etsiskelen mailiystäviä yli 25 vuotiaista järkevistä ja työtäpelkäämättömistä miehistä joilla on maalaisjärkeä, itsekunnioitusta ja kunnianhimoa.huumorintajustakaan
ei haittaa ole :)
ps. Jos pelkäät isoja tyttöjä, sivuuta suosiolla. Kirjoittele! [email protected]
maalaisjärjellä varustetut!
5
221
Vastaukset
- bigred-85
ja että viestit tulee oikeesti perille mailiosoite on [email protected]
- Gapriel..
Pelkään ainoastaan sitä että joudun elättämään.
- G Pula-aho
Kyseessä ilmeisesti tosi ISO nainen joka hakee työntekijöitä maalaishommiin
ja samalla työn ohessa pitäisi heitellä vitsejä lonkalta solkenaan - Temmi-setä
Jos on jookin maajuussi niin eipä kannata, maajussi saa verotuksessa puolet pois tulo ja varallisuus kuin maatilaveroistakin. Ns. puoliso ei omista tilasta hiekan jyvää on vain pelkkä tulovähennys, josta ei hyödy itse mitään. Nainen puolisona maajussille on vain pentujen teko masina ei mitään muuta ja mies taas siittäjä ei mitään muuta. VAROKAA menemästä maajussille puolisoksi millään tavalla. Tai sitten teette asiakirjan, jossa vaaditte saadun hyödyn verotuloista itsellenne rahana omalle tilille. Mutta eihän maajussi joka muutenkin on suurin sosiaalipummi siihen suostu.Temmi-Setä
- ykihipp
Kiva kuulla, että joku haluaa kuulla vielä järjen ääntä... Olen valmis ja haluka keskustelemaan kanssasi, partneriksi en varmaan kelpaa iän ja sen puolesta, että olen jo aviossa. Neuvoja sentään voisi antaa, jopa kokemuksella...
Kimmo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532