OON TOSI SURUISA

suruisa kundi.

Kaukaa kuuluu ukkosen jyly;
miks kohtalo on mulle tyly?
Nyt juhannus on, ja yksin mun olla täytyy,
siinä sydän ihan räytyy.
Nyt byääh, mä itken,
pottumaall' rikkaruohoja kitken.

22

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvokas neuvo

      Huomenna kun juhannus on menny ohi, voit mennä sirkukseen.

    • onnettomuus-olli

      Tää kaikk niin surullista on,
      ma myös oon tosi onneton.

    • surkeeta on.

      Ystävää ei mulla yhtää,
      siks täytyy rikkaruohoi nyhtää
      mutt onneks talvella ei ne kasva
      nyt maittaa mulle kinkku sekä rasva.

      • toto-urheilija

        Sä makaroonei myöskin syö,
        ja koneista sä vetoo lyö.
        Jos koni ekaks maaliin paukkaa,
        saat hyvät rahat - paitsi sitten, jos koni laukkaa.


    • kyyneleet valuu

      Mun mielein täyttää suuri suru,
      miss on mun rakkain, siis mun muru?
      Hän kadonnut on näkyvistä tyystin,
      nyt yksinäni kahvii ryystin.

    • sua ikävöin.

      Ei yhtään ystävää mulla
      ken vois mun luokseni tulla.
      Nyt kaiken kattaa ikävyys.
      Samoin myös hämäryys.

    • Angstinen

      TULIN VASTAVIERAILULLE... ;))

      Voi raukkaa mikä kohtalo
      taidat olla ihan polo..

      Angstinen sua lohduttaa
      koitas syövereistäs ylös ponnistaa

      Jos itkettää
      ja sanot byää-byää
      ei huolen häivää
      ei niin hämärää päivää..

      etteikö pilvet päältäs katoaisi
      ettei aurinko taas paistaisi...
      sinunkin risukasaasi ;)

    • risukasan kundi.

      Synkkä risukasa,
      vaikk nimeni ei oo Masa,
      se kaiken päivän peittää
      varjot yllein heittää.
      Kai mun sit yksin kahvii keittää
      pitää, ei oo yhtään likkaa,
      mi kanssain heittäis tikkaa.

    • murheinen kalastaja

      Suru raskain mun mieleni täyttää
      vaikk en tahdo sitä kellekään näyttää.
      Mutta kyyneleet ne silmistä valuu
      niin ikävä on kotiinpaluu.
      Meinaan, kun aamulla kävin kalassa
      piti tehdä se homma salassa,
      kun naapurin katiskaa mä koin
      sieltä kaloja otin niin paljon kuin voin.
      Mutta ei kotona yhtään tuttua,
      jolle kertoa vois kalajuttuja.
      Yksin täytyy mun mennä nukkuun,
      ensi kerralla paras kai hukkuu.

    • ei mulla ystävää

      Yksin juon mä aamuteetä,
      kaik surkeeta on, ihan päin peetä.
      On mulla tuska, suuri suru
      kun ei oo mulla oma muru.
      Mä haluun löytää vaimo,
      muuten mielen täyttää raivo.

      • yks jätkä vaan.

        Heikost menee myöskin täällä
        nyt oon tosi pahall päällä.
        Muija kitisee ja marisee
        kun sänky meillä aina narisee.
        Muija sitä kuuntelee
        ja seinän takaa huutelee
        naapurin kun panen akkaa,
        mustasukkaisuus siis pakkaa
        muijan tyhmään kalloon, nuppiin.
        Jälkeen panon tartun kiljukuppiin.


    • Angstinen t.

      hauskoja ja koomisia nämä, joten tykkään :)

      • onnettomuus-olli

        Angstinen sanoo, että hauska mä oon,
        vaikk tuomittu oon tuhoon sekä turmioon.
        En elämästä yhtään tykkää,
        se aina mulle myrkyn lykkää.
        Angstinen sanoo, että koominen oon,
        vaikk murheisna törmään kohtaloon,
        mi synkkä on mulle sekä halju,
        multa hiukset lähti, nyt oon kalju.


    • heikosti mennee

      Nyt otan mä siivun juustoo,
      se kuulemma vahvistaa luustoo.
      Mutta kaikki on mulle niin huonoa,
      kohtalo irvistää päin kuonoa.
      Vai oisko se itte Kuolema?
      Se on nyt mulla huolena.

    • meen siis hirteen

      Ei mulla yhtään ystävää,
      siks itken nyt: byäääh, byää;
      katson taivaalle, katson kotkaa
      voisko joku nainen mulle antaa potkaa?
      Kirkossa kaikki yhtyy virteen,
      kai mun pitää mennä hirteen.

    • murheisna pyöräilen

      En koskaan onnea mä kohtaa,
      vaikk taivahalla tähdet hohtaa.
      Ain vastassa on murhe musta,
      en mistään saa mä lohdutusta.
      Nyt iskee päälle masunnus
      kun polkupyörän asennus
      mun täytyy tehdä, laittaa,
      en muuten voi mä matkaa taittaa.

      • murheisna edelleen

        RRRKKLE!
        kirjoitusvirheetkin mua vainoo,
        väärän sanan tekstiin painoo.

        Päälle iskee MASENNUS.


    • menee huonosti.

      Ei ystävää mulla oo kettää,
      ja viina on loppu, pitää juota vettää.
      Huonosti menee mulla,
      nyt tais kakka housuun tulla.

    • yksin oon mä vain.

      Metsässä juoksee susi,
      mulla housuun pääsi ku-si.
      Tulee talvi, kesä lakkaa,
      mulla housuissa on satsi kakkaa.
      on mieliala mulla jörö,
      kun housuissa on paaskalörö.
      Yksin täytyy mun vain nyyhkiä,
      voisko joku leidi mun anuksen pyyhkiä?

      • hädän hetki kun lyö

        Ei tarvii sun enää hädissäs nyyhkii,
        kato,äitis kun tulee ja pyllysi pyyhkii.
        Housut likaiset yltäsi pyykkiin poistaa,
        pyllynsilmäsi voi taas puhtaana loistaa.


      • yksin, suruisa.
        hädän hetki kun lyö kirjoitti:

        Ei tarvii sun enää hädissäs nyyhkii,
        kato,äitis kun tulee ja pyllysi pyyhkii.
        Housut likaiset yltäsi pyykkiin poistaa,
        pyllynsilmäsi voi taas puhtaana loistaa.

        Neuvo on hyvä, mut noin tehdä en voi,
        hautajaiskellot kun kirkossa soi.
        Äiree kuollu on sekä kuopattu,
        uimarantaakin järvessä ruopattu.
        Eikä ole mulla myöskään isää
        - nyt housuihin tuli kakkaa lisää.
        Mistä löytäisin nyt akan,
        joka perrseestäin pyyhkii pois kakan?


    • yksinäinen kakkantaa

      Ratiossa soitetaan pluussia,
      söin liikaa pottumuussia
      nyt mun pitää juosta kohti huussia.
      Vessapaperia otan mä hyllystä,
      nyt paaska lentää pyllystä.
      Mun huussissa pitää istuu yksin
      ei oo leidiä kenen kanssa käsityksin
      yhdessä hauskaa olis kakata ja kussta,
      lemmen taikaa siin on ja onnen odotusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe