Oon 15 tyttö ja haluaisin omat laskettelu sukset, onko kellään tietoa mistä sellaiset saisi halvalla ? mielellään uudet saisivat olla.
Mistä halvalla laskettelu sukset ?
25
5967
Vastaukset
- Skarbbaaja
http://www.intersport.fi/kuvastot/alppikuvasto.html
Intersportin kuvastosta löytyy esim. nuo Headin sukset. On helpot aloittelijalle ja miksei jo vähän harrastaneemmallekin. Ei vaadi niin paljon reisistä voimaa kuin esim. Fischerit. - Skimbaajaa
Ja kannattaa esim. laskettelukeskuksista kysellä käytettyjä, koska osa niistä todella hyvä kuntoisia ja paljon halvempia kuin uudet. Vanhoja suksia lähtee koska uusia tulee tilalle.
- Kannattaa !!!!
no suosittelen www.blue-tomato.com on kyllä paljon halvempia kuin tavallisestin kun kävin käymässä yhdestin kesportista katsomasta maksoivat eräät sukset sielä 360 ja tuossa sivustolla ne maksoivat 229.29 euroa erittäin edullista mutta liike on saksassa mutta tilaamalla saa 1-5 päivässä
- ebin juttu viljami
Mäkin tarviin sukset! t. sopivan ikänen poika
- saiku96
Ite halusin kans ostaa 15-vuotiaana omat välineet, ja kattelin netistä sopivia, mut joulun jälkeen kävin kuitenkin ostamassa omat välineet Intersportista 50% -alennuksella ja hyvät on ollut, ei valittamista :D
- Jorggi1
Ja silti maksoit tuotteesta ylihinnan ;)
- spurdo1
lol
- hullurotta1
hei oikeest kertokaa mist saa HALVALLA!!!!!!
- adk
No jos halvalla haluat, niin auosittelisin sinua ostamaan hyvät suorat sukset käytettynä. Nyt niitä on liikkeellä, kun ihmiset haluaa niistä eroon. Tosin erilainen laskutyylihän niillä on, mutta rohkeasti vaan hiihto-opettajan hihasta nykäisemään ;)
t. suorilla laskeva 16 v
- laskija69
kaupasta!
- sta1
stadiumista saa 150€ halvat ja hyvät :D
- kebablaama
Käy Tori.fi
- Anonyymi
Tori.fi on hyvä paikka mistä saa halvalla ja vähän käytettyjä (jotkut).
Stadium on kans yksi paikka missä kannattaa ainakin käydä katsomassa. Hyvät laadut kaikissa tuotteissa varsinkin laskettelusuksissa ja monoissa (: - innokas laskettelija
No mut haluaasin sellaset alle 80e sukset!! oisko kellään tietoo mistä sais? oon jo kattonu torista mut ei ollu hyvii tai oli mut liian kalliita.
- Muukalainen9
Kato kaupoista alennus myynneistä kun talvi alkaa loppumaan, tai loppuun myynneistä.
- Kiinnostunut aiheest
/----HUOM----/
Katso Huuto.netist siel on välillä jotkut alle 80€ on
ärsyttävä kun ei löydy enää mistää hyvii (itse haluan laskettelu
suksia haluaisin itse twintip sukset mutta ei hyllö
LÖYDY eli jos haluut tavallisii laskettelu
suksii nii Huuto.net (löytyy myös temppu suksii (twin tip suksii)... - kysyjä
Mistä sais halvalla 150cm laskettelusukset pojalle
- Sloveniasta
Tesmasport.si
- twinien hakija
mistä saa alle 200 euron twintip suksia
- Salomon pro pipe
mistä kikkelistä löytäisin tälläset sukset suomesta kun Salomon pro pipe? itte olen koittanu jo kattella kaikki mahdolliset liikket läpitte ja ei saatana missää suomes kun ei olis innostusta tilaamaa oikee kuvien perusteella vaan suksia.. kertokaapas jos jollaki sattuu olla ni olis kiva tietäääääääää
- Anonyymi
saanko ilmaiseksi sukset?
- Anonyymi
Torista
- Anonyymi
Ehkä vuonna 2011 tehdyn aloituksen jälkeen asia on jo ratkennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812