Romanttinen Barcelona?

NELL!

Matkustan marraskuun lopulla Barcelonaan avopuolisoni kanssa ja reissussa ollaan 5 päivää torstaista maanantaihin. FC Barcelonan peliin on jo liput varattu, kummatkin hulluina jalkapalloon! Mutta mitäs muuta? Tarkoitus olisi siis viettää pieni romanttinen loma, joten olisikos kellään vinkkejä missä kannattaisi käydä ja mitä tehdä? =) Kerran olen aikaisemmin käynyt, mutta silloin olin pieni, joten ei paljoakaan muistikuvia reissusta. Olen 25-vuotias, mutta kiinnostusta on kyllä kaiken suhteen ja olisi kiva saada paljon irti lyhyestäkin reissusta, eikä tarkoitus ole todellakaan viettää lomaa pelkästään neljän seinän sisällä, joten vinkkijä vaan tulemaan! =)

5

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El culé

      Entäs jos ostaisit vaikka Näe ja koe -kirjasarjan Barcelona oppaan ja tutustuisit siihen etukäteen? Osaisit varmaan itse bongata sieltä teitä molempia kiinnostavat vaihtoehdot, nääs. Kymmenisen kertaa Barcelonassa käyneenä voisin toki ehdotella teille vaikka mitä tekemistä, mutta ne eivät välttämättä kiinnosta teitä, makuja kun on monenlaisia.

      Tuo Barcan matsi on kyllä huippujuttu, itse käyn pari kertaa vuodessa mieheni kanssa Espanjassa (Madridissa ja Barcelonassa) katsomassa jalkapalloa.

      Yksi meidän suosikki on Plaza Espanyan suihkulähde (la fond magica), se on aika upea valoineen ja musiikkineen.

    • Soromantic

      Yksi tosi ihana ehdotus teille romanttiseen iltaan; olimme siellä parisen viikkoa sitten ja varasimme liput espanjalaisen kitaramusiikin iltaan. Meillä siellä esiintyi Xavier Coll, joka espanjalaisen kitaramusiikin professori (esityksiä löytyy nimellä YouTubessakin). Soitteli pienessä kirkossa erilaisia kitaroita eri vuosisadan säveltäjien kappaleita , mm romantiikan ajan kappaleita. Ehdottoman romanttista ja tunnelmallista! Ilmeisesti näitä konsertteja viikottain Santa Monika -nimisessä kappelissa.

      • Barcelonaan lähdössä

        Olis kiva jos jaksaisit kuvailla tuota kylpyläkokemusta enemmänkin. Kiinnostaa.. Tutustuin kyllä noihin sivuihin mutta lukisin mielelläni kokemuksistasi enemmänkin.


    • YolandadeMar

      Ihanan rentouttava 2h, aamuisin vähemmän ihmisiä. Erilaisia altaita, hamman, hämyistä, kynttilöitä, hiljaista (ei saa kauheasti puhua), minttu teetä tarjolla. Ei tarvi mitään mukaan, talon puolesta uikkarit/pyyhkeet. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      598
      4362
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      148
      3144
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      167
      2432
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2265
    6. 242
      1784
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe