Koitin etsiä tämänhetkisiä palkkoja rakennusapumiehille. Kaikki keskustelut aiheesta jotka löysin olivat tuollaisia 2005-2008 kirjoitettuja. Mikä on tällä hetkellä rakennusapumiehen tai siivoojan keskimääräinen tuntipalkka? Mitä teille maksetaan ja kuinka pitkällä kokemuksella?
Rakennussiivous ja rakennusaputyöt
mmallikas
5
827
Vastaukset
- asfasfasfsgqw
Mulle luvattiin vuokrafirman kautta Tampereella apumiehen hommia 10€/h. kokemusta noin 1v.
- Mies Vastaa
Teen rakennusapumiehen töitä Lahdessa ja kokemusta 2 kk:tta palkkaa saan 11 e/tunti
Työt piikkausta, raivausta, purkua, kantoa, siivousta. - dunrbvtvbynm
9.30e rakennusalan minimi, vuoden työkokemuksen jälkeen kai nousee siitä.
- Anonyymi
10,95
- Anonyymi
Ilman kokemusta, vuokra firma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741