Minkähän verran lippuja mennyt kaupaksi. Itse ajattelin ottaa riskin ja jättää lipun oston paikan päälle. Mahtaako olla liian suuri riski?
Olympiakamppailu
7
310
Vastaukset
- PiskiRekka
Mahtaa
- RikoollaRuma
olla riski ?
Nimittäin tuo Pekka...
- ththththjth
Riski on häviävän pieni
- PekkaTaas
No hei Pekka R (Riski) täällä taas. Juu teeveestä huomasin, että katsomoon mahtuu ja se on mielestäni pelkästään negatiivinen asia. Olisin tavallaan ollut sunnuntaina "iloinen" jos tilaisuus olisi ollut loppuunmyyty ja olisin jäänyt ilman lippua, kun kerran en ennakkoon lippua ostanut. Nyt olen iloinen siitä, että pääsen huomenna katsomaan tapahtumaa. Nyt vaan jään miettimään, että oliko tapahtumaa mainostettu tarpeeksi. Kyllä, ymmärrän, että sekin on kustannuskysymys, mutta missähän tapahtuma on ollut esillä muualla kun netissä? Harmi kun on näin hieno tapahtuma ja monta olympialajia nähtävissä, niin olisi suonut, että katsomo olisi ollut täynnä.
- eitoiminut
Ikävä kyllä tulin liput ostaneeksi itselleni ja kahdelle nassikalle. Hinta 75 egee, jolla hinnalla sai katsoa puolet ajasta tyhjää tatamia ja ontuvia järjestelyitä.
Tämä kokeilu on syytä kuopata nopeasti tai sitten trimmata noi tuhat prosenttia paremmin pelaavaksi.- katsoja555
Täältä toisenlainen mielipide.
Hyvä idea ylipäänsä ja mielenkiintoinen tapahtuma. Lipun hinta olisi saanut olla matalampi - misukisumisu
katsoja555 kirjoitti:
Täältä toisenlainen mielipide.
Hyvä idea ylipäänsä ja mielenkiintoinen tapahtuma. Lipun hinta olisi saanut olla matalampiHyvä idea kyllä, mutta jotenkin puuttui menoa ja meininkiä tapahtumasta. Luulisi, että noin monen lajin yhteiseen tapahtumaan olisi löytynyt porukkaa keksimään jotain räväkkääkin, joka olisi veätänyt porukkaa paikalle.
Lipun hinta oli kohdallaan, kyllä joskus voi tukea kamppailulajejakin. Ja jos ei koskaan tarvi sisäänpääsystä maksaa, ei kai judossa sitten varmaan ole mitään katsomistakaan - niinkö? Kukapa sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472