Keskiyö

kotihiiri kolossaan

Iltaa!
Voisitko mahdollisesti katsoa minullekin? Taidanpa olla jo vanhemmaksi naisihmiseksi luokiteltavissa. Koirien kanssa kolmestaan elelen. Lapsi on opiskelemassa ja jo puoliksi omillaan. Millaiselta näyttää tuleva? Riittääkö terveyttä ja vieläkö löytyisi miehenpuoli viereenkin? Erityisesti tämä syksy saa toivomaan mahdottomia.

7

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      no minäkin ole vanhempi naisihminen, eli sittenhän meitä on kaksi.
      näen sinut hentona, niin mieleltäsi kuin olemukseltasikin. olet hymyilevä ja auttavainen ihminen. sinulla on varmaankin silmälasit ja kiharoita hiuksissasi.
      sinä pääset juhlimaan lapsesi valmistusta ja hän lähtee sitten etelään kavereiden kanssa lepäämään tenttikauden kunniaksi. taitavat mennä turkkiin.
      sinusta tulee mummokin, vaikkei aivan lähivuosina kuitenkaan. saat ainakin kaksi pientä tyttöä syliisi.
      ei sinun terveytesi huonokaan ole, vaikka vähän kolottaakin. käsissäsi voisi olla reuman poikasta, tai jotakin muuta vihlontaa. ja yksi hammas kiusaa ajoittain.
      muuten syöt terveellisesti ja ulkoiletkin, olet aivan kunnossa.

mikset kävisi tanssimassa? et sinä mahdottomia toivo, vaan haluat rakkautta kylmentyneelle sohvallesi. ja olet jo löytänytkin sopivan kohteen tunteillesi. mutta et tiedä kuinka lähestyä häntä.
      tämä on suloinen tilanne. on keksittävä hyvä tekosyy lähestyä miestä ja on oltava rohkeampi. kyllä sinä osaat.

t: Keskiyö

• kotihiiri kolossaan

Ai sinä olitkin nainen! Kun luin täällä näitä vastauksiasi luulin jotenkin, että olit mies.... :)
      En minä hento ole ihan tavallisen kokoinen, niin pituus- kuin paksuussuunnassakin. Lasit on, muttei tällä hetkellä ainakaan kiharoita. Valmistumiseen lapsella, jos kaikki käy hyvin, menee vissiin nelisen vuotta. Saahan nähdä sitten niitä lapsia tuleeko joskus. Voisihan tuo mummona olo ihan olla ihan mukavaa, kun hoitovastuu on muilla.
      Tähän asti olen ollut kutakuinkin kunnossa, mutta ainahan sitä pientä kolotusta ja jumia jossain on, nuoremmillakin.
      Mutta tanssia minä en osaa.....joten tansseihin en tule menneeksi. Kohde tunteille olisi, jostain muualta vain pitää yrittää etsiä sitä miestä, sillä hän on naimisissa...kaiketi jatkossakin? :( Vai miten se sinulle näkyy?

Kiitos vastauksestasi ja mukavaa illan jatkoa!

• Hei
      no kirjoitanko minä niin miehekkäästi? hauska ajatus.
      näen sinut hentona ihmisenä, agressiivisuus on sinusta kaukana. mikset opettelisi tanssimaan, näen sinut joka tapauksessa tanssimassa, eli jossakin välissä siitä voi tulla harrastuksesi. ja sitä kautta on helppo tutustua uusiin ihmisiin.
      minä näen kaksi miestä, toinen on varattu ja hänellä on kaveri. tai sitten he ovat muuten tekemisissä keskenään. mutta toinen heistä on sinun mieleesi ja te tutustutte toisiinne. viihdytte yhdessä ja alatte seurustelemaan muutaman kompastuskiven jälkeen. aivan hyvältähän tuo näyttää.

t: Keksiyö

• kotihiiri kolossaan

Kuule kyllä minä olen välillä suorat sanat sanon, kun asiat ei suju. :( Pitkävihainen en ole, mutta tempperamenttinen. Ei tämä ennustus nyt oikein minulle aukene, sillä en usko, että menen millekään tanssikurssille. Jos täällä pienellä paikkakunnalla on kurssi, sinne mennessä pitää olla oma tanssikaveri mukana, muuten siellä ei ole parista tietoakaan ja opettelusta ei tule mitään.

En minä tämän ihastukseni kavereita tiedä, enkä ole milloinkaan nähnyt liikkuvan kenenkään miehen seurassa. Kumpiko näistä miehistä sitten on se kehen tutustun, tämä varattu ihastusko vai toinen? Onko kenties iso ja harteikas? Vai onko ihan joku muu? Tuntomerkkejä?

Kiitos! :)

• Hei
        voihan olla, että opit tanssiaskeleita jollakin matkalla. näen sinut joka tapauksessa tanssimassa mukavan partnerin kanssa.
        siis, näen sinut juttelevan porukassa ja siinä on kaksi miestä.
        ei ole tietenkään järkevää alkaa seurustella varatun miehen kanssa, siitä saa heti aluksi jo pelkoa käpälään ja huonon omantunnon.
        en voi sanoa muuta, kuin että siinä se mies näkyy, riski ja vahva luonteeltaan. hän tekee mielellään pieniä automatkoja, myös pohjoiseen.
        ja sinä istut kyydissä, tällaisen kaverin minä näen.

t: Keskiyö

• !

Taas kerran tuollainen horo-skooppiarvaili meni mönkään;-))

On se niin huvittavaa että jotkut kuvittelevat kykenevänsä arvailemaan minkälaisia toiset ovat, vain muutaman rivin perusteella!!!

• ! 6.11.2011 18.52

Ja on se kumma että täälä istuu sakaaleita jotka heti hyökkäävät jos joskus näkijä ei näe. Mees ny kaveri kotiin kasvaa ja pese hampaas ja ota lääkkees....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6008
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      294
      1346
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe