voisiko joku auttaa youtube videon kanssa että saisin laitettua oman kappaleen videoon mieluiten sillä tavalla että sitä ei tarvitse ladata youtubeen uudelleen
miten youtube videoihin saa laitettua oman musiikin
5
1109
Vastaukset
- jotain tietävä
1. Kuvaat äänen samalla kertaa.
2.Tai Laitat ääniraidan *.wav,mp3,wmv jne. videomuokkaus ohjelmalla.
Seuraava kysymys kuitenkin on, että mikä on ilmainen muokkaus ohjelma. Niitä on tällä palstalla jauhettu jatkuvasti, joten ei niistä sen enempää - HELP
Osaisko joku autttaa miten saa windows live movie makeriin niikun jonkun musan youtubest, mulla ei toimi kun laittaa youtube mp3 ://
- * * * * *
Koitas tuolla: http://www.lataayoutube.com/muunto/
Tallenna video muotoon *.wmv
En ole koittanut, mutta tuollasen nyt ainakin herra Google mulle näytti.
- * * * * *
Minkä ihmeen takia haluat vaihtaa musiikin muiden videoihin?
Laillisuuksista tai muista en tiedä enkä välitä, mutta mielestäni myös harrastuksen vuoksi tekijällä pitää olla sen verran kunnianhimoa, että tekee itse eikä suoraan blokkaa muiden valmiiksi leikkaamaa materiaalia.
Tuollaisen tarve on siis omasta mielestäni täysin järjetön. Kiinnostaisi tietää mihin tuollaista tarvitset.- Taidat olla väärässä
Itse käsitin niin, että aloittaja on tekemässä videota ja haluaisi taustalle laittaa oman kappaleensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875