kumpi se nyt kannattaa hommata tavallinen ds vai 3 d, ja käykö ne tavalliset pelit siihen 3 deehen varmasti ja toimiiko... 9 vuotiaalle pojalle lahjaksi, ja hänen mielestä käy, auttakaa, kiitos... Terv; TyhmäÄITI ;)
tavallinen vai 3 d
7
381
Vastaukset
- moi :D
moi 3ds llä voi pelata ds pelejä :D mulla on 3ds :) käy lahjaksi :D
- 43gggregweg4
3DS on ihan paska. Osta DSI XL. 3D efekti käy silmiin ja aiheuttaa pahoinvointia monelle ostaneelle. Myös itselleni vaikka näkö on hyvä ja optikolla olen käynyt. Ruutu on liian pieni, resoluutio on liian pieni, hinta on korkea suhteessa laatuun, akun kesto liian pieni. Ei siinä 3DS:ssä mitään niin hyvää ole että siitä haluaisi maksaa 200e tai enemmän.
DS pelit käy 3DS:sään kyllä mutta värit latistuu monessa pelissä ja näyttää sumealta. Osta joko DSI XL tai odota PSvitaa tosin vitassakin on huono akun kesto.- Niki
3D-efektiä ei ole pakko katsoa; sen voi ottaa pois käytöstä oikealla puolella olevasta säätimestä. Ja DSi XL on vtun suuri, että jos en ostaisi 3DSää, ottaisin tavallisen DSin tai liten.
Mutta mielipiteethän nuo kaikilla ^^ Suosittelen silti SUURESTI 3DSää! - pelaaja98
ei ainakaan mulla ota silmiin vaikka oon pelannyt 3d efektillä ja haista sinä paska
- Niki
Niki kirjoitti:
3D-efektiä ei ole pakko katsoa; sen voi ottaa pois käytöstä oikealla puolella olevasta säätimestä. Ja DSi XL on vtun suuri, että jos en ostaisi 3DSää, ottaisin tavallisen DSin tai liten.
Mutta mielipiteethän nuo kaikilla ^^ Suosittelen silti SUURESTI 3DSää!Niin ja ei 3DS maksa yli 200e!
- Niki
Osta 3DS! Siinä on enemmän ominaisuuksia, 3Dtä ei ole pakko katsoa ja vanhatkin pelit käyvät siihen :3 Eli 3DS pelejä ei ole välttämättä olemassakaan tavalliselle DSlle... Suosittelen ehdottomasti 3DSää!! :D
- Take that
3DS ehdottomasti. Kohta vain sille julkaistaan pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632180- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181373Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191284- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879