voisiko joku auttaa youtube videon kanssa että saisin laitettua oman kappaleen videoon mieluiten sillä tavalla että sitä ei tarvitse ladata youtubeen uudelleen
miten youtube videoihin saa laitettua oman musiikin
5
1184
Vastaukset
- jotain tietävä
1. Kuvaat äänen samalla kertaa.
2.Tai Laitat ääniraidan *.wav,mp3,wmv jne. videomuokkaus ohjelmalla.
Seuraava kysymys kuitenkin on, että mikä on ilmainen muokkaus ohjelma. Niitä on tällä palstalla jauhettu jatkuvasti, joten ei niistä sen enempää - HELP
Osaisko joku autttaa miten saa windows live movie makeriin niikun jonkun musan youtubest, mulla ei toimi kun laittaa youtube mp3 ://
- * * * * *
Koitas tuolla: http://www.lataayoutube.com/muunto/
Tallenna video muotoon *.wmv
En ole koittanut, mutta tuollasen nyt ainakin herra Google mulle näytti.
- * * * * *
Minkä ihmeen takia haluat vaihtaa musiikin muiden videoihin?
Laillisuuksista tai muista en tiedä enkä välitä, mutta mielestäni myös harrastuksen vuoksi tekijällä pitää olla sen verran kunnianhimoa, että tekee itse eikä suoraan blokkaa muiden valmiiksi leikkaamaa materiaalia.
Tuollaisen tarve on siis omasta mielestäni täysin järjetön. Kiinnostaisi tietää mihin tuollaista tarvitset.- Taidat olla väärässä
Itse käsitin niin, että aloittaja on tekemässä videota ja haluaisi taustalle laittaa oman kappaleensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131216- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15939Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812- 74809