http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194703962602/artikkeli/juopottelua kaahailua ilkivaltaa poliisi puuttui taipalsaaren nuorison jatkuvaan rellestykseen.html
Näiden loisten ihmisarvo on suurinpiirtein samaa luokkaa kuin harakalla, paitsi että harakoista sentään on jotain hyötyäkin -- toisin kuin näistä. Ehkä kukkamultana näistä jotain hyötyä saattaa olla, mutta muuten ainut "ilo" rajoittuu poliisien ja sosiaaliviranomaisten työllistävään vaikutukseen.
Taipalsaaren saastenuoriso
14
496
Vastaukset
- Hallooo
Poliisin ja sossun lisäksi olisi syytä myös vanhempien vaivauduttava miettimään jälkikasvunsa tekemisiä ja olemisia. Ovat jonkun lapsia, eivät loisia. Loiset pitää hävittää, lapsia rakastaa.
- g3g4g5
Siellähän ne vanhemmat jo on. Poliisin suojissa.
- HerätyZ
Missä ovat vanhemmat? Eihän saa'''na tämä voi olla pelkästään viranomaisten juttu. Pitäkää huolta tehdyistä lapsistanne!
- zrrr
Kertokaa, onks siellä Taipalsaarella nuorisolle tiloja? Jos niill on tekemisen puute ja sit ne kattoo vaan aikuisista mallia.
- redrum4
Vittu..mitä "tiloja?
Aina vedotaan johonkin paskaan, "tiloja"..! Se bilis pöytä ja juoma-automaatti mitkä hajotetaan, tarpeeksi nettiä ettei tarvii kotona jonottaa ja polttaa pinnaa?
Seiniä mitä saa tärvellä jne..
Eiks vois jumalauta lopulta ajatella että kun pentu herää aamulla, se ottaa aamupalaa, ja ottaa nyt vaikka sen mopon, menee kaverille, kylään , sanoo huomenta, ottaa kengät pois eteisessä, menee kaverin huoneeseen on siellä korrektisti, tekee kamun kanssa suunnitelman mitä tehdään /minne mennään.?
Vaikka nyt sitten urheilemaan, tai ongelle, tai kirjastoon, tai leffaan. Sit kotia näyttäytymään, syömään, koska vanhemmat velvottaa, iltapäivällä taas käväsy kotona jne.. siinähän se päivä alkaa olla pulkassa..!
Miks näillä pitää olla aina jotain "tiloja"?
Tää kaikki vatustelu on tät hyssyttelyä ja taputtelua, sika on sika vaikka voissa paistas.. joson nuija ja ottaa asiakseen häiritä, olla vandaali, ei se muutu muuksi ellei asenne tasolla tapahdu jotain ratkaissevaa.
Ne "vanhemmat" sieltä esiin ja kuulusteluun, missä olit kun pentus polttaa rengasta 02 aikaan humalassa mopolla? Mitä teit? Mihi aikaan sait viimeeks yhteyden , yrititkö edes? Mitä sanoit sille aamulla? Ja oliks se kakaras edes kotona aamulla? Jos ei , missä se oli? Jos et tiedä, sellaset sakot että tuntuu.
Työleirejä..niitä pitäs saada näille mussukoille. Sellasia missä todella OPETELTAS niukkuuden kautta elelemään. Sellasia missä jogurttipurkkikin pitäs todella ANSAITA.- aivan totta!
Miks vaan paijataan vaikka joku sikailee?
RAJAT RAJAT RAJAT
mutta nää aikuisetkaan ei osaa olla aikuisia ja hoitaa edes itteensä
- hahhahhaa
Otsikon perusteella Taipalsaarella näyttää olevan Suomen pahin nuoriso. Taas jonkun tiukkapipoisen lapsettoman allerginen vuodatus. Voi kamala millaista siellä Taipalsaarella onkaan asua.
Pahempia ovat nämä hermokimppuaikuiset, joita sinne näyttää siunaantuneen. Nuorisoon heidän pitää purkaa pahaa oloaan. Viikonloppuisin nämä aikuiset ryyppäävät sikana ja maanantaina hakevat jo täydennystä alkosta. Tehkää opintoretki jonnekin kaupunkiin, niin näette TODELLISTA nuorisokulttuuria enemmän. Nyt elätte jossain pumpulissa. Nuorison pitäisi ilmeisesti sauvakävellä ja tietenkin hakea vanhempiensa kanssa ne mäyräkoirat paikallisesta marketista. - ex.harjulainen
Ihmettelen kyllä kovasti tätä valittamista nykyisestä Taipalsaaresta. Eipä se meno ole miksikään siitä muuttunut siitä kun itse heiluttiin kaupan liepeillä 80-luvun loppupuolella. Ilmeisesti muuttanut vaan jonkun verran lisää näitä valittajia. Samathan ne varmasti valittavat noista käynnissä olevista hakkuistakin mistä ei ole kuin hyötyä vaan....No meitä on moneen lähtöön. Muuttaisin täältä kerrostalolähiöstä jossa tällä hetkellä vaikka heti takaisin saimaanharjulle jos se vain olisi mahdollista. Täällähän sitä häiriötä sitten ilmeisesti ei ole....T:Bronx-rules
- yks äiti
Ja.. loppujen lopuksi suurinta meteliä pitävät ne jotka eivät oikeasti tiedä mitään. Henkilökohtaisella tasolla jos ja kun joutuu asioihin tutustumaan, tietää jo, että teinit ei välttämättä kestä vanhempiensa asettamissa rajoissa, vaikka minkä tekisi. Tällainen syyttely on todella noloa, kun kaikki vanhemmat eivät ole sitä mitä täällä esitetään. On myös heitä, jotka ovat yrittäneet enemmän kuin voimat olisi antaneet myöten, koska, vain ja ainoastaan kyse on omista -vaikkakin vaikeasti hallittavista- lapsista. Todella asiatonta tekstiä.
Ja peeässänä. Käykääpä Lappeenrannassa katsomassa iltameininkiä.. vaikka Sammonlahdessa.. huomatte, ettei Taipalsaarella sen hurjempaa ole, tai, jos sanoo toisinpäin, on se aika rajua menoa muuallakin.- Harju Laine
Poikani unohti fillarinsa Niivan kaupan pihalle yöksi. Aamulla fillari oli edelleen samoilla sijoilla, että se siitä nuorisosta...
- -
Harju Laine kirjoitti:
Poikani unohti fillarinsa Niivan kaupan pihalle yöksi. Aamulla fillari oli edelleen samoilla sijoilla, että se siitä nuorisosta...
Oii, olipa hurja tapahtuma!
- yks äiti
- kirjoitti:
Oii, olipa hurja tapahtuma!
Ei mitenkään hurja, paitsi sen puoleen, ettei kyseinen fillari kadonnutkaan yön aikana. Lappeenrannassa hävisi jo seitsemänkymmentä luvulla lukittu fillari koulun pihalta yhden yön aikana. Nykyisin, jos ei jakseta uurastaan fillaria irti, se vähintään väännetään hajalleen, renkaat tyhjennetään ja satula käännetään päin p*settä.
Hurjaa menoa on ihan joka puolella. Ihmettä vaan, kun kyse kuitenkin on aina jonkun äitin ja isän lapsesta.
- 33
Harjulle ei muuteta, sinne synnytään. (ja sen kyllä huomaa).
- Nitro
Nuoriso osoitti taas viikonloppuna kyvykkyytensä kusemalla hiihtoladulle, jossa ala-asteikäiset lapset harjoittelevat hiihtoa. Taisi tulla päästä saakka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579