Onko lähiaikoina teitä tai tuttavianne tyrmätty esim. tipoilla Tampereen ravintoloissa?
Itse epäilen, että juomaani laitettiin jotain eilen yhdessä Tampereen ravintolassa. Olin juonut noin kolme olutta, kun jo jalat meinasi lähteä alta. Muutuin tuttavieni mukaan hyvin sekavaksi ja muistihan siinä samassa rytäkässä lähti. Olin ystävieni saattamana päässyt sitten kotiin ja he pitivät huolta ettei illan aikana mitään päässyt minulle sattumaan. mutta koko tämäkin päivä mennyt hyvin sekavissa tunnelmissa.
Kokemuksia muilla?
Tampereella tyrmäystippoja?
11
2378
Vastaukset
- KGB-14
On liikkeellä vieläpä vaarallista sorttia eli Gammaa, turvallisempi venäjältä
tuotu kloraalihydraatti on jäänyt ehkä saantivaikeuksien vuoksi pois.
Sitten on flunitratsepaami 1mg viinan sekaan nukuttaa varmasti.
Jos pari vaikkapa siideriä humahtaa nuppiiin, alkaa nähdä kaksoiskuvia,
jotkut alkaa kuulla ääniä, niin taksi alle ja lääkäriin.- KGB-14
Niin ja tuttu saattaja mukaan, jos mahdollista.
Muutakin tietoa on mutta en ala tässä neuvomaan,
väärinkäyttäjät ovat ekana tietoa käyttämässä. - KGB-14
http://www.poliisi.fi/poliisi/krp/home.nsf/files/Vuosikertomus03_liite/$file/Vuosikertomus03_liite.pdf
- KGB-14
Miks tääki sensuroitiin? Oisko pitäny nuolla jonkun persettä?
- KGB-14
sorry palvelimenne on sekaisin.
- Ensihoitaja123
Juu. Melkein kaikissa tapauksissa nämä "vain kolme siideriä" ovat todellisuudessa jotain ihan muuta. Muisti on todellakin mennyt, kun viinaa on vedetty yksinkertaisesti liikaa. Vai nostavatko nämä muutamat tyrmäystipat potilaan veren alkoholipitoisuuden juhannuslukemiin? :D
Monet naiset selittelevät yhden yön juttujaan yms. hölmöilyjään näillä tyrmäystippalegendoillaan.On niin helppo pistää oma käytös tyrmäystippojen piikkiin, kun ei voi seuraavana päivänä uskoa tapahtunutta todeksi.
On se vaan kumma juttu, että aina se porukan kovin "saa niitä tippoja".
Milloin näistä legendoista päästään?
Epilepsia yms. sairauskohtaukset ovat sitten erikseen. Niitäkin humala aiheuttaa. - Nykyaika suomi
Sen nyt pitäis ensikertalainenkin tietää että omaa tai kaverin lasia ei saa päästää näkyvistä ettei kukaan laittele siihen omia aineita. Jos ulkomaalaisia lyöttäytyy naisten remmiin on 100 varmasti tulossa rikoksen uhriksi. Niasten pitäisi vihdoinkin ymmärtää että mies on ravintolassa vain hakemassa kosteaa pimpsaa, ei kukkien kastelijaa poikamieskämppään tai vaimon, tyttökaverin asuntoon.
- j k
ei ole
- Anonyymi
Olen entinen tamperelainen nyk. hkikläinen eikä ole ALn tunnuksia. Missä yökerhossa (tai jatkoaikajuottolassa) on ollut hiljattain pariin kertaan tyrmäystippoja levittäviä tyyppejä?
- Anonyymi
"H5" johan se mainitaan jutussakin. Mut kyl niitä on joka yökerhossa nykyään. Juon enää pullotavaraa itse, niin voi pitää sormea pullon reiällä. Välillä shotti tiskillä suoraan sisuksiin.
- Anonyymi
ysärinä oli väha humala 🤣 ja taluttivat uhria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja9614143Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va185840Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545551SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1475387Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2015122Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2894220HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.213900"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873601Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant13507Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan193469