Mitä luulette, onko syytä huolestua siitä ettei Rukalla hypättäisi jaa hiihdettäisi marraskuun viimeisenä viikonloppuna maailmancupia? Paikalle ollaan tulossa eikä ole mitään tietoa onko lumet jo Rukalla. Jostain luin että Levin alppihiihdon maailmancupin perumisen myötä myös Rukan kisat olisivat jäämässä pois lumen vähäisyyden vuoksi. Onko teillä mitään tietoa lumi tilanteesta?
Vastaukset 5
- niiloiisakinpoika ju
on tietova ettei sitä ole, mutta kerkee tulee hyvinnii
- tugydukidwhdio
taitaa tulla kiire,jos ei tule lunta,arvaus on kisoja ei voida järjestää.
- -
Penkkiurheilijat pettyvät jos kisoja ei järjestetä, mutta moni kilpahiihtäjä varmaan huokaisee helpotuksesta, koska heiltä säästyy voimia kauden tärkeämpiä koitoksia varten. Moni on vielä keskenkuntoinen marraskuussa, ja kyseinen viikonloppu on kova rääkki.
- solo.
No ei siellä luonnonlumella hiihdetä kuitenkaan vaan kyse on siitä onko pakkasia jotta voitas tykittää.
- Pelti-järvinen tec
Oon kuullut huhua että hiihettäis järjestäjän toimittamilla peltipohja järvisillä kuulemma kehitetty epävarmoihin lumioloihin ja tuohan ne valoa kaamokseen kun pohjat kipinöi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483