tilasin 2 1/2 kk sitten pojalleni ylioppilaslahjaksi (mukamas ajoissa)
kameran(sony dsc -p100) saksasta TECHNIKdirekt.de
tilausta on odoteltu ja odotettu ja lähettää on luvattu
useaan kertaan....
nyt tuli ilmoitus että he peruivat tilauksen koska heidän kysymykseensä
ei vastattu RIITTÄVÄN NOPEASTI
...niin vastaukseni kesti kokonaisen viikon
niinpä tein tilauksen LUOTETTAVASTA SUOMALAISESTA
verkkokaupasta
toimitusaika 6-8 vrk (hinta tosin 30 e kalliimpi)
varokaa tätä firmaa
6
4028
Vastaukset
- Sic
Ostaminen on taitolaji – kaikista ei siihen ole.
- repesorsa
tuo mahtoi tarkoittaa??
tässä oli lähinnä kyse myyjän käyttäytymisestä...
mutta kaikillahan ei ole ymmärrystä sitä käsittää - ricce
repesorsa kirjoitti:
tuo mahtoi tarkoittaa??
tässä oli lähinnä kyse myyjän käyttäytymisestä...
mutta kaikillahan ei ole ymmärrystä sitä käsittääMoi,
Olen kuullut muiltakin vastaavaa samasta firmasta, tosin mulla itsellä toimitus oli nopeaa. -tosin olen ostanut sieltä vain yhden kerran jaolin ensin email vaihdossa ja kuulin että sitä on varastossa. Jos sitä on varastossa niin kaikki toimii ok ja nopeastikkin, mulla oli toimitusaika alle 2vk.
Uskoakseni ko firman ongelma on se että he myyvät myös tavaraa, jota ei ole sillä hetkellä varastossa, (tai sen saatavuudesta ei ole varmaa tietoa).
Vähän turhaan Technikdirect huonontaa mainettaan tuolla toiminnalla, muuten olisi hyvä liike.
Ricce - repesorsa
ricce kirjoitti:
Moi,
Olen kuullut muiltakin vastaavaa samasta firmasta, tosin mulla itsellä toimitus oli nopeaa. -tosin olen ostanut sieltä vain yhden kerran jaolin ensin email vaihdossa ja kuulin että sitä on varastossa. Jos sitä on varastossa niin kaikki toimii ok ja nopeastikkin, mulla oli toimitusaika alle 2vk.
Uskoakseni ko firman ongelma on se että he myyvät myös tavaraa, jota ei ole sillä hetkellä varastossa, (tai sen saatavuudesta ei ole varmaa tietoa).
Vähän turhaan Technikdirect huonontaa mainettaan tuolla toiminnalla, muuten olisi hyvä liike.
Riccemieltä
kun tilasimme verkkokaupasat kyseisen suomesta
sieltä tuli koko ajan tiedotetta
1 ei o tavaraa kestää 6-8 vrk
2 sitten meni viikko ,tuli sekä kä että
sähköpostiin viestit tavara lähtenyt
ja seurantakoodi postin seurantaa varten
sillä saatiin tavara kahta päivää ennen postistakin
3 palvelu oli viimeisen päälle - kauhiasti hämmästynyt
repesorsa kirjoitti:
mieltä
kun tilasimme verkkokaupasat kyseisen suomesta
sieltä tuli koko ajan tiedotetta
1 ei o tavaraa kestää 6-8 vrk
2 sitten meni viikko ,tuli sekä kä että
sähköpostiin viestit tavara lähtenyt
ja seurantakoodi postin seurantaa varten
sillä saatiin tavara kahta päivää ennen postistakin
3 palvelu oli viimeisen päälleTilasin Verkkokaupasta kameran 15.7 ja toimitusajaksi luvattiin n. 19 päivää.
16.7. kännykkääni tuli ilmoitus, että saimme juuri yhden saksasta tänään tunti sitten ja on noudettavissa liikkestämme. Ei siinä muuta kuin oloasun muuttaminen ja bussimatkan päähän hakemaan tuota ihmevekotinta.
Joskus näinkinpäin jos Onni potkaisee kyllin lujaa persauksille. - toimitus
kauhiasti hämmästynyt kirjoitti:
Tilasin Verkkokaupasta kameran 15.7 ja toimitusajaksi luvattiin n. 19 päivää.
16.7. kännykkääni tuli ilmoitus, että saimme juuri yhden saksasta tänään tunti sitten ja on noudettavissa liikkestämme. Ei siinä muuta kuin oloasun muuttaminen ja bussimatkan päähän hakemaan tuota ihmevekotinta.
Joskus näinkinpäin jos Onni potkaisee kyllin lujaa persauksille.Hommasin kuun alussa digikameran joka oli liikkeessä halvempi kun Verkkokaupassa ja toimitusaika 10 sek. kun nörtin näköinen myyjä ojensi kameran hyllystä jossa sattu olemaan viimeinen kappale orpona. Välillä säkä käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112