Tästä Suomi puhuu kuvakkeessa löytyy tarina epäonnistuneesta silmäleikkauksesta. Siitä kertova nainen on vielä nuori.
Leikkaus on tehty vielä yksityisellä klinikalla. Tapaushan on traaginen. Noiden laserleikkausten on sanottu olevan päiväkirurgia toimenpiteitä.
Kun kylmät tästä tulevat, silmälasien kanssa alkaa se noituminen lasien huurtuessa kylmästä sisään tullessa.
Olin aikonut sellaisen lähetteellä tilata, mutta nyt luen, että hommahan voi mennä näköjään peräti 'förbi'.
Ai jaa - tollastakin silmien laserhoitoa!
2
81
Vastaukset 2
Ihan peloittaa kaihileikkaus. Vasemmassa silmässä on todettu alkava kaihi, mutta vielä saa leikkaus odotaa. Kaipa joka leikkauksessa voi olla omat ruskinsä!
Eipä tuo näkemistä haitta vielä ainakaa, sitten menenkin tietenkin leikkauttamaan. Maalatessakin on näkökyky tärkeä.Kuulin lähioptikolta, että kunnallinen terveydenhoitovastuu kattaa nykyään - ja ties montako vuotta, sairaaloiden silmäklinikoilla.
No voihan sitä hypätä ikäänkuin tuntemattomaan ton leikkauksen suhteen. Lievänkin näön heikkenemisen takana lie kaihi?
Lähetteellä sinne kyllä jonoon pääsee, mutta mielellään ottais selvää toimenpiteen turvallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801442
- 851293
- 1041038
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89543Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542