sopiva joululahja!
http://www.findance.com/uutiset/16770/tassapa-harskit-alushousut-oma-pai
Hyvät kutojat, tässä tulevan talven kylmyydessä värjöttäjille
8
72
Vastaukset
- söpöt olis
Onpas mageet!! Taitaa mummot vaan paheksua niitä...heh hee
- mummo*
Milläs ne ukot sen letrun rusinansa tuonne saa tungettua. Tyhjää tilaa jää varalle.
- ikäsexi
Kaksinkerroin parempaa
vitsi,vitsi,vanha pariskunta halusi jonain hääpäivänään olisiko olleet kultahäät muistella menneitä ja samaan hotelliin,kuin silloin nuorenaparina hääyönään majoittuivat.
Vaimo oli ihmeissään,kun rakastelu tuntuikin hääyötä paremmalta.Mies totesi ei se kaksinkerroin ole aiemmin ollutkaan
- *Kukkahame*
Minä haluan naismallinkin, aina vain miehille nyyh!
Vaaleanpunaiset ja pitseillä koristellut - susm.
Hopsista, siinäpä oiva lahja pilkkijälle. Ostinhan kerran sexikaupasta sellasen tupin, mutta pahus...pieni oli se. Sittenpä virkkasin itte "mittojen mukkaan", saihan sitä sovittaakki välillä...hauska homma! !!!
Mutta, mutta, eikös se tämän lämmittimen sisällä pidettävä vempain kylmässä vähän kutistele, onko kellä asiantuntemusta. - tässä hammeen alle
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/6180033.jpg
Kudon itselleni täyspitkiä villahousuja joten lahkeen kautta ei onnistu,mutta pilkillä mukavasti pitää isonkainalon lämpimänä
- 550/'
Hyvä joululahjaidea ystävälle uskoisin että ainakin hymy irtoaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340