Pääskyvuori

Teefani

Millainen alue on uusi Pääskyvuori?
Miten pitkä matka on ydinkeskustaan?
Asukasrakenne: esim. onko yhtä paljon maahanmuuttajia kuin muualla Itä-Turussa (kuulemma 10% asukkaista)?

8

4667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taotao

Asun itse pääskyvuorella ja ei mikään hullumpi paikka.Vaikka luulisi että koska varissuo ja lauste on vieressä niin olisi pakolaisia paljon mutta näin ei ole!Tässä missä asun on yksi pakolaisperhe ja kerrostalojakin on kuusi eli vähän on ulkkikisa!!Keskustaan on n.2,5km!!
      Palvelut lähellä!!Ihan turvallinen paikka!!

• Jore

Kyllä Pääskyvuori on ihan hyvässä maineessa. Itse pyöräilen päivittäin alueen halki ja vaikuttaa ihan kelvolliselta. Hieman tietysti voi olla eroa, että asuuko kerrostalossa vai omakotitalossa.
        Bussit kulkevat hyvin keskustaan, myös pyörällä pääsee. Prisma on naapurissa.

• Varissuolainen
        Jore kirjoitti:

Kyllä Pääskyvuori on ihan hyvässä maineessa. Itse pyöräilen päivittäin alueen halki ja vaikuttaa ihan kelvolliselta. Hieman tietysti voi olla eroa, että asuuko kerrostalossa vai omakotitalossa.
        Bussit kulkevat hyvin keskustaan, myös pyörällä pääsee. Prisma on naapurissa.

prisma ja tietysti ALKO.Me varissuolla ollaan kovia ryyppäämään.

• tyttö82
        Varissuolainen kirjoitti:

prisma ja tietysti ALKO.Me varissuolla ollaan kovia ryyppäämään.

Mäkin olen varissuolta, mikäs sen ihanampi paikka asua=)jee jee. kaikki palvelut löytyy, paitsi uimahalli ja alkokin ihan lähellä(itäharjulla siis).

• asukas
        tyttö82 kirjoitti:

Mäkin olen varissuolta, mikäs sen ihanampi paikka asua=)jee jee. kaikki palvelut löytyy, paitsi uimahalli ja alkokin ihan lähellä(itäharjulla siis).

Ja miellä Lausteella on se uimahallikin =) Sekä Varissuo ihan vieressä eikä sinne Prismaan ja alkoon kauhian pitkä matka ole...

• tyttö82
        asukas kirjoitti:

Ja miellä Lausteella on se uimahallikin =) Sekä Varissuo ihan vieressä eikä sinne Prismaan ja alkoon kauhian pitkä matka ole...

Teiltä löytyy Lausteelta myös uima-Halli, jota minäkin olen "lainannut" =) Varissuo ja Lauste ovat nykyisin ihan hyviä ja rauhallisia paikkoja asua..toista oli n.10v sitten..Onneksi on rauhoittunut paljon! Terveisiä Lausteelle=)

• Masa
        tyttö82 kirjoitti:

Teiltä löytyy Lausteelta myös uima-Halli, jota minäkin olen "lainannut" =) Varissuo ja Lauste ovat nykyisin ihan hyviä ja rauhallisia paikkoja asua..toista oli n.10v sitten..Onneksi on rauhoittunut paljon! Terveisiä Lausteelle=)

Irtooko piparia??
        T:Boy83

• Pääskynen

MUKAVA!Suosittelen lämpimästi:)
      Itse olen asunut pääskyvuorella uudella alueella ja rauhallista oli.Ei ns.häirikkö maahanmuuttajia.
      Asun edelleen ihan nurkilla.Pääskyvuoren alueeseen luokitellaan myös Hurtti-ja Laukkavuori. Alueena arvostettu, mikä ilmenee jo asuntojen myyntihinnastakin. Ydinkeskustaan eli torille n.5-6km matkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe