Kuinka nopeasti alkoholihepatiteetti kehittyy.Esim. olen käyttänyt alkoholia runsaasti jo kolme vuotta.Hengitys on pinnallista.Palautuu hengitys normaaliksi,kun lopetan alkoholin käytön kokonaan.
Olen käyttänyt alkoholia alkoholia runsaasti jo kolme vuotta
6
235
Vastaukset
Se on arpapeliä mikä paikka ensimmäiseksi brakaa: maksa, haima, vatsa, paksusuoli, aivot tai joku muu. Vai ehtiikö sitä ennen toikkaroida auton alle, uinahtaa ikiuneen lumihankeen, saada puukosta taikka tukehtua oksennukseensa.
- niin..
Voi käydä myös niin, että mikään paikka ei petä, vaikka dokaa. Tämä on kaikkein todennäköisintä.
- aa kuivahuikka
Tentström-PAV-OPT kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Jos ei vielä ole pettänyt, sulla on dokaaminen kesken.
No sinulla näyttää ainakin aivot olevan tärviöllä.
- Heh..
aa kuivahuikka kirjoitti:
No sinulla näyttää ainakin aivot olevan tärviöllä.
Äläs juoponalku kukkoile kokeneemmille, kun et asiasta mitään tiedä.
Vain luulet tietäväsi.
- Kylmät kädet
Eiks Jope Ruonansuulla meny haima tai mikä lie. Kuulemma hirveät tuskat. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043