alkanu kiinnostaa millasii tarinoita sielt on tullu, ja koska netistä en oo löytäny mitään tietoa ni aattelin että paikkakuntalaiset tietäisivät edes jotain ?
rudangon kummitustalon tarinoita ?
62
10484
Vastaukset
- päätönmies
kauna
- Tietoa on
olette todella lällärihousuja, ei siellä ole todellakaan mitään kummallista, ottakaa tosiasioista selvää. Olen itse asunut yli viisikymmentä vuotta Risteellä ja tiedän tarkalleen talon tapahtumat ja historian.
- kummituksia
Olen itse käynyt kahdesti rudangon talolla. Ensimmäisellä kerralla en pystynyt kävelemään edes lähelle taloa vaan jämähdyin pihaan. Toisella kerralla uskalsin mennä sisälle asti jossa sainkin pakokauhun. Talon lattialla oli vaate pino. Täysin puhdas. Muuten talon lattiaa ei voinut sanoa lähellekkään puhtaaksi. Lisäksi nurkan takana havaitsin liikettä, jota en uskaltanut mennä katsomaan.
Suosittelen niille jotka eivät kummitus tarinoihin usko niin käydä kyseisellä piha alueella pyörimässä kello 00:00 - 02:00 aikana. Uskon että kaikki saavat jotkut sävähdykset siellä.- qwertyuioplkjhgf
missä tää kyseinen paikka on ? o:
- iinesplyp
mitä hemmettiä?
- woooooooooooooooooot
siis mitä ? mikä tää on ? missä tää on ? häh ?
- Anonyymi
Kokemäen rudango
- LL
Osaisko joku kertoa vielä paremmin missä tämä kyseinen talo sijaitsee?
Esim. Google mapsin linkki tai osoite? - lol
no se on su anuksestas 3metrii eteempäi....
- hittarit
vai oliks se 45metrii en muista....
- uskokoon ken tahtoo
kämpän tarinaks oon kuullu et siel ois joku äijä tappanu kaks naista ja repiny niilt hiukset pääst jonka jälkee ite hirttäytyny...
tarinan paikkansa pitävyydesät en oo varma- Anonyymi
Joku mies tappoi kai joskus perheensä ja itsensä risteellä
- qweertjh
mäkin kävin kerran siellä ja tapahtui jotain TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Näin fiksun kokemäkeläisen ihmisen! Ei ole koskaan tapahtunut vastaavaa! eikä tapahdu...
- meesu
Määki näin kokemäellä kaks fiksua itteni lisäks KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!!
- 2e3rergthkolu
meesu kirjoitti:
käsittämätöntä olin toinen niistä mutta miten niin itsesi lisäksi kaksi fiksua! et ollut fiksua nähnytkään risuparta!
- .
meesu kirjoitti:
vookki
- Apua sairaille
Kuinka joku voi mennä toisten taloihin penkomaan? Kaikenlaisia hulluja sitä kulkee vapaalla jalalla. En näitä teidän hulluja juttujanne usko. Tuntuu että samat sairaat ovat tällä foorumilla liikkeellä asiassa kuin asiassa. Teidän paikkanne olisi suljetulla osastolla, mutta
kun niitä ei taida enää olla kaikille tarvitsijoille.
Mitä tulee Rudangon poikiin, heistä ei voi puhua teidän kaltaistenne kanssa samassa jutussa. He ovat huippu neroja, te hyvin, hyvin sairaita.
Menkääpä katsomaan netistä, kuuluisia kokemäkeläisiä. Sieltä löytyy Rudanko, mutta ei teidän nimiänne.- Anonyymi
Kuuluisia hah hah😆😆😆😆
- uskokoon ken tahtoo
mulle iha sama uskoks tai et vai ooks rölli mut kummiski voit pitää meit kaikkii hulluna mut voin kertoo että jos joku on mulle ennen näit kertonut jotai vastaavii juttui ni oon nauranu päi naamaa
sitä ei usko enne ku ite kokee tai näkee
sinne vaa pyörimää ni saattaa mielipide muuttua mut eihä siin josset uskal :P - rudangon mummu
ASUN TÄÄÄLLÄ TALOSSA NYKYÄÄN JA JOS VARPAAN PÄÄLLÄKIN ASTUT MUN TONTILLE SAAT SÄHKÖÖ , SÄHKÖAITA KOKO TONTIN YMPÄRI! SÄHKÖ KYTKETÄÄN PÄÄLLE AJOITTAIN!
- ei elä!!!
sori ny vaa mutta se ei elä enää
- Granpa naapurista
Oletko Hairy granny?
- @@@@
mitkä noiden rundangon 3 pojan nimet mahtaa olla ?
- wsfrgtyhnu
Olihan sieltä tuossa jokin päiväjäänyt kiinni pari nuorta ollessaan menossa sinne kun omistajat olivat siellä! Netissähän siitä lukikin että nuoret olivat puhaltaneet 1,5 promillea. Voi ei tätänykynuorisoa!
- 1957
varokaa vaan kohta on omat hiuksenne päänahkaa myöden lipaston laatikossa, perkeleen kakarat!
- wsfrgtyhnu
Samaa mieltä kanssasi!
- omistajalle terveisi
KH11 penkonut koko talon läpi moneen kertaa!
- minä
tässä lähiaikoina ei ole enää noita mopopoikia eli siis ilmeisesti KH11 jäseniä siellä käynyt koska ei ole mopon ääniä kuulunut T: ihan lähellä asuva naapuri
- kokemäkeläinenjuntti
Tietääkö joku milloin talo on hylätty?
- tietoa varmaa
Ei sitä ole hylätty siinä vaan omistajat pitävät sitä kesäisin lomapaikkanaan.
- Njjgxkk
tietoa varmaa kirjoitti:
Ei sitä ole hylätty siinä vaan omistajat pitävät sitä kesäisin lomapaikkanaan.
Se on asuinkelvoton
- Rudanko
Ei tuolla rudangolla oo mitään kummitusjuttuja ikinä tapahtunu se on vaan pelkkä tyhjä autiotalo. Kaveri on käyny jopa useita kertoja rudangoilla hakemassa maitoa eikä siellä ole tapahtunut mitään . Itse asun 50m rudangon toisella puolella.
- Naapurieikad
Asun lähes naapurissa😂
- Urbanxplorer
Siellä riistat nykyään. Eikä mitään kuumottavaa.
- Anonyymi
Se Kait on totta että joskus 50 luvulla siellä olisi joku tappanut perheensä ja itsensä
- Anonyymi
Ei mustamaalata! Ilmiannan tämän!
- Anonyymi
Eiks se tapahtunu Kakkukaisis?🤔
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Olen itse syntynyt Risteellä 1948 ja asunut koko lapsuuteni. Tunsin myös koko Rudangon perheen ja Juhani oli samalla luokalla yhteiskoulun 5. luollaan. Lapsena ollessani Perttulan Taisto tapasi kertoa meille lapsille tarinoita risteeläisistä vanhoista taloista. Esim. Viinikan talossa asui jättiläinen, joka suuttui ja heitti kiven siihen kauppojen vieressä olevan kentän laitaan. Tunnistin ne tarinat jo silloin alle 10-vuotiaana saduiksi. 😀😀😀😀
- Anonyymi
Kuutamo yöllä voit nähdä mustaan kaapuun pukeutuneita kulkemassa navetan tienoilla ja kuulla kirkunaa.
- Anonyymi
Talon väki paljon fiksumpaa sakkia kuin suurin osa kokemäkiläisistä.
- Anonyymi
Se Pahankoski on siinä lähellä Rudankon taloa... Siellä vasta onkin tapahtunut. Hui !
- Anonyymi
Aijon käydä tänään siellä talolla
- Anonyymi
Perkkelleen jonne mä tiedän sun nimen :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkkelleen jonne mä tiedän sun nimen :3
Et tiedä kun mä asun Harjavllassa b-siivessä.
- Anonyymi
Olen itse käynyt siellä pariin kertaan ja sieltä on jokakerta lähetty juoksemalla pois...
Olin siellä kaverini kanssa mikä ei yleensä pelkää mitään mut nyt hänkin pelkäsi todella paljon
Sieltä kuuluu jatkuvasti erilaisia ääniä ja kolahduksia, siellä on iso navetta mistä useimmat äänistä kuuluu
Se on aivan sairaan pelottava paikka
Yksin en ikinä menisi!- Anonyymi
Ookko saku
- Anonyymi
Jotainhan siellä on pakko olla, sillä miksi siellä muuten olisi vartiointi???????
- Anonyymi
Oisko että saataisi jonnet pidettyä pois sieltä, ja tunnen kyseisen tontin omistajan eikä siellä oo mitään outoa tai yliluonnollista, itekki käynyt katsomassa koko paikan läpi eikä mitää oo tapahtunut
- Anonyymi
Käytiin eilen vähä enne 12 siellä pihassa meit oli 4. Ihan pilkko pimeetä jo ajettiin mautolla pihaan ja lähettiin kävelemään pimeää polkua. Päästiin talon pihaan ja nähtiin talon ikkunassa valot! Ja sen keskellä on ihmisen muotoinen hahmo katsomassa suoraan meihin
- Anonyymi
Noutaja siellä odotteli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noutaja siellä odotteli...
Meillä on makuuhuoneen sänkyn alla kummituksia. 4 kpl, käytettyjä.
Haisoo jo vähä tarttis siivota poijes...
- Anonyymi
Kummituspeloista pääsee ottamalla vastaan SUUREMPI Herra oman elämänsä Herraksi.
Linkissä siitä:
https://Jeesus-on-Herra.com/seurakunnan-armahduskutsu/
Porissakin on matalan kynnyksen pelastumiskokous Porin Tikkulantie 2. ABC.n kokoustilassa lauantaina, 14.8.2021 kello 12.00.
Tervetuloa! Ei maksa mitään.- Anonyymi
Tää linkki oli hyvä.
- Anonyymi
Hyvä linkin juttu. Selvää oppia.
- Anonyymi
Taidankin tulla ABC.n kokoukseen mukaan, vaikka en asukaan ihan Porissa.
- Anonyymi
Kiinnoistaisi kyllä. Mutta tua noi. Uskaltaakohan. Jos siellä käännytetään.
- Anonyymi
Tulen tilaisuuteen.
Kiitos että Porin ilmoituksiin laitetaan näitäkin. - Anonyymi
Rudangon kummitustalo voisi olla Kokemäen nähtävyys ja matkailukohde. Jossain Hämeessä on kummitus kartano ja siellä klappaa väkeä kesäisin. Hyvinkin voisi turisti käydä ensin Rudangossa ja sitten Henrikin kappelissa ja kahveella jos on joku kiva kahvipaikka auki Kokemäellä. Saa Teemu ottaa tämän idean Kokemäen matkailun kehittämiseksi.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768