Tampereella tyrmäystippoja?

Milla865

Onko lähiaikoina teitä tai tuttavianne tyrmätty esim. tipoilla Tampereen ravintoloissa?
Itse epäilen, että juomaani laitettiin jotain eilen yhdessä Tampereen ravintolassa. Olin juonut noin kolme olutta, kun jo jalat meinasi lähteä alta. Muutuin tuttavieni mukaan hyvin sekavaksi ja muistihan siinä samassa rytäkässä lähti. Olin ystävieni saattamana päässyt sitten kotiin ja he pitivät huolta ettei illan aikana mitään päässyt minulle sattumaan. mutta koko tämäkin päivä mennyt hyvin sekavissa tunnelmissa.

Kokemuksia muilla?

11

1985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KGB-14

      On liikkeellä vieläpä vaarallista sorttia eli Gammaa, turvallisempi venäjältä
      tuotu kloraalihydraatti on jäänyt ehkä saantivaikeuksien vuoksi pois.
      Sitten on flunitratsepaami 1mg viinan sekaan nukuttaa varmasti.
      Jos pari vaikkapa siideriä humahtaa nuppiiin, alkaa nähdä kaksoiskuvia,
      jotkut alkaa kuulla ääniä, niin taksi alle ja lääkäriin.

    • KGB-14

      Miks tääki sensuroitiin? Oisko pitäny nuolla jonkun persettä?

      • KGB-14

        sorry palvelimenne on sekaisin.


    • Ensihoitaja123

      Juu. Melkein kaikissa tapauksissa nämä "vain kolme siideriä" ovat todellisuudessa jotain ihan muuta. Muisti on todellakin mennyt, kun viinaa on vedetty yksinkertaisesti liikaa. Vai nostavatko nämä muutamat tyrmäystipat potilaan veren alkoholipitoisuuden juhannuslukemiin? :D

      Monet naiset selittelevät yhden yön juttujaan yms. hölmöilyjään näillä tyrmäystippalegendoillaan.On niin helppo pistää oma käytös tyrmäystippojen piikkiin, kun ei voi seuraavana päivänä uskoa tapahtunutta todeksi.

      On se vaan kumma juttu, että aina se porukan kovin "saa niitä tippoja".

      Milloin näistä legendoista päästään?

      Epilepsia yms. sairauskohtaukset ovat sitten erikseen. Niitäkin humala aiheuttaa.

    • Nykyaika suomi

      Sen nyt pitäis ensikertalainenkin tietää että omaa tai kaverin lasia ei saa päästää näkyvistä ettei kukaan laittele siihen omia aineita. Jos ulkomaalaisia lyöttäytyy naisten remmiin on 100 varmasti tulossa rikoksen uhriksi. Niasten pitäisi vihdoinkin ymmärtää että mies on ravintolassa vain hakemassa kosteaa pimpsaa, ei kukkien kastelijaa poikamieskämppään tai vaimon, tyttökaverin asuntoon.

    • j k

      ei ole

    • Anonyymi

      Olen entinen tamperelainen nyk. hkikläinen eikä ole ALn tunnuksia. Missä yökerhossa (tai jatkoaikajuottolassa) on ollut hiljattain pariin kertaan tyrmäystippoja levittäviä tyyppejä?

      • Anonyymi

        "H5" johan se mainitaan jutussakin. Mut kyl niitä on joka yökerhossa nykyään. Juon enää pullotavaraa itse, niin voi pitää sormea pullon reiällä. Välillä shotti tiskillä suoraan sisuksiin.


    • Anonyymi

      ysärinä oli väha humala 🤣 ja taluttivat uhria

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe