Halutaan vuokrata mökki Ylläkseltä ajalle 4.-10.3.2012. Vaihtopäivä voi olla myös lauantai 3.3.2012. 5 henkilöä (2 aikuista ja 3 lasta), ei lemmikkieläimiä.
mika
Mökki/huoneisto Ylläkseltä viikko 10/2012
*mika*
3
393
Vastaukset
- Takamettäntie
Oheinen mökki Äkäslompolossa la-la
http://www.mökit.fi/kohde/M2101
Hinnasta voidaan neuvotella jos hoidatte liinavaatteet ja siivouksen itse - Loma-asunto
Hei!
Etsitte loma-asuntoa Ylläkseltä v 10/2012.
Minulla on mökki (loma-asunto) vapaana sill viikolla. Sijaitsee Äkäslompolossa ja tilaa on 5 hlölle. Vuokra 500 €/v 10
Voin lähettää kuvia ja lisätietoa, jos kiinnostaa.
mvh Tarja
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81228- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031027Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli168657Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656- 35649
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603