HD kanavat eivät virity

repa81

Tilasin Tv-viihde Hd paketin ja mikään hd kanavista taloyhtiön antennilla ei virity, normaalit kanavat ovat kaikki signaalitasoltaan ja laadulta 100% ja näkyvät ok, asun Vantaalla ja parvekkeella on minulla myös oma antenni mikä on suunnattu etelään (viron kanavat)ja sillä kanavat löytyy mutta pätkivät pahasti.
Tuleeko hd kanavat eri lähettimestä? muutakaan en keksi koska kaiki muut kanavat näkyvät ok.

3

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repa81

Asaia selvitetty. Yhtiön antenni suunnattu väärään lähettimeen mistä hd kanavat eivät välity...

• ...............

TV Viihteen myymät HD-kanavat tulee samasta lähetysmastosta mistä tavalliset kanavatkin elikkä Digitan mastoista vaikka varsinainen lähetysverkko onkin Anvian (mutta Anvia käyttää Digitan mastoja). Eli pitäis kyllä näkyä.

Minkälainen boksi sulla on käytössä?

• kävin katolla

Kävin katsomassa ja katolla on 3 antennia mistä 2 on suunnattu tästä espooseen päin eli pitäisi olla ok. Boxi on se uusin Humax T-2 tallentava. Tälläkin hetkellä katselen parvekkeellä olevalla antennilla mutta laatu ja signaalin taso on erittäin huono, taloyhtiön verkosta ei tule mitään. Aspasta sanoi että antenni on suunnattu Hakunilan tai Porvoon lähewttimeen mutta maalaisjärjellä katsottuna suunta on espoo mikä pitäisi olla ok. Täytyy kysyä jos taloyhtiöstä löytyy joku (epäilen) tietävä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe