rudangon kummitustalon tarinoita ?

aaaave

alkanu kiinnostaa millasii tarinoita sielt on tullu, ja koska netistä en oo löytäny mitään tietoa ni aattelin että paikkakuntalaiset tietäisivät edes jotain ?

60

9414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päätönmies

      kauna

      • Tietoa on

        olette todella lällärihousuja, ei siellä ole todellakaan mitään kummallista, ottakaa tosiasioista selvää. Olen itse asunut yli viisikymmentä vuotta Risteellä ja tiedän tarkalleen talon tapahtumat ja historian.


    • kummituksia

      Olen itse käynyt kahdesti rudangon talolla. Ensimmäisellä kerralla en pystynyt kävelemään edes lähelle taloa vaan jämähdyin pihaan. Toisella kerralla uskalsin mennä sisälle asti jossa sainkin pakokauhun. Talon lattialla oli vaate pino. Täysin puhdas. Muuten talon lattiaa ei voinut sanoa lähellekkään puhtaaksi. Lisäksi nurkan takana havaitsin liikettä, jota en uskaltanut mennä katsomaan.

      Suosittelen niille jotka eivät kummitus tarinoihin usko niin käydä kyseisellä piha alueella pyörimässä kello 00:00 - 02:00 aikana. Uskon että kaikki saavat jotkut sävähdykset siellä.

      • qwertyuioplkjhgf

        missä tää kyseinen paikka on ? o:


    • iinesplyp

      mitä hemmettiä?

    • woooooooooooooooooot

      siis mitä ? mikä tää on ? missä tää on ? häh ?

    • LL

      Osaisko joku kertoa vielä paremmin missä tämä kyseinen talo sijaitsee?

      Esim. Google mapsin linkki tai osoite?

    • lol

      no se on su anuksestas 3metrii eteempäi....

      • hittarit

        vai oliks se 45metrii en muista....


    • uskokoon ken tahtoo

      kämpän tarinaks oon kuullu et siel ois joku äijä tappanu kaks naista ja repiny niilt hiukset pääst jonka jälkee ite hirttäytyny...

      tarinan paikkansa pitävyydesät en oo varma

      • Anonyymi

        Joku mies tappoi kai joskus perheensä ja itsensä risteellä


    • qweertjh

      mäkin kävin kerran siellä ja tapahtui jotain TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Näin fiksun kokemäkeläisen ihmisen! Ei ole koskaan tapahtunut vastaavaa! eikä tapahdu...

      • meesu

        Määki näin kokemäellä kaks fiksua itteni lisäks KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!!


      • 2e3rergthkolu
        meesu kirjoitti:

        Määki näin kokemäellä kaks fiksua itteni lisäks KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!!

        käsittämätöntä olin toinen niistä mutta miten niin itsesi lisäksi kaksi fiksua! et ollut fiksua nähnytkään risuparta!


      • .
        meesu kirjoitti:

        Määki näin kokemäellä kaks fiksua itteni lisäks KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!!

        vookki


    • Apua sairaille

      Kuinka joku voi mennä toisten taloihin penkomaan? Kaikenlaisia hulluja sitä kulkee vapaalla jalalla. En näitä teidän hulluja juttujanne usko. Tuntuu että samat sairaat ovat tällä foorumilla liikkeellä asiassa kuin asiassa. Teidän paikkanne olisi suljetulla osastolla, mutta
      kun niitä ei taida enää olla kaikille tarvitsijoille.
      Mitä tulee Rudangon poikiin, heistä ei voi puhua teidän kaltaistenne kanssa samassa jutussa. He ovat huippu neroja, te hyvin, hyvin sairaita.
      Menkääpä katsomaan netistä, kuuluisia kokemäkeläisiä. Sieltä löytyy Rudanko, mutta ei teidän nimiänne.

      • Anonyymi

        Kuuluisia hah hah😆😆😆😆


    • uskokoon ken tahtoo

      mulle iha sama uskoks tai et vai ooks rölli mut kummiski voit pitää meit kaikkii hulluna mut voin kertoo että jos joku on mulle ennen näit kertonut jotai vastaavii juttui ni oon nauranu päi naamaa

      sitä ei usko enne ku ite kokee tai näkee

      sinne vaa pyörimää ni saattaa mielipide muuttua mut eihä siin josset uskal :P

    • rudangon mummu

      ASUN TÄÄÄLLÄ TALOSSA NYKYÄÄN JA JOS VARPAAN PÄÄLLÄKIN ASTUT MUN TONTILLE SAAT SÄHKÖÖ , SÄHKÖAITA KOKO TONTIN YMPÄRI! SÄHKÖ KYTKETÄÄN PÄÄLLE AJOITTAIN!

      • ei elä!!!

        sori ny vaa mutta se ei elä enää


    • Granpa naapurista

      Oletko Hairy granny?

    • @@@@

      mitkä noiden rundangon 3 pojan nimet mahtaa olla ?

    • wsfrgtyhnu

      Olihan sieltä tuossa jokin päiväjäänyt kiinni pari nuorta ollessaan menossa sinne kun omistajat olivat siellä! Netissähän siitä lukikin että nuoret olivat puhaltaneet 1,5 promillea. Voi ei tätänykynuorisoa!

    • 1957

      varokaa vaan kohta on omat hiuksenne päänahkaa myöden lipaston laatikossa, perkeleen kakarat!

      • wsfrgtyhnu

        Samaa mieltä kanssasi!


    • omistajalle terveisi

      KH11 penkonut koko talon läpi moneen kertaa!

    • minä

      tässä lähiaikoina ei ole enää noita mopopoikia eli siis ilmeisesti KH11 jäseniä siellä käynyt koska ei ole mopon ääniä kuulunut T: ihan lähellä asuva naapuri

    • kokemäkeläinenjuntti

      Tietääkö joku milloin talo on hylätty?

      • tietoa varmaa

        Ei sitä ole hylätty siinä vaan omistajat pitävät sitä kesäisin lomapaikkanaan.


      • Njjgxkk
        tietoa varmaa kirjoitti:

        Ei sitä ole hylätty siinä vaan omistajat pitävät sitä kesäisin lomapaikkanaan.

        Se on asuinkelvoton


    • Rudanko

      Ei tuolla rudangolla oo mitään kummitusjuttuja ikinä tapahtunu se on vaan pelkkä tyhjä autiotalo. Kaveri on käyny jopa useita kertoja rudangoilla hakemassa maitoa eikä siellä ole tapahtunut mitään . Itse asun 50m rudangon toisella puolella.

    • Naapurieikad

      Asun lähes naapurissa😂

    • Urbanxplorer

      Siellä riistat nykyään. Eikä mitään kuumottavaa.

    • Anonyymi

      Se Kait on totta että joskus 50 luvulla siellä olisi joku tappanut perheensä ja itsensä

      • Anonyymi

        Ei mustamaalata! Ilmiannan tämän!


      • Anonyymi

        Eiks se tapahtunu Kakkukaisis?🤔


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole. Olen itse syntynyt Risteellä 1948 ja asunut koko lapsuuteni. Tunsin myös koko Rudangon perheen ja Juhani oli samalla luokalla yhteiskoulun 5. luollaan. Lapsena ollessani Perttulan Taisto tapasi kertoa meille lapsille tarinoita risteeläisistä vanhoista taloista. Esim. Viinikan talossa asui jättiläinen, joka suuttui ja heitti kiven siihen kauppojen vieressä olevan kentän laitaan. Tunnistin ne tarinat jo silloin alle 10-vuotiaana saduiksi. 😀😀😀😀


    • Anonyymi

      Kuutamo yöllä voit nähdä mustaan kaapuun pukeutuneita kulkemassa navetan tienoilla ja kuulla kirkunaa.

      • Anonyymi

        Talon väki paljon fiksumpaa sakkia kuin suurin osa kokemäkiläisistä.


    • Anonyymi

      Se Pahankoski on siinä lähellä Rudankon taloa... Siellä vasta onkin tapahtunut. Hui !

    • Anonyymi

      Aijon käydä tänään siellä talolla

      • Anonyymi

        Perkkelleen jonne mä tiedän sun nimen :3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkkelleen jonne mä tiedän sun nimen :3

        Et tiedä kun mä asun Harjavllassa b-siivessä.


    • Anonyymi

      Olen itse käynyt siellä pariin kertaan ja sieltä on jokakerta lähetty juoksemalla pois...

      Olin siellä kaverini kanssa mikä ei yleensä pelkää mitään mut nyt hänkin pelkäsi todella paljon

      Sieltä kuuluu jatkuvasti erilaisia ääniä ja kolahduksia, siellä on iso navetta mistä useimmat äänistä kuuluu

      Se on aivan sairaan pelottava paikka

      Yksin en ikinä menisi!

      • Anonyymi

        Ookko saku


    • Anonyymi

      Jotainhan siellä on pakko olla, sillä miksi siellä muuten olisi vartiointi???????

      • Anonyymi

        Oisko että saataisi jonnet pidettyä pois sieltä, ja tunnen kyseisen tontin omistajan eikä siellä oo mitään outoa tai yliluonnollista, itekki käynyt katsomassa koko paikan läpi eikä mitää oo tapahtunut


    • Anonyymi

      Käytiin eilen vähä enne 12 siellä pihassa meit oli 4. Ihan pilkko pimeetä jo ajettiin mautolla pihaan ja lähettiin kävelemään pimeää polkua. Päästiin talon pihaan ja nähtiin talon ikkunassa valot! Ja sen keskellä on ihmisen muotoinen hahmo katsomassa suoraan meihin

      • Anonyymi

        Noutaja siellä odotteli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noutaja siellä odotteli...

        Meillä on makuuhuoneen sänkyn alla kummituksia. 4 kpl, käytettyjä.
        Haisoo jo vähä tarttis siivota poijes...


    • Anonyymi

      Kummituspeloista pääsee ottamalla vastaan SUUREMPI Herra oman elämänsä Herraksi.
      Linkissä siitä:
      https://Jeesus-on-Herra.com/seurakunnan-armahduskutsu/

      Porissakin on matalan kynnyksen pelastumiskokous Porin Tikkulantie 2. ABC.n kokoustilassa lauantaina, 14.8.2021 kello 12.00.
      Tervetuloa! Ei maksa mitään.

      • Anonyymi

        Tää linkki oli hyvä.


    • Anonyymi

      Hyvä linkin juttu. Selvää oppia.

      • Anonyymi

        Taidankin tulla ABC.n kokoukseen mukaan, vaikka en asukaan ihan Porissa.


    • Anonyymi

      Kiinnoistaisi kyllä. Mutta tua noi. Uskaltaakohan. Jos siellä käännytetään.

    • Anonyymi

      Tulen tilaisuuteen.
      Kiitos että Porin ilmoituksiin laitetaan näitäkin.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe