Kerrot minulle salaisuuksia, itsestäsi
kerrot minulle tunteita, menneisyydestä
kerrot minulle olen ainoa kuunteleva
kerrot minule tunnustuksia sydänmestä
kerrot minulle kaikkea jolla on metkitystä
mutta, sitten isket hiljaisuuden väliin
ihan kuin et välittäisikään
minä välitän, en halua näyttää
suutun täällä asunnossani
hiljaa puren huulta
en halua sitä näyttää
mikä onhaan funtiosi?
haluatko minun kuuntelevan?
haluatko munun ymmärtävän?
no kerro sitten
miksi iskit hiljaisuuden väliin
ihan kuin et välittäisi ollenkaan
Mitä ajatuksesi ovat lopulta?
untouched silence
3
235
Vastaukset
- Syvä Hiljaisuus
Mun ajatukset on suojattu eräältä ihmiseltä, kelle kerroin lähes tulkoon kaiken noista.
Onneks en kaikkea. Koska eräänä kauniina päivänä hän sanoi kertovansa muille
mitä olin hänelle kertonut. Sen pituinen se. - opeta luottamaan
Halusin... en tiedä, kuka sinä olet... kerro sinäkin välillä yhtä paljon itsestäsi...
- opeta luottamaan
Tarkoitin ja tarkoitan toki - siellä missä ennenkin eli tosielämässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665201Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1042350Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku11998Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761108
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne121028