On se vaan tyhmää purkaa epäilynsä ja agressionsa jotakin kirjoittajaa vastaan jonka elämästä ei oikeasti tiedetä piiruakaan. Joku henkilö voi olla täysin luotettava mutta omat pettymykset taustalla tekee sen että luotettavatkin luokitellaan epäluotettaviksi. Usein nämä hyökkäävät kirjoitukset kuvastaa vain kirjoittajan omaa katkeruutta, omia tunteita jotka purkautuu syyttömiä ihmisiä kohtaan. Näissä paljastuukin lopulta vain heidän oma epäilevä ja katkera ihmisensä.
Luottamuksesta
Säälittävää
1
313
Vastaukset
samaa mieltä sun kaa..
Luottamus perustuu moneen tekijään.. eli et edes kato miehesi kännykkää salaa jos epäilet vaan pitäsi kysyä suoraan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220