BMW-palstan ja poistavat kaiken asiallisen keskustelun ja jättävät saastakirjoitukset.
tojoterot
10
107
Vastaukset
- 335i
Pieni vinkki: Ilmoita ylläpidolle viesteistä jotka ovat asiattomia ja laita perustelut myös Tuollainen itkeminen ei auta ketään. Itse ilmoitan aina kaikki asiattomat.
- BMW-Terot
herkkiä neitejä kun ei kestetä yhtään kritiikkiä :)
- 335i
Haukkuminen ja provoilu ei ole sama asia kuin kritiikin esittäminen. Jos et ymmärrä eroa, niin ei sinulla kovin hyvin mene.
- Ilmoitus ylläpitoon
Klikkaa "ilmoita asiaton viesti" -ketjua ja perustelu miksi haluat viestiketjun pois. Hyvin toimii...ylläpito siivoaa kiitettävästi provot ja muun saastan pois tältä palstalta.
- Mistä tiedät
että juuri tojotan omistajat vallanneet tämän palstan mielipiteineen?
- Minä ajan...
Ei se tiedäkään, vainoharhainen kun on.
Luulo ei ole tiedon väärti.
- selvästi ne
kateelliset ovat tojoteroja
- Häh?
Mistä bemaria pitää kadehtia,kerro?
- M3....
Häh? kirjoitti:
Mistä bemaria pitää kadehtia,kerro?
Jospa itse kertoisit miksi olet kateellinen provoilija ja roikut ja ruikutat täällä.
- pärnäsen!!!!
korjaamo kirjoitti eilen tälle samaiselle palstalle kuinka hojota,toy....jota sivuilla on oikein sheriffi AE 111 joka poistelee jos toy,,,jotasta kirjoittaa negatiivisesti poisti kommenttini jonka kirjoitin eilen tälle sivulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492