voisiko joku auttaa youtube videon kanssa että saisin laitettua oman kappaleen videoon mieluiten sillä tavalla että sitä ei tarvitse ladata youtubeen uudelleen
miten youtube videoihin saa laitettua oman musiikin
5
1129
Vastaukset
- jotain tietävä
1. Kuvaat äänen samalla kertaa.
2.Tai Laitat ääniraidan *.wav,mp3,wmv jne. videomuokkaus ohjelmalla.
Seuraava kysymys kuitenkin on, että mikä on ilmainen muokkaus ohjelma. Niitä on tällä palstalla jauhettu jatkuvasti, joten ei niistä sen enempää - HELP
Osaisko joku autttaa miten saa windows live movie makeriin niikun jonkun musan youtubest, mulla ei toimi kun laittaa youtube mp3 ://
- * * * * *
Koitas tuolla: http://www.lataayoutube.com/muunto/
Tallenna video muotoon *.wmv
En ole koittanut, mutta tuollasen nyt ainakin herra Google mulle näytti.
- * * * * *
Minkä ihmeen takia haluat vaihtaa musiikin muiden videoihin?
Laillisuuksista tai muista en tiedä enkä välitä, mutta mielestäni myös harrastuksen vuoksi tekijällä pitää olla sen verran kunnianhimoa, että tekee itse eikä suoraan blokkaa muiden valmiiksi leikkaamaa materiaalia.
Tuollaisen tarve on siis omasta mielestäni täysin järjetön. Kiinnostaisi tietää mihin tuollaista tarvitset.- Taidat olla väärässä
Itse käsitin niin, että aloittaja on tekemässä videota ja haluaisi taustalle laittaa oman kappaleensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627