Millainen alue on uusi Pääskyvuori?
Miten pitkä matka on ydinkeskustaan?
Asukasrakenne: esim. onko yhtä paljon maahanmuuttajia kuin muualla Itä-Turussa (kuulemma 10% asukkaista)?
Pääskyvuori
8
4667
Vastaukset
- Taotao
Asun itse pääskyvuorella ja ei mikään hullumpi paikka.Vaikka luulisi että koska varissuo ja lauste on vieressä niin olisi pakolaisia paljon mutta näin ei ole!Tässä missä asun on yksi pakolaisperhe ja kerrostalojakin on kuusi eli vähän on ulkkikisa!!Keskustaan on n.2,5km!!
Palvelut lähellä!!Ihan turvallinen paikka!!- Jore
Kyllä Pääskyvuori on ihan hyvässä maineessa. Itse pyöräilen päivittäin alueen halki ja vaikuttaa ihan kelvolliselta. Hieman tietysti voi olla eroa, että asuuko kerrostalossa vai omakotitalossa.
Bussit kulkevat hyvin keskustaan, myös pyörällä pääsee. Prisma on naapurissa. - Varissuolainen
Jore kirjoitti:
Kyllä Pääskyvuori on ihan hyvässä maineessa. Itse pyöräilen päivittäin alueen halki ja vaikuttaa ihan kelvolliselta. Hieman tietysti voi olla eroa, että asuuko kerrostalossa vai omakotitalossa.
Bussit kulkevat hyvin keskustaan, myös pyörällä pääsee. Prisma on naapurissa.prisma ja tietysti ALKO.Me varissuolla ollaan kovia ryyppäämään.
- tyttö82
Varissuolainen kirjoitti:
prisma ja tietysti ALKO.Me varissuolla ollaan kovia ryyppäämään.
Mäkin olen varissuolta, mikäs sen ihanampi paikka asua=)jee jee. kaikki palvelut löytyy, paitsi uimahalli ja alkokin ihan lähellä(itäharjulla siis).
- asukas
tyttö82 kirjoitti:
Mäkin olen varissuolta, mikäs sen ihanampi paikka asua=)jee jee. kaikki palvelut löytyy, paitsi uimahalli ja alkokin ihan lähellä(itäharjulla siis).
Ja miellä Lausteella on se uimahallikin =) Sekä Varissuo ihan vieressä eikä sinne Prismaan ja alkoon kauhian pitkä matka ole...
- tyttö82
asukas kirjoitti:
Ja miellä Lausteella on se uimahallikin =) Sekä Varissuo ihan vieressä eikä sinne Prismaan ja alkoon kauhian pitkä matka ole...
Teiltä löytyy Lausteelta myös uima-Halli, jota minäkin olen "lainannut" =) Varissuo ja Lauste ovat nykyisin ihan hyviä ja rauhallisia paikkoja asua..toista oli n.10v sitten..Onneksi on rauhoittunut paljon! Terveisiä Lausteelle=)
- Masa
tyttö82 kirjoitti:
Teiltä löytyy Lausteelta myös uima-Halli, jota minäkin olen "lainannut" =) Varissuo ja Lauste ovat nykyisin ihan hyviä ja rauhallisia paikkoja asua..toista oli n.10v sitten..Onneksi on rauhoittunut paljon! Terveisiä Lausteelle=)
Irtooko piparia??
T:Boy83
- Pääskynen
MUKAVA!Suosittelen lämpimästi:)
Itse olen asunut pääskyvuorella uudella alueella ja rauhallista oli.Ei ns.häirikkö maahanmuuttajia.
Asun edelleen ihan nurkilla.Pääskyvuoren alueeseen luokitellaan myös Hurtti-ja Laukkavuori. Alueena arvostettu, mikä ilmenee jo asuntojen myyntihinnastakin. Ydinkeskustaan eli torille n.5-6km matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809