinen kohtuullisen suuri perintö varmaan mielessään).
Sukulaismies kutsuttiin verikokeisiin, johon hän ajatteli, että on aivan oikein. Meni jonkin aikaa ja kutsuttiin toisiin verikokeisiin, jota ihmetteli, koska silloin oli poliisikin paikalla, kun verikoe otettiin. Vastaus tuli, että ei mitään kliinisiä mahdollisuuksia olla lapsen isä. Myöhemmin selvisi, että oli ollut aviomiehensä kanssa jo silloin vakavassa suhteessa, kun tämä "hairahdus" tapahtui.
Tilannehan oli aika mielenkiintoinen, kun 14- (tai 15) vuoden elatusmaksuja alettiin periä takaisin (tarvetta ei olisi ollut, mutta tämän hairahtujan oman vaimon vaatimuksesta se oli tehtävä). Vieläkään ei ole selvää, että oliko tämä naisen ja hänen aviomiehensä kehittelemä juttu, että pannaan varakas liikemies maksamaan "meidän" lapsemme elämä, koulutus ja jopa perimään hänet yhtenä hänen perijöistään jne.
Että miseskö aina se sika tällaisissa jutuissa???? - Juristin neuvo
Kehotan KAIKKIA tekemään aina AVIOEHDON DNA selvityksen sukulaisuudesta lasten osalta ja AINA !!!!
- Tämä selkeää!
En tunne minkäänlaista sääliä yhtäkään sellaista henkilöä kohtaan jolta lähtee henki siitä syystä että oli uskoton tai että kajosi toisen omaan.
- Teppo ---
Täysin samalla linjalla. Ilmaisusi osui naulankantaan.
- lapsi on lahja
Eikös aloittaja ollut neuvoa pyytämässä tai jotain siihen suuntaan. Onko täällä annettu pahemmin neuvoja, syytelyä syytösten perään. Kuinka moni tähän juttuun on laittanut omat syrjähyppynsä ja niiden seuraukset.
Uskokaa jo meillä kenelläkään ei ole oikeutta tuomita onhan kysessä raskaana oleva nainen, joka on tehnyt virheen ja katuu sitä. Seurauksena lapsi pieni viaton ihminen, kunhan pikkuinen syntyy ja näkisitte pienen olisitteko valmiit vielä tuomitsemaan äidin ja pikkuisen avuttoman lapsen, ette varmaan yksikään.
Eikö kukaan voi uskoa ettei aloittaja ole ollut kuin yhden kerran uskoton, heti ollaan syyttelemässä vaikka miksi.
Helppo on hyökätä sanoilla kimppuun, jos joku laittaa tänne jotain ja haluaa neuvoja.
Kuinka moni ostaa rahalla, jos sattuu vahinko maksetaan abortti,
se on kaikkein pahinta mitä voi olla ja vielä aviossa olevat ovat täällä syyttelemässä.
Katsokoon jokainen omia tekojaan ja pysyköön hiljaa ei ole yhtäkään joka ei olisi syylistynyt johonkin jotkut vielä pahempaan.
Vaikka aloittaja onkin tehnyt väärin ei meillä yhdelläkään ole oikeutta syyttää taikka tuomita.
Olen aina sellaisen puolella jota syytetään tai hyljitään. Ei se tarkoita että hyväksyn teon. En myöskään syytä enkä tuomitse. Tehtyä ei saa tekemättömäksi eikö meidän kuuluisi auttaa eikä lyödä sanoilla.
Ihminen on kaikkein pahin toiselle ihmiselle, kyllä meidän jokaisen tulisi pyytää anteeksi jotka olemme loukanneet apua pyytävää.
Älä välitä mitä tänne on laitettu rukoilen puolestasi enkä syytä sua enkä tuomitse, ei meillä kenelläkään ole oikeutta siihen. Itkettää kun lukee noita syytöksiä. Toivotan sinulle kaikkea hyvää elämääsi.- Osmonderif
Toi vähän samakuin, että miksi me syytetään Breivikiä massamurhasta, eikö me tajuta, että se katuu ja sillä on paha olla vankilassa :(
- lapsi on lahja
Osmonderif kirjoitti:
Toi vähän samakuin, että miksi me syytetään Breivikiä massamurhasta, eikö me tajuta, että se katuu ja sillä on paha olla vankilassa :(
Ei läheskään sama juttu murha on murha. Etteko ymmärrä jokainen ihminen on eretyväinen jossain asioissa, jos aloittaja ei olisi raskaana yksikään ei syyttäisi. Varmaan olisi monenlaita kehujaa omista tekosistaan ja samoin olisi myöskin juttuja miten tuli raskaaksi eikä oma mies tiedä mitään.
Miten sitten suhtaudutte raiskattuun joka saa lapsen, syytättekö häntäkin ja puhuisitteko pahaa.
Laitan tähän vielä Jeesuksen sanat.
Nainen tavattiin aviorikoksesta, hänet vietiin Jeesuksen luokse ja kerrottiin Jeesukselle naisen rikos.
Jeesus sanoi syyttäjille joka teistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven, jokainen lähti pois.
Jeesus kysyi naiselta, missä syyttäjäsi ovat nainen katsoi ympärilleen eikä nähnyt ketään
Jeesus sanoi naiselle en minäkään sinua syytä, mene pois äläkä tästedes syntiä tee.
Eikö nämä Jeesuksen sanat sano teille mitään. - Joosua...
Ensinnäkin Jeesus on satuhahmo jos et ole vielä huomannut. Saduissa on kyllä hyviä opetuksia, mutta synnit on eri asteisia vakavuudeltaan. Itse en tiedä mitään pahempaa syntiä kuin pettäminen, moni varmaan tekeekin itsemurhan kun tulee petetyksi. Ei sen takia, että toinen on maannut vieraan kanssa vaan sen takia kun menetti elämänsåä rakkaan kun hän teki synnin jota on mahdoton paikata. Anteeksi voi antaa sanomalla, mutta luottamus, se ei koskaan enää palaa.
- Axem
Ainakin itse (45 v mies) ajattelen, ettei mies koskaan voi olla täysin varma isyydestään. Kun vauva kasvaa vaimon masussa meidän välissä, niin kyllä siitä tulee oma, meni geenit miten tahansa.
- Mitäs petit?
Oma vika. Naiset pitävät itseään aina muita parempina.
En oikeasti halua enää seurustella naisen kanssa, koska
he tuntuvat olevan vain HUORIA ja PETTUREITA.
Annoin nuorena KAIKEN eräälle naiselle, mutta ARVOSTIKO
hän sitä? Ei.
VITUN ITSERAKAS PASKA, TOIVON, ETTÄ SAAT KOHDATA EPÄONNEA
ELÄMÄSSÄNI SENKIN EMÄHUORA T.M.P.- VITUN HUORA...
SINÄ OLIT, SAATANAN ITSEKESKEINEN PASKA,
MUKA TÄYDELLINEN, HAISTA VITTU!!!
- ei tekohurskas
Parempi on kaikille, että ei kerro toiselle mitään. Asia on eri, jos hairahdus on aivan eri värinen, jolloin shokki väärän värisestä lapsesta on kohtuuton miehelle. Mitäs siitä, jos lapsi on suurinpiirtein samanoloinen kuin entisetkin.
Adoptoidaanhan lapsia perheisiin, joissa on lapsia, eikä sitä pidetä mitenkään erikoisena. - need a drink?
tilastollisesti mahdollisuus on n.30% että penska on exäsi polkema :P
ja jos näin sattuu olemaan, luuletko ettei sun miehesi tiedä millainen L utka olet?
erohan tuosta tulee! hauskoja elari riitoja sinulle, exällesi ja tulevalle exällesi!
Mu Ha Ha Haaa! - miehet tekopyhiä
Tämä on taas sellainen aihe että miesten on helppo esittää täydellistä :D
Auta ermias jos miehet olis niitä jotka tulisivat raskaaksi -sehän se vasta olisikin näytelmää!
Tässä kyseisessä tilanteessa pitäisi kuitenkin kysyä myös asianomaisten mielipiteitä ajoissa siitä onko lapsi kaikesta huolimatta toivottu... vaiko ei. Itse sitten kantaa seuraamukset mahdollisesta abortista.. seuraamuksia tulee ainakin loppuelämäksi pääkopan alueelle. Tämmöisiä tilanteita varten on keksitty jälkiehkäisypillerit ja abortti. Ja miten on mahdollista ettei aikuinen ihminen osaa käyttää ehkäisyä? Olisko PIENEN itsetutkiskelun paikka?
- abortti tai eroa
niin tee abortti tai eroa lutka.
- naisen isä
Taitaa ketjun aloittajan isäkin olla joku niistä karjamessuilla olleista ukkeleista,heh heh voi juman egga noitten akkojen kirjoituksia.
- smegma
kiva provo mutta totuus on tosiaan se että 20 % parisuhteessa saaduista lapsista on syrjähypyn tulos
- Kylmät kädet
Taas näitä ikuisesti kiertäviä huhuja, kuten aivokapasiteetin 10 prosentin myytti.
20% TUTKIMUKSIIN tulleista. Siis ihmiset, jotka ovat tosissaan epäilleet lapsen kuuluvan jollekin toiselle ja ovat tämän johdosta hakeutuneet kalliiseen tutkimukseen.
Se on aivan eri asia ja yllättävän alhainen prosentti-osuus.
- mävaa.
saatana ei voi muuta ku nauraa noille kovisteleville äijille jotka haukkuu lutkaks,huoraks jne. Ihan ku TE ette olis tehny ikin mitää. esim. ite erosin mun jätkästä ku se hakkas joka päivä. On miehiäkin väkivaltaisia ja pettäjistä puhumattakaan...
- juupzz
Joka tapauksessa sinun on kerrottava,ettei miehesi ole välttämättä lapsen isä.Älä kasvata lasta luulemaan jotain isäksi,kuka ei ole oikeesti isä,eniten sattuu lapsen totuuden paljastuttua.tee ne isyystestit. itse en tajunnut aikoinaan testata isyyttä,kuin vasta parin vuoden päästä lapsen syntymästä asia selvisi.nim.kokemusta asiasta,tapailin 2miestä joista toista luulin lapseni isäksi,tosin paljastui parin vuoden päästä että olikin tämä toinen..noh tälle "oikealle"isälle en asiasta ole kertonut,enkä ole ollut vuosiin tämän "väärän isän"kanssa tekemisissä.
- Kylmät kädet
Trolling.. trolling.. trolling.. trolling..
- Apapapapp
Tämä on ihan fidun hyvä aloitus. Ensin heitetään haaste kysymyksen muodossa ja sitten siirrytään erittäin henkilökohtaiselle alueelle näyttämällä lukijalle että kyseessä on asia johon halutaan vastaus. Samalla tämä on tiivistetty todella fiksusti ja lopussa sanotaan vielä että en ikinä enään petä. Loistava. Vaatisi vähän aikaa että pystyisin parempaan. Onnittelut.
- Kk
Oli sitten kirjoittaja provo tai ei, tarina voisi silti olla aivan hyvin totta. Eli oikeastaan turha miettiä, onko aloittaja trolli vai ei.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)
- Ovariot
Voikophan jo alkuraskauden aikana tehdä dna-testiä? Saisi mielenrauhan jos lapsi olisikin miehesi. Ottaisit salaa hiuksen mieheltäsi tai yöllä kiepauttaisit pumpulituppoa pienen viinisession jälkeen miehesi suussa niin ettei häräisi siihen:)
Jos lapsi olisi vieraan miehen niin sitten olisi helpompi päätää jos olisi kahden vaiheilla abortin kanssa.
Mutta ihmettelen että voiko nuori ihminen olla niin huonomuistinen ettei muista koska on rakastellut miehensä kanssa ja koska vieraan miehen kanssa ovulaatiota silmälläpitäen. Ovulaatiohan on viikko kuukautisten loppumisesta suunnilleen jos kuukautiset ovat kestäneet viikon. - sadfsadfasdfsadf
fifty-sixty.... et saa asiaa selville ennen syntymää.... siis ainakaan suomessa. Ite kokenut saman tilanteen vuonna 2003, kun exä tunnusti olleensa mun ja rakastajansa kanssa samana yönä.... ja oli tullut raskaaksi....
mun tapauksessa toinen mies oli tumma ulkomaalainen, joten ei tarvinnut mitään DNA-testejä tehdä.... lapsi kun sitten lopulta oli tumma, eikä mun. - perusjamppa69
-olen vaalea ja sinisilmäinen,mutta vaimollani ja mulla on yksi kolmesta
lapsestamme ruskeaihoinen,olen joskus miettinyt että mahtaako se
olla minun mutta en ole kehdannut kysyä ettei vaimo loukkaannu... - --
aivan hirveä teko... ja ei voi hyväksyä, mutta tuskin sinä tänne kirjoitit saadaksesi kuulla moraalisaarnoja. mutta , sinun pitää kertoa miehellesi et voi näin isossaa asiassa ajatella vain itseäsi.... :<
mutta jos haluat varmuutta siihen kumpi on isä... niin tod näk sinun miehesi jos se toinen ukko ei tosiaan tullut, mutta eihän sitä välttämättä kehtaa myöntää jos niin sattuikin tai vähän tuli, ja tietää sen itsekkin, kyllä sen aina tietää. eri asia on myöntääkö ja ottaako tarpeeksi ajoissa pois. ei tommoseen pukkinkaan ehkä oo luottamista
(netissä on tästä aiheesta myös artikkeli ja jtn tutkimuksia) No naisena on aika helppo olla kun nykyään voi aina sanoa et se oli raiskaus.
- vieras mies
Eihän tuo mikään raiskaus ole. Tuo rouva on halunnut saada vierasta kyrpää ja sitä saa mitä tilaa
- 17
Kannattaisi varmaan harkita ammattiavun hakemista (esimerkiksi psykiatri). Tuommoinen ei ole normaalin ihmisen käytöstä. Ja tuolla tavalla ne sukupuolitauditkin vain leviävät. Ihan sama mitä todennäköisyyslaskelmia rupeaa tekemään, ei pohdinnat tilannetta miksikään muuta.
- älä lyö
luulisin että todennäköisyys on pieni jos olet varma ettei hän lauennut sisääsi mutta laukesiko ulos heti aktin päättyessä ? silloin on pieni riski että siitenestettä on päässyt sisääsi.
- Avioliitossako?
Herää ylipäänsä ? Millainen omatunto monilla ihmisillä on nykyään?
Useemmalla kun yhdellä heistä jos pystyy kantamaan tuollaista
salaisuutta mukanaan?
Moraalista ei kannata edes keskustella..
Veikkaisin et enempi kun joka toka ois enempi tai vähempi vaikeuksissa
nykyään jos ois avoin ja rehellinen joka ei ois välttämättä paha asia?
Ihminen on niin vieraantunut luonnostakin ettei tajua jotta on geneettinen
ominaisuus selitellä pahatkin mokansa ittelleen paremmiksi vaikka
pahinta on se et ihmisen itsekeksimällä ei ole mitään rajoja myös
vahingonteoissa. - Entinen isä
Ei tullut sitte mieleen ajatella asiaa ennen sänkyyn menoa?
- Kylmät kädet
Misogynistinen aloitus ja ilmeisesti ainoastaan sen tukemiseksi ja levittämiseksi kirjoitettu tämä provo.
Islamille hyödylliset idiootit. - Lapsen.
Isän saat tietoosi dna-testillä,ei siis ole monimutkaista. Jos haluat pitää lapsen hyvä niin,tai jos haluat abortin,on sekin hyvä valinta. Oletko lukenut tai kuullut kondoomista? Se rullataan jäykistyneen siittimen päälle,jolloin et voi tulla raskaaksi tai saada sukupuolitauteja. Se on oivallinen ehkäisykeino. Pidä aina kondoomeja mukana,silloin voit nauttia seksistä myös vieraan kanssa.
- Keijo K
Voi älä tuu paholaisen luttka täältä kerjäämään sääliä. Jos ihminen ei voi elää ilman vierasta niin tappakoon itsensä.
- hjytjyt
Mitä opimme tästä. Miehet muistakaa aina tehdä dna testit vaikka olisitte kuinka kauan ollut naimisissaa
- fhfhsdfh
Pettäjä on tuskansa ansainnut.
Toivon sinulle hidasta ja kivuliasta loppua. - Kuilun pohjalta
Voimia ja jaksamista sinulle. Pidä asia omana tietonasi ja opettele elämään sen kanssa. Asian selvittyä sinulle kerrot sen jos kertomista on tai olet kertomatta. Jos kiinni jääminen on todennäköistä värin tai muun ominaisuuden vuoksi niin sitten ongelma on pahempi. Et varmaan halua asian selviävän miehellesi juuri kun olet ponnistanut lapsen ulos. Siis jos ei ongelmaa niin sinulla on salaisuus jonka ehkä joudut viemään hautaan. Et ole ainoa joka elää tällaisen tiedon kanssa. Ennen sen kanssa oltiin täysin yksin. Nyt voi puhua nimettömänä verkossa. Puoliselle pitää yleensä kertoa mutta joskus myös jättää kertomatta.
- Toivoa on
Kerro miehellesi totuus sen jälkeen näet miten hän suhtautuu asiaan. Missään piinapenkissä ei kannata olla siinä pää sekoaa. Jos ero tulee niin se sitten vain tulee, ehkä näin on parempi. Lausahduksen "Enkä ikinä enää petä" VOI UNOHTAA SE UUSI KERTA TULEE VARMASTI. Jotain on pielessä nykyisessäkin suhteessa koska piti lähteä vieraisiin.
- Gabriels night.
Totta, pettäjä pettää aina uudestan ellei ehdi kuolla sitä ennen. Sama asia kuin lyövä mies lyö uudestaan. On siihenkin lyömiseenkin terapioita, mutta surkeat on tulokset väkivallan loppumisen kannalta. Tällasille pettäjille ei liene edes omaa hoitolinjausta, lienee senkin takia, koska nämä ihmiset ovat niin alhaista sorttia, että eivät edes halua apua, eivät uskalla tunnustaa heikkouttaan ja moraalitoomuuttaan. Pettäjälle kuolemanrangaistus, ainoa asia missä yhden Islaminuskoisten kanssa.
- b rappuun..
Ihan ok homma. Ei sitä kukaan huomaa kenen lapsi se on.
Jatkossa kannattaa antaa vieraalle vain b-rappuun niin ei tuu vahinkoa. - suhanna
Sä olet niin kovilla nyt, omatuntosi, raskautesi, hormoniesi, tulevaisuutesi ja lapsen tulevaisuuden vuoksi että jätä nämä syyllistävät viestit täällä täysin omaan arvoonsa.Meistä jokainen tekee virheitä ja niiden kanssa ja niiden seurauksista on vaan jotenkin yritettävä selvitä "hengissä".Kukaan ei pysty sulle vastausta antamaan miten sun pitää toimia.Sä teet sen ratkaisun/ratkaisut lopulta täysin itse ja täysin yksin.Toivottavasti sulla kuitenkin on joku hyvä ystävä/ läheinen ihminen jolle voit tästä puhua!!Voimia sulle ja muista että olet ihminen siinä missä muutkin!!Ole itse itselles armollinen ja anna itselles anteeks!!Kenelläkään täällä ei ole mitään oikeutta jakaa tuomioita, turpaan sietäisit saada.Ihme ääliö kukkoilijoita .Tuomitseminen ja syyllistäminen ei auta ihmistä silloin kun se on "hädässä"!
- Vaimot ruotuun.
Isyylain uudistaminen.
Lun perheeseen on syntynyt lapsi on puoliso aina ollut lapsen isä, olipa lapsi talonmiehen-, tai naapurisedän näköinen.
Eräs isä epäili, että hän ei ole perheeseen syntyneen kiharapäisen tummatukkaisen, ruskeasilmäisen lapsen isä.
Gynekologi suoritti isän pyynnöstä tutkimuksen ja syynä lapsen ihonväriin gynen mielestäoli se, että äidin alapäässä oli niin suuri aukko, attä lapsi oli päässyt ylivaloittumaan.
Miehet ovat kyllästyneet ja alkaneet vaatimaan isyystutkimusta.
Helsingin Sanomat 2.8.2011.
Isyyslakiin on harkittava uudistuksia avoliittoinnon takia.
Isyyslain säätämisen aikaa avioliiton ulkopuoilelle syntyi vain noin 10 prosenttia lapsista, kun nykyään lapsista noin 40 prosenttia syntyy avioliiton ulkopuolella usein avoliittoon.
Lue uutinen ja 89 kommenttia.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Isyyslakiin on harkittava uudistuksia avoliittoinnon takia/1135268223038
---
- Ei hätää.
Yksi sana: Abortti
- Murhaajille.
Vastuutonta ajattelua, mietipä vähän! Abortoijat sietäisi tuupata vankilaan elinkautiseen murhasta.
- Saana 000
Olet säälittävä lutkahuora. Normaali prostituoitu on sinua paljon viisaampi kun ei petä ja huolehtii ehkäisystä. Toivottavasti kärsit mahdollisimman paljon tapauksen johdosta. Helpoin lienis jos kuolisit pois niin ei olis lapsenkaan elämä kärsimystä.
- totuus tekee vapaaks
Oli lapsen isä kuka tahansa, on lapsen edun mukaista kasvaa kodissa jossa vallitsee avoin ilmapiiri eikä asioita salailla. Se ei onnistu jos äiti ei kerro avoimesti tilanteesta miehelleen. On pöyristyttävää, miten monet täällä neuvovat salaamaan koko asian. Ei onnellista perhe-elämää voi rakentaa salailun ja valheellisuuden pohjalle.
- sininen kortsu?
Ei kannata hätäillä. Meille syntyi ihoväriltää tumma lapsi ja epäilin ensin, että
vaimo on käynty Afrikan matkalla vieraissa jonkun paikallisen tummaihoisen kanssa. Olemme vaimonkanssa molemmat blondeja ja täysin vaaleita.
Ymmärsin kyllä sitten mistä oli kysymys. Olin käyttänyt Black Jack kondomia ja se oli mennyt kesken yhdynnän rikki ja tietenkin lapsen musta väri johtui kondomin mustasta väristä. Onni onnettomuudessa oli, että en käyttänyt neonvihreää kondomia. Monet lääketieteelliset tutkimukset suosittelevat nykyään kondoomin käytöstä pidättäymymistä johtuen näistä ihoväriasoista.- kirkiisi...
mulle kävi niin että kortsu meni lastiloineen kohtuun asti, arvatkaa mikä tuli, täysin hampaaton ja kalju poika eikä sille ole kasvanu tukka eikä hampaat vielläkään ja aikaa siitä on jo 76 vuotta.Ootellan jos ne kasvais, no itellä kylläkin tippuuvatten jahka 102v ens kuussa..
- 3 Lapsen ISI
Hei. aika paha tilanne. Se on varmaan totta,että miehesi kiintyy ja pitää lasta omanaan ym jos et hänelle mitään kerro,mutta mieti asiaa niin,että hän saa joskus tietää!!! Siitä voi tulla kohtalokkaat seuraukset(riippuu tietenkin persoonasta) itse henk.koht. en osaa sanoa mitä vastaavassa tilanteessa toimisin jos saisin myöhemmin tietää,että en olekaan rakastamani,kasvattamani jne lapsen isi :/ koville se ainakin ottaisi!! on asioita missä sitä "valkoista valhetta" ei kannata käyttää! Oma valintasi mitä asialle teet,mutta itse miehenä haluaisin ainakin tietää,että lapsi ei ole Biologisesti oma. Se kannattaa muistaa,että anna miehellesi omaa aikaa mikäli kerrot älä patista päättämään mitä hän jatkossa haluaa! Voimia sinne.
- Aborttia parempi
Voit antaa pirpanan kehittyä sisälläsi, ja synnyttyään antaa sen adoptioon!
- VIISAITA SANOJA.
Murhaaja kommunisti!
- Mitäs läksit niin?
Mulle kävi aikoinaan noin että ex petti ja paukahti paksuksi. Jätin heti naisen 4v suhteen päälle saatuani tietää. Ei auttanut itkut eikä hammastenkiristykset, aloin inhota exääni samantien.
Parempi olla uskollinen kuin kusta omiin muroihinsa, noi jutut saattaa tulla ilmi missä tilanteessa vain. ja nykyisin kyllä haluan isyystestin kun nykyisen kanssa hankimme lasta ja hän sen hyväksyy. MIEHET; VAATIKAA AINA ISYYSTESTIÄ. Aloittajalle, sen saa mitä kylvää, nauti siitä. - ai aikuisia.. ?
Minlälaisia ihmisiä sitä onkaan nykyään perheitä tekemässä.. Voi hyvän tähden. Jos exäsi on rikollinen ja huumeiden käyttäjä, ei lasta hänelle! Mieti! Jos miehesi ei hyväksy lasta, voi olla edessä yksinhuoltajuus. Toivottavasti joku muu miettii hiukan enemmän, ennekuin alkaa hyppimään vieraiden kanssa.
- ia
Hei Siipirikko,
kysyt todennäköisyyttä, millä hairahdus on lapsen isä.
Kun munasolu irtoaa, on se hedelmöittymiskykyinen vain n. 12-24 tuntia. On siis todennäköisempää että raskaaksi tullaan ennen munasolun irtoamista (ovulaatiota) tapahtuneesta seksistä (jopa 4-5 päivää ennen) kuin tämän jälkeen tapahtuneesta (n. max päivä jälkeen). Kolme päivää hedelmöittymisen jälkeen tapahtunut hairahdus on siis hyvin epätodennäköisesti raskauden takana, varsinkin jos oman miehesi siittiöt ovat olleet "valmiina" odottelemassa munasolun hedelmöittämistä. Ja jos hairahduksessa oli kyse keskeytetystä yhdynnästä, on raskauden mahdollisuus vieläkin pienempi.
Mielestäni voit olla siis turvallisin mielin, että lapsi on sinun ja miehesi.
Eri asia on sitten:
1) kerrotko miehellesi että olet pettänyt häntä, ja pettämiseen johtaneista syistä
2) kerrotko miehellesi että hairahdus tapahtui ajankohtana, jolloin olemassa hyvin pieni mahdollisuus raskauteen
Ainakin pettämiseen johtaneista syistä olisi tärkeää keskustella, jotta ne saadaan käsiteltyä ja suhteessa eteenpäin.
Mieti myös sitä, miten oma mielesi myrkyttyy kun haudot sisälläsi näitä salaisuuksia.- 18+3
Keskeytetty yhdyntä on täysin pelletouhua...
- hello234
Hieno ihminen olet, toivottavasti saat syövän tai jonkun muun ikävän taudin ja koet hitaan ja tuskallisen kuoleman.
- messor
Luultavasti lapsi on vakituisen miehesi, paatellen kertomistasi sisalle laukeamisista. Jos et ole enaa tekemisissa sen toisen miehen kanssa ei kukaan saa koskaan tietaa mitaan. Ellei sitten kay niin huono tuuri etta se oliskin sen toisen miehen. Luultavasti ei kay koska kukaan ei sita epaile, ja jos epailee, voit suurella itsevarmuudella kayda teettamassa dna-testin ja luultavasti se osoittaa etta mies on vakituisen, ja sitten voit vain sanoa etta mita ihmetta sina tuollaisia epailet.
Onhan siina pieni riski, kuten elamassa aina. Tassa tapauksessa ylenpalttinen rehellisyys satuttaa. - No niin no...
Ei tähän kyllä oikein muuta osaa sanoa kuin että sitä saa mitä tilaa.
Miksi ihmiset pettävät? En ole onnistunut koskaan ymmärtämään tätä. - ja lycka till
kaikille vauvoille pitäis tehdä DNA-testi automaattisesti, kaikkien kannalta paras.
- älä missään
nimessä kerro miehelle. Salaa kaikki asiat mieheltäsi ja elä
onnellisesti elämäsi loppuun asti.
Moraali kunniaan ;-)- 13+1
Vois muuten vielä lisätä yhden käskyn siihen kymmenennen perään: RAHASTA LÄHIMMÄISTÄSI
- Miehinen näkökulma
Vaikeaa varmasti sinun kannaltasi miettiessä näitä...
Annan näin miehenä sinulle oman, nimenomaan oman kantani, mielipiteeni mitä se sitten onkaan...
Ole iloinen siitä ihmeestä joka on sisälläsi, se on elämää joka saa alkunsa Sinusta.
Luonto on tarkoittanut elämän jatkuvan sinun kauttasi.
Jos minulle miehenä ja kahden lapsen isänä heidän äitinsä sanoisi että lapset eivät ole minun voisi olla että maailmani olisi sekaisin....mutta ne OLISIVAT kuitenkin MINUN lapsiani jollain muotoa.
Maailmassa on kuitenkin paljon pahoja asioita, lapset ovat hyviä asioita.
Onnea Sinulle kaikessa, elämä jatkuu - http://adf.ly/3T9gj
lue täältä apua vinkkejä muuta: http://adf.ly/3T9gj
- -.-
zen cafe: kannattaako tunnustaa jos pettää... Jos tämä nainen on pystynyt tekemään noin julman teon miehensä selän takana niin kyllä pitäis olla pokkaa kertoa totuus. Jos omalle kohdalle noin kävisi niin kyllä rouva sais lähtee aika vikkelästi ovesta pihalle,oli sitten raskaana vieraalle tai vaan vähä pettäny,reppu selkään ja sen rakastajan luo vaan mars.
- -......-
Tässä tarinassa on nyt ainakin kaksi henkilöä jotka tietää että lapsi ei välttämättä ole miehesi...kun "rakastaja" huomaa että olet raskaana voi hänkin tuoda asian tavalla tai toisella miehesi tietoon...
Mutta tähän ei voi muuta sanoa kun että järjen käyttö on sallittua...jos tykkää hässiä ympäriinsä niin kannattaiskohan siinä tapauksessa pysytellä sinkkuna... - Jeremias.....
Hei unohda toi ettet petä enää ikinä. Eka kerta on vaikein kerta,seuraava on jo helpompi. Vaikka susta nyt tuntuis, ettet enää ikinä petä niin tollasen ihmisen mieli muuttuu ja pettää uudelleen, se on 100%. Sääliksi käy niitä jotka sinun kanssa seurusteleen joutuu. TOivottavasti miehesi eroaa ja sinusta tulee jakava yh, ehkäpä minäkin pääsen sitten painamaan sinua, kumilla toki, painamista varten tollaset hutsut on just omiaan, siinä on sinun paikka maailmassa.
- Mieti myös lapsen ka
No ainakin lapsella on oikeus tietää biologinen vanhempansa ja samoin isällä lapsensa.
- Jtn..
No, minä en onnistunut tulemaan raskaaksi viiden vuoden aikana seurustellessa, vaikka ehkäisyä ei ollut. Sitten ero ja puolen vuoden selibaatti, yksi yhdenillan juttu ja poks! Olin raskaana. Enpä tosiaan ois uskonut, että on mahdollista, mutta niin siinä kävi.
Jopa todennäköisemmin yhdenillan juttusi on lapsen isä, jos olet ollut miehesi kanssa ilman ehkäisyä, etkä ole aikaisemmin tullut raskaaksi. Nyt olet raskaana, joten ehkä hairahduksesi on hedelmöittämiskykyisempi kuin miehesi.
Puolet perimästä tulee sinulta, puolet isältä. Kuinka eri näköisiä miehet ovat? On muutamia vallitsevia geenejä, joiden kanssa saattaa herätä kysymyksiä, jos miehesi tajuaa jotain perinnöllisyydestä, mutta muuten ei ongelmaa. Lapsi nimittäin oppii myös jäljittelemällä tapoja ja piirteitä, joten saattaa hyvinkin alkaa vaikuttamaan samankaltaiselta kuin miehesi, varsinkin jos he viettävät paljon aikaa yhdessä.
Ei sinun tarvitse kertoa miehellesi tuosta. Jos matemaattisesti lasketaan, niin on kuitenkin 50% todennäköisyys, että miehesi on lapsen isä. (Niin ja siittiöt optimaalisissa oloissa saattavat säilyä viisikin päivää hedelmöittämiskykyisinä sisälläsi, joten tarkkaa hedelmöitymispäivää on mahdoton tietää, vaikka yhdyntä olisikin tapahtunut tiettynä päivänä. Harvoin hedelmöitys saman tien tapahtuu.)
Todennäköisesti sua kuitenkin vaivaa tuo asia loppuelämäsi, joten mieti tilannetta kaikelta kannalta. Itse tunnet läheisesi parhaiten, joten sen mukaan tiedät mitä tehdä. Luultavasti miehesi jättäisi sinut, jos kertoisit. Lapsellesi et voi enää vuosien päästä paljastaa oikeaa isää, vaikka mieli tekisi, koska se olisi lapselle liian tuhoisaa. Onneksi sulla on aikaa miettiä. Parhaassa tapauksessa asiasta kärsit vain sinä yksin omatuntosi kanssa, jos maltat pitää suusi kiinni. Jos kerrot.. kärsijöitä on enemmän.- Rosvoroppppe
Mikä teitä naisia vaivaa kun ette osaa korstua käyttää. Tehdään sit ilosia yh-perheitä =)
- Kiifa
Sen lisäksi, että petit miestäsi altistat hänet taudeille. Eikö ole naisella mitään järkeä päässä? Yhden illan jutuista on suuri mahdollisuus saada vaikka HIV.
- N28-
Ilmeisesti 90 nimimerkissäsi on syntymävuotesi? Olet vielä nuori ja nyt on hyvä aika opetella kantamaan vastuusi. Kerro miehelle rehellisesti tilanne, koska hänellä on oikeus tietää se. Tämän jälkeen päätätte joko yhdessä tai sitten päätät yksin että pidätkö lapsen vai teetkö abortin. Todennäköisesti lapsi ei ole yhdenillanjutusta, jos hän ei lauennut sisääsi. Mahdollisuus tähän on kuitenkin olemassa. Toimi suoraselkäisesti ja tee niinkuin pitääkin eli kerro totuus!
- voe elämä
hitto.. tosi hienoa lukea vastauksia ja seurata keskustelua kun suurin osa on pelkkää haukkumista ja paskan jauhantaa! eikö AP kirjottanut että ei mitään saarnauksia... kyllä hän varmasti tietää tehneensä väärin! ja joka ikisellä on oikeus hakea tukea ja neuvoja toisilta tällä palstalla oli asia mikä hyvänsä! tuskin kukaan meistä on mikään pyhimys! kaikki tekee virheitä! laittakaa erikseen tonne oma paikka mihin voi mennä valittamaan ihmisten tyhmyydestä ja tekojen hirveydestä ja keskustelkaa siellä keskenänne! ei meitä muita kiinnosta kuinka monta nimitystä keksitte kenellekki tekojen takia, monta kirosanaa osaatte tai lukea tollasta turhaa sontaa!
hauskaa talven alkua kaikille :) ja voimia AP:lle oli päätöksesi mikä tahansa on se oma eikä kuulu ulkopuolisille! ja jos olet siitä jo kirjottanut niin en lukenut koska en jaksa lukea tota paskan jauhantaa niin paljon! - 890
Teimpä virheen ja vastuuni kannan,eipä tarvitse lapsen väärän isän maksettavaksi päätyä,mutta eipä siinä vaiheessa jos on tämän toisen nii lapsi kasvaa ilman isää.. moraalitonta tai ei,mutta joskus elämä vaan johdattelee siihen suuntaan.
Ehkä meillä ei ole kaikki ollut hyvin parisuhteessa,mutta liekö asialla mitään merkitystä. Kattoa vierestä ku hänen työkaverinsa ehdottelee mitä vittua tahansa ja ovat nii läheisiä toisilleen.. Jos puoli vuotta saan kattoa sitä ainaista pettämistä toiselta osapuolelta.
Pettämistä kadun ja syvästi,mutta enpä ole itselleni anteeksi antanut tapahtunutta vieläkään,mutta lapsi on todennäköisimmin oman mieheni. Kyllähän se nii on että ku mies pettää nii sitä ei syyllistetä,mutta auta armias ku nainen menee ja tekee saman. Heti on lumppua ja muita alentavia nimityksiä. Ihan sama.. Ehkä pitäisi kertoa,mut miksi pilata lapselta sitten elämä siinä ettei oma isänsä halua olla tekemisissä vaikka dna tulokset todistaisi hänen olevan isä?
Enpä ole hyppinyt joka sängyssä tai lähtenyt kenen tahansa matkaan puhumattakaan rahasta. Näköjään pienestä virheestä saa maksaa kovan hinnan.. Kuinkahan monella riittäisi pokkaa edes kertomaan että on pettänyt edes kerran? Ei varmaan monella ku kuvitellaan olevansa nii pyhimyksiä ite.- .......
Kylläpä itse uskaltaisin kertoa.. Ei se pyhimystä minusta tee, että kertoisin pettäneeni.. Se olisi vähintä mitä voisin tehdä..
Ainiin eihän mun tarttee ees pettää ja olla tollanen huora :) Ja ei, en hyväksy pettämistä mieheltäkään.. En keneltäkään.
- jotain rajaa
Yhtä todennäköistä saada tuolta yhen illan hairahdukselta hiv on kuin luottaa sinisilmäisesti omaan mieheen,jolta sain hänen ekan pettämisreissun tuloksena sukupuoli taudin, jota ei mulla ollut aikaisemmin. ja säännöllisesti käyny aina testeissä tietyn aika välein,koska en luota mieheeni!
Että kannattais miettiä ennen ku menee tuosta hiv:stä huutelemaan,eikä c-hepatiitti millä helpolla tartu minkä sukupuoli yhteyden kautta. Kyl siihen tarvitaan verikontaktia enemmän.
Eikö se näin mene että jokainen taflaa tavallaan ja miettii jälkeen käsin mitä tuli tehtyä ja mitä ei. - samojakokemuksia
Juttusihan kuulostaa ihan siltä, että sen pitää ehdottomasti olla shittielämä sivustolla! Käy ihmeessä kertomassa tarinasi siellä! http://www.shittielama.fi
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067