osanotto viestit tähän kiitos.

riina00

Tähän keskusteluun voisi jättää kaikki osanotto viestit Antonin puolesta. Tämä keskustelu pidetään täysin asiallisena, eli ei minkään näköistä pahaa sanaa tai minkään näköistä syyttelyä sallita tässä aloituksessa. Näytetään kaikille, että porilaiset todellakin välittää omistaan ja suree vanhempien kanssa. Toivon, että tästä ketjusta tulisi mahdollisimman pitkä ja että mahdollisimman moni surisi muiden kanssa. Olisi myös mukavaa jos joku jaksaisi riipustaa ihanaisia runoja. Voisin sitten kerätä kaikki osanotto viestit vaikka muutamalle paperille. Jos ei muuten niin, että kaikki huomaisivat kuinka paljon porilaiset välittää. Jos joku haluaa niin voisin jopa välittää suruvalittelut eteenpäin.

Itse otan hyvin syvästi osaa omaisten suruun, kuin myös lastentarhan hoitajien suruun. Anton oli heidän vastuullaan, mutta jokainen jolla on lapsia tietää kuinka nopeita lapset ovat eli ei kukaan pysty lasta vahtimaan jos lapsi jotain keksii. Kirjoitan aivan ihanan runon myöhemmin etsin sen vain ensin. Olen lausunut saman runon entisen rehtorini haudalla ja entisen poikaystäväni haudalla. Mutta en valitettavasti muista sitä ulkoa, joten etsin sen ensin.

19

3421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pärre

Ikäviä asioita tapahtuu ja toivottavasti joskus oppisimme ottamaan niistä oppia tulevaa varten.

• leipuri

kyynel tulee silmään.. syvimmät osanotot anttonin vanhemmille, omaisille ja tutuille..

• Sanna

Yksi lapsi vähemmän maailmassa, yksi enkeli enemmän taivaassa.

Jaksamista Anton-pojan vanhemmille, läheisille sekä Sofianlehdon hoitotädeille.

• Itkettää

..osanottoni pikku-Antonin omaisille. Toivomme kaikki, että hänellä on nyt hyvä olla Jumalan polvella.

• Äiti

Syvimmät osanotot pikkuisen Antonin vanhemmille ja läheisille.

• Otan osaa..

.. Antonin vanhempien, sukulaisten ym. läheisten suureen suruun..

"Lasken matkaan leijan kauneimman. Se saa lentää Tuulien teitä. Toivo nousee yli ulapan; Anna rauha. Varjele meitä.
      Laitan matkaan toiveen kauneimman. Se saa lentää Tuulien teitä. Pyyntö kantaa yli maailman; Anna rauha. Varjele meitä."

• perhe Oulusta

Otamme osaa pikku-Anttonin pois menoon..Vanhemmille ja kaikille lähimmäisille voimia Jumalalta rukoillen, että he selviäisivät suunnattoman suuresta surusta.

• Perhe Lahdesta

Voimia vanhemmille!!Koittakaa jaksaa,pitäkää toisistanne kiinni heikoilla hetkillä ja jakakaa suru,kun toinen on heikkona,toinen tukee..
      Lohdutukseksi voin sanoa että kaikesta surustamme ja ikävästämme huolimatta Antonilla on nyt hyvä olo,oli hän missä sitten tahansa..
      Voimiv lähetän teille vanhemmat ja läheiset!

• Äiti Helsinki

Syvimmät osanottoni pikku Anttonin vanhemmille.

• Björnez

Minunkin osanottoni omaisten puolesta. Tuskinpa mikään auttaa lieventämään omaisten surua tällä hetkellä. Ajan myötä kuitenkin.

Toisinaan maailmassa tapahtuu surullisia asioita, joille ei voi mitään. Tällainen asia voi olla vaikea hyväksyä, mutta pitää yrittää. Muistelkaa lämpimiä hetkiä Antonin kanssa. Hän varmasti sai aikaan hyvää keskuudessanne.

Surunvalitteluni myös lastentarhan hoitajille. Myös heillä on varmasti hirveä olo. Täytyy yrittää muistaa se, että mikään ei ole varmaa. Inhimillisiä erehdyksiä tapahtuu ja toisinaan niiden seuraukset ovat tämänkaltaisia.

Lohduttavaa on varmaan kuitenkin se laajuus, jolla porilaiset ryhtyivät etsimään Antonia ja nyt surevat Antonin omaisten puolesta. Toivottavasti tämä antaa voimia!

• sampsa

Syvä ja vilpitön osanottoni Antonin vanhemmille myös minun puolestani...

...Tämä nyt otetaan varmaan epäasiallisena viestinä, mutta kyllä minua kummastuttaa tällainen Diana-ilmiö, kun ihmiset vuodattavat kyyneleitä ventovieraiden kuoleman johdosta. Media on taas näyttänyt valtansa, kun ihmiset kokevat lehtien sivuilla näkyvän naaman läheisekseen. Maailmassa kuolee valitettavasti joka päivä tuhansia pieniä lapsia. Porissakin kai vähintään kerran kuussa. Tällainen yhdessä sureminen on jotenkin tosi teennäistä. Jos siihen ryhtyy, joutuu suremaan päivät läpi koko elämänsä. Ja se ei kai ole tarkoitus?

Sheriffi-Riina voi kiiruhtaa poistamaan tämän viestin, jos hänen mielestään keskustelun laajentaminen ei ole sallittua.

Tämä ei tarkoita sitä, etten kunnioittaisi, itsekin kahden lapsen isänä, Antonin muistoa.

• riina00

Jätän viestin nyt, mutta poistan jos alkaa mennä asiattomaksi.

• Imatralta terveisiä

että samaa olen monesti miettinyt itsekin. Onhan se aina surullista, kun joku kuolee. Vielä kamalammalta se tuntuu, kun kyseessä on pieni lapsi. Mutta siitäkin huolimatta tälläinen "massasureminen" kummastuttaa, kun kyseessä on tosiaan suurimmalle osalle täysin tuntematon ihminen. Tuntuu jopa jotenkin kornilta. Tietysti, eihän siitä mitään haittaakaan ole, onpahan vain... kummallista (en tiedä onko aivan oikea sana tässä tapauksessa)...

Siitäkin huolimatta, osanottoni Antonin läheisille.

• Siru
        riina00 kirjoitti:

Jätän viestin nyt, mutta poistan jos alkaa mennä asiattomaksi.

Älä uhkaile täällä vaan lue ja ymmärrä.

• lappeenrantalainen

Syvin osanottoni Antonin omaisille. Voimia!

• Sirulii

"On hiljainen taivaanranta,
      eikä lintujen laulu soi.
      Ei kuoleman tarkoitusta
      aina ymmärtää voi..."

• äiti ja 2 lasta

niin kaunis on kuninkaan linna ja kaunis on sinne tie, vaan kaikista kaunein on se tie joka taivahan porteille vie...
      hyvää matkaa pikku-anton.

• poika86

Antonin tie taivaaseen viä.Hyvää matkaa enkeli...

• Mies Vantaalta

Osanottoni Anton-pojan omaisille. Olen todella pahoillani sekä surullinen puolestanne. Aina ei jaksa uskoa, että kaikella on tarkoituksensa. Nyt pieni Anton-poika istuu Jumalan vieressä ja katselee pilvenreunalta isiä ja äitiä. Nyt isi ja äiti saivat oman pienen suojelusenkelinsä.

Toivotan erittäin paljon voimia, sekä uskoa tulevaisuuteen. Nyt varmasti tuntuu siltä, että elämässä ei ole enää mitään minkä vuoksi kannattaa elää. Totuus on kuitenkin se, että aika parantaa haavat ja tulevaisuus tuo uusia iloja elämään. Pieni Anton-poika ei kadonnut kokonaan hän elää isona sekä rakkaana osana teidän elämässänne, sydämmessänne sekä muistoissanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe