Posliinipili

Karvat pois munista

Mikä olisi turvallisin/helpoin tapa poistaa karvoitus peniksen ympäriltä kivespusseista ja perä aukon ympäriltä onko olemassa jotain vaahtoa tai voidetta joka soveltuisi tähän?

12

1041

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja!.

      Odottelen edelleen vastausta!!!.

    • kokemus ja jo tapa.

      Tässä: pitemmät karvat ensin saksilla tai trimmerillä, sitten peniksen ympäriltä höylällä, pyllystä ja palleista, käytetyllä höyläällä joka ei ole liian terävä joko kuivalta iholta tai vaahdotetulta - kokeilemalla tietää. Ja viikottain sama rituaali höylällä, käy kätevästi suihkun yhteydessä. Kyllä pysyy paikat sileinä. Jos menee pitempi aika alkaa sänki kutitittaa - no joku pitää siitäkin. Mutta näillä lähtee.

    • ?paljas pili

      no lähtikö?

      • Aloittaja.

        En ole vielä höylää kokeillut!. Eikö tosiaan kukaan tiedä onko olemassa mitään voidetta/vaahtoa joka soveltuu inttiimi alueelle!?. Veet ei suoritella ja blitzblank on kauheen hajusta ja ei poista karvoja niinkun lupaa. Miksi kaalimato.com ei vastaa?!.


    • pillun sheivaaja

      Rfsu:lla on intiimialueen karvanpoistoon geeli. Melko iso tuubi, myydään varmaan Cittareissa yms ja maksaa jotain 6-7 euroa. Niillä on myös karvanajelun jälkeen laitettavaa ainetta, joka ehkäisee näppyjä. Itse käytän näitä tuotteita ja vaikka onkin hintavia niin olen tyytyväinen.

      Saattaahan se olla että jotku halvemmatkin esim. säärien ajeluun tarkoitetut merkit toimii (Pirkka yms) mutta sitten siitä en tiedä ovatko tarpeeksi hellävaraisia kun ei ole suunniteltu alapäälle - hajustettuja ja vahvempia aineita tai jotain. Toivottavasti oli apua :)

      • Aloittaja.

        Kiitos pillun sheivaajalle vastauksesta!. Pitää käydä kaupoista kahteleen jos löytyy. Mustakin merkeistä saa toki antaa vihjeitä ja käyttö kokemuksia!.


      • poslariukm
        Aloittaja. kirjoitti:

        Kiitos pillun sheivaajalle vastauksesta!. Pitää käydä kaupoista kahteleen jos löytyy. Mustakin merkeistä saa toki antaa vihjeitä ja käyttö kokemuksia!.

        Kyllä veettiäkin voi käyttää kunhan kokeilee ensin pienelle alueelle, ettei ole allerginen.Itse ajelen saunassa ollessa höylällä ilman vaahtoa ja toisinaan veetillä,eikä mulle ainakaan ole tullut mitään ongelmia.


    • kaalimato.com

      Hei,
      Pahoittelemme vastauksen viivästymistä.
      Varsinaiseen intiimalueiden karvojen poistoon soveltuvaa ainetta ei, ainakaan meidän valikoimissamme ole kuin Blitz Blank.
      Rfsu.n geelit eivät ole varsinaisia karvanpoisto-geelejä vaan ns. sheivaukseen ja sen jälkeen ihon hoitoon ja karvan kasvun ehkäisyyn tarkoitettuja geelejä. Rfsu.n tuotteet löydät seuraavan linkin alta: http://www.kaalimato.com/catalog/Kauneus & Hygienia_c_160.html

      Lisää vinkkejä intiimialueiden turvalliseen ja helppoon karvanpoistoon voi kysyä kosmetologilta.

      Terveisin
      Kaalimato.com

      • vai oma geeli

        miten tuo karvakasvun ehkäisyyn toimiva geeli käytännössä toimii? hidastaa vähän? mites toimi muualle karvoihin hidastavasti partaan==???


    • silo palli

      Epilaattori paras ja halvin . Ei sänkeä eikä kutinaa .Pysyy kauan sileenä . saksilla ensin lyhyeks ja sitten vaan antaa surista. Brauni ei ollut hyvä , se repii nahkastakin paloja, mutta toisen merkkisiäkin on , hiukan toisella systeemillä. Ensimmäisillä kerroilla käy kyllä hiukan kipeetä, mutta seuraavilla kerroilla se kipu vähenee ja karvatkin ohenee. Nykyisin kasvaa vaan sellasia untuvakarvoja, joiden epilointia tuskin huomaa ja pysyy sileenä noin 2 viikkoo

    • rintkarvat rehottaa

      onks muitaki karvanpoistoon geelejä jotka estä ä karvankasvua

    • kaalimato.com

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      74
      1443
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      117
      1197
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1136
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      735
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe