Voikkaa rules!

annu897651

Olen vuoden nyt katsellut paluumuuttajana menoa täällä, ja tyytyväinen olen ollut! Maaseutumeininkiä, mitä halusinkin, tosin tummaihoisilla höystettynä, mutta eivätpä nuo ketään haittaa. Ja välillä pojat ajaa liian kovaa mopoilla! Ja aikuiset autoillla! Mutta kuitenkin niiiiiii-iiiin rauhaisaa menoa verrattuna moniin muihin kaupunkilähiöihin :)

6

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea hullua

      Kiva että olet tyytyväinen. Tosin paikassahan ei vikaa yleensäkään. Täällä vain aiheuttaa kitkaa tuo kuntaliitos ja sen tunaroineet johtajat.

      Hyötyä piti olla,mutta palvelut viedään ja rahat,joten hyötyjät on tuo keulalössi
      ja heidän lakeijansa.

    • järkivalinta

      Rahat EEUUlle ja Kreikkaan. Suomi ajetaan köyhtyviin kolhooseihin kuntaliitos nimellä.

      Kun eläke tai työttömyys kohtaa, suuntani on etelän maat. Siellä säästöni pelaa
      hyvin,koska hintaso on käsittämättömän alhainen. Sieltä puuttuu S ja K

    • rauha ja rauha..

      "Ja välillä pojat ajaa liian kovaa mopoilla! Ja aikuiset autoillla! "

      Kouvolan poliisit on niin onnettomia kun ei saa kuriin edes noita nuorempia viikareita jotka niillä mopoillaan rällää. Ja sekin ihan edesvastuutonta touhua laittaa joku 15v ajamaan viritetyllä pelillä ikäänkuin sitä ei elämässä myöhemmin kerkeäisi tappaa itseään... tätä kai näiden kasvattajakunta toivoo että henki lähtis helpommin kun vielä nuorena kerkiää... ei h*lvetti.

      Ja jos haluut maalle asumaan niin voikkaa on siitä kaukana. Ne maalaispaikat on kyllä ihan muualla missä ei juorut ja p*skapäät paljoa enää heilu... siis jos tykkää rauhasta.

      • mahtava paperikylä

        suomen vetävin paperipaikkakunta.
        kahdeksan konetta pukkaa paperii maailmalle ja muutenkin vireä paikkakunta.
        kunhan ei vaan yhdistyttäis valkealasta erotettuun kouvolaan.
        kouvola sellanen pien läntti keskella valkealaa mutta kyllä siitä tekeytyy hyvä asemakylä.
        kunhan saadaan vielä sähkövalot ja yks tanssipaikka niin johan on tää entinen venäjän vallan alainen naisvartalon näkönen pilkku kartalla myyty.
        terveisin täältä sadan vuoden takaa ns keltinkosken partaalta.


    • olenko väärässä ?

      "kunhan saadaan vielä sähkövalot ja yks tanssipaikka niin johan on tää entinen venäjän vallan alainen naisvartalon näkönen pilkku kartalla myyty." ???

      eikös venäjänvallan aikana kuusaa ollut vielä iittiä ?

      terv
      myös kelttiläistä rotua oleva

    • Jeesus-Muhamed

      Mitä te itkette siellä. Jokaisella landekylällä juorut liikkuu nopeammin ku tuuli. Siinä mistään lande-meiningistä ole kyse jos juoruista puhutaan. Tartte olla ku yksi juoru-ämmä kylässä ni kaikkia vituttaa. Voikkaalla on toistaseksi vielä liikaa ihmisiä. On kebab-pizeria, kaksi kauppaa, apteekki, R-kioski, kirjasto jne. Sitte ku ne lähtee ni sitte on kunnon lande-meininki, mistä nämä true-syrjäkylä-spedet täällä huutelee. Sitte ku on lähimpään kauppaan sen 20 km, sitte olet vasta landelta. Olet muka rauhassa. Vaikka naapurin mummo pitää kirjanpitoa millon valot palaa torpassa ja millon ei. Mutta sitähän tämä lande-spede ei tiedä. Joten luulee elävänsä "rauhassa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe